Meiden, mijn voorgevoel was dus toch goed! Ik wist het gewoon! Dus we kennen voorzichting gaan shoppen nu!
zie je wel!!!!!!!!!!! gaan hier toch een paar meiden van verschieten denk ik en een sorry zou voor sommige toch op zijn plaats zijn vind ik persoonlijk. dikke proficiat meid!!!
Waarom vind jij dat er een aantal dames van moeten verschieten en ook nog sorry moeten zeggen, mamavanbo Volgens mij hebben sommige meiden alleen maar gewaarschuwd om niet te veel te hopen. En dat lijkt mij geen enkel probleem. Ik denk dat de zwangerschap van Mir gewoon een toevalstreffer is, aangezien ze al allerlei dingen voelde terwijl ze haar eisprong nog niet had gehad. Ondanks dat ik het haar heel erg gun, snap ik ook dat mensen haar willen behoeden voor een teleurstelling als ze toch niet zwanger zou zijn geweest
er werd op sommige momenten spottend gereageerd in mijn ogen dan. maar maakt niet uit! het resultaat telt
Sorry zeggen nee, maar zeker een van harte!! Heel bijzonder dat je zo overtuigd was en het ook blijkt te kloppen! En Emma je hebt gelijk, het was meer waarschuwen omdat er zoveel meiden zeggen dat ze het zeker weten en dat toch teleurgesteld zijn. Mir, geniet ervan! Het is je zeker gegund!
Oke maar had makkelijk gekund hoor, ik was misschien ook zo cynisch (of heb ik dat toch kunnen onderdrukken in mijn berichtjes )!
wat goed zeg! gefeliciteerd!!!! ik weet niet of ik in voorgevoelen moet geloven,vorige maand had ik het ook,maar bleek toch niet z te zijn,deze keer voel ik me echter wle heel anders,over 5 dagen zou ik het weten hihi. groetjes