ik had van begin af een voorgevoel dat het een jongen zou worden, mijn vriend dacht een meisje, maar mijn voor gevoel klopte als een bus, want we krijgen een jongen.
Ik heb beide keren het gevoel gehad een jongen te krijgen.... beide keren zat ik ernaast . Bij Eva kwamen we er bij de bevalling achter, ik was zeer verbaasd! Nu weten we het al een tijdje.
Ik heb het voorgevoel een meisje, als ik 's nachts droom dan droom ik over jongens... Dit weekend hebben 4 mensen gezegd: een jongen. We zullen het bij de bevalling weten Voor ons is het dus ook een verrassing.
ik had bij mijn eerste op de dag de posi teste zo sterk voor gevoel dat ik een jonge kreeg en dat tegen ideeen heb verteld en ja hoor ik had gelijk,nu dat ik weer zwanger ben heb geen sterk voor gevoel,maar wel gedroomd wat voor kleur de baby kamer moest worden en paar weken later 20 echo gehad en ja hoor mijn droom had gelijk het is zo geworden zoals in mijn dromen
Hoi allemaal ik heb nog voor ik deze keer zwanger was gedroomd dat ik een jongetje had gekregen dus toen ik vlak daarna zwanger werd is het voor mijn gevoel een jongetje gebleven...mijn vriend denkt trouwens dat het een meisje is lol, 1 van ons heeft gelijk. Wij zullen er hopelijk de 16e van deze maand achterkomen...als hij/zij de beentjes niet gekruisd houdt. Maar ik blijf bij jongetje dus zal een verassing zijn als het een meid is t.z.t laat ik het jullie weten hoor
bij de eerste was ik volovertuigt datik een jongen kreeg en bij de 20 weken echt werd het ook duidelijk dat ik een jongen kreeg
Ik wissel hier tijdens de zwangerschap nog wel eens van voorgevoel Haha! De eerste 2 keer dacht ik voornamelijk een meisje, maar ging steeds twijfelen. Ik vind meiden wel heel leuk, dus misschien kwam het daardoor hoor Nu denk ik zelf een jochie, maar da's ook best een grote kans dat dat alleen wishfull thinking is Mijn man is ervan overtuigd dat we er gewoon een 3e grietje bijkrijgen. Heb vandaag op de echo even een glimp mogen opvangen van wat ik denk dat het geslacht was, maar zal waarschijnlijk nog tot het einde van de zwschap moeten wachten En ik ben al zo'n geduldig typje Liefs Elea
Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje zou zijn en dit gevoel ook uitgesproken. En........ik had gelijk!
Ik was er de laatste 2 weken van overtuigd dat het een jongetje was, had dat ook wel 3 keer gedroomd. Blijkt het toch een meisje
Mijn gevoel was bij beide goed. Overigens ook alle testjes die je op internet kan doen klopten bij ons....puur toeval denk ik! Groetjes Kylain
Ik denk een jongen en eigenlijk iedereen in mijn omgeving roept dat het een jongen wordt......dus ben benieuwd! x
Bij mijn eerste zwangerschap was ik er vanaf het begin van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen en dit was ook het geval.. Bij deze zwangerschap.. is het per dag verschillend. Tis nu geen 1x zo geweest dat me gevoel zo sterk naar jongen of meisje neigde. Maar ik ben wel erg benieuwd als het allemaal meezit horen wij het dinsdag spannend!!