Voorgevoel J/M ? ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hbbeestje, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaaa trees je maakt me nieuwsgierig!!! :D

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik had van begin af een voorgevoel dat het een jongen zou worden, mijn vriend dacht een meisje, maar mijn voor gevoel klopte als een bus, want we krijgen een jongen.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb beide keren het gevoel gehad een jongen te krijgen.... beide keren zat ik ernaast :). Bij Eva kwamen we er bij de bevalling achter, ik was zeer verbaasd! Nu weten we het al een tijdje.

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Mijn voorgevoel zei dat we een meisje zouden krijgen en dat is het ook geworden. :)

5. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik wist van in het begin zeker dat het een jongentje ging worden, en het klopte ook :)

6. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik had ook altijd gedacht dat het een jongetje zou zijn maar bij 20wkn echo bleek het zij te zijn :D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb het voorgevoel een meisje, als ik 's nachts droom dan droom ik over jongens... Dit weekend hebben 4 mensen gezegd: een jongen.

We zullen het bij de bevalling weten :D Voor ons is het dus ook een verrassing. ;)

8. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik had vanaf 6wk zwschap al het gevoel dat wij een meisje krijgen. En de 20wk echo bevestigde dit:D

9. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik had bij mijn eerste op de dag de posi teste zo sterk voor gevoel dat ik een jonge kreeg en dat tegen ideeen heb verteld en ja hoor ik had gelijk,nu dat ik weer zwanger ben heb geen sterk voor gevoel,maar wel gedroomd wat voor kleur de baby kamer moest worden en paar weken later 20 echo gehad en ja hoor mijn droom had gelijk het is zo geworden zoals in mijn dromen

10. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Mijn voorgevoel was niet juist, maar nu we het weten klopt het weer helemaal!

11. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi allemaal ik heb nog voor ik deze keer zwanger was gedroomd dat ik een jongetje had gekregen:D dus toen ik vlak daarna zwanger werd is het voor mijn gevoel een jongetje gebleven...mijn vriend denkt trouwens dat het een meisje is lol, 1 van ons heeft gelijk;).
    Wij zullen er hopelijk de 16e van deze maand achterkomen...als hij/zij de beentjes niet gekruisd houdt.;)
    Maar ik blijf bij jongetje dus zal een verassing zijn als het een meid is:) t.z.t laat ik het jullie weten hoor:D

12. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    bij de eerste was ik volovertuigt datik een jongen kreeg en bij de 20 weken echt werd het ook duidelijk dat ik een jongen kreeg :D

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik wissel hier tijdens de zwangerschap nog wel eens van voorgevoel ;) Haha! De eerste 2 keer dacht ik voornamelijk een meisje, maar ging steeds twijfelen. Ik vind meiden wel heel leuk, dus misschien kwam het daardoor hoor :) Nu denk ik zelf een jochie, maar da's ook best een grote kans dat dat alleen wishfull thinking is :D Mijn man is ervan overtuigd dat we er gewoon een 3e grietje bijkrijgen. Heb vandaag op de echo even een glimp mogen opvangen van wat ik denk dat het geslacht was, maar zal waarschijnlijk nog tot het einde van de zwschap moeten wachten ;) En ik ben al zo'n geduldig typje :p

Liefs Elea

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje zou zijn en dit gevoel ook uitgesproken. En........ik had gelijk!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik was er de laatste 2 weken van overtuigd dat het een jongetje was, had dat ook wel 3 keer gedroomd.
    Blijkt het toch een meisje

16. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Mijn gevoel was bij beide goed. Overigens ook alle testjes die je op internet kan doen klopten bij ons....puur toeval denk ik!

Groetjes Kylain

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Voor mijn gevoel is het een meisje :)

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik denk een jongen en eigenlijk iedereen in mijn omgeving roept dat het een jongen wordt......dus ben benieuwd!

x

19. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ook mijn voorgevoel klopte

ik zei het word weer een jongen

en idd lorenzo krijgt er een broertje bij

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik er vanaf het begin van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen en dit was ook het geval..
    Bij deze zwangerschap.. is het per dag verschillend. Tis nu geen 1x zo geweest dat me gevoel zo sterk naar jongen of meisje neigde.
    Maar ik ben wel erg benieuwd :) als het allemaal meezit horen wij het dinsdag :D spannend!!

Deel Deze Pagina