Normaal zijn mijn voorgevoelens helemaal waar in de zin van dat ik spanning enzo voel maar ik dacht tot 2x aan toe een meid te krijgen en het waren tot twee keer aan toe 2 jongens! Nu denkt mijn man, mede omdat zijn beide broers meiden hebben, dat wij ook een meid krijgen als we zwanger worden. Ik vetrouw niet meer op mn voorgevoel we weten het na 40 weken zwangerschap straks wel
ik heb het bij 3 zwangerschappen goed gehad vanaf het begin.. nu denk ik dat het een jongetje is. dus ben benieuwd
ik denk al vanaf t begin dat t een meisje is en nog 2 anderen met mij, maar de rest zoals bijvoorbeeld mijn vriend en zijn familie denken dat t een jongen is. nog 2,5 week en we weten meer!
bij onze oudste had ik het gevoel van een jongetje en dat klopte, bij de tweede had ik het gevoel van een meisje, dit werd een mk dus zullen het nooit weten... bij de derde had ik weer het gevoel van een jongetje en ook dat klopt!
Bij mijn eerste wist ik het vanaf het begin zeker! EEN JONGEN! en het is inderdaad ook een jongen.. bij dezeneig ik toch meer naar een meisje (wishfull thinking ) maar aangezien ik weer allemaal roze dingetjes aan het kopen ben ( in de vorm van kaarsen, vazen etc) denk ik misschien toch weer een jongen omdat ik dit bij mij n vorige zwangerschap ook heel erg had (ik denk als tegenhanger van al dat testosteron hahaha )
Nou ik wist 100% zeker dat het een jongen zou worden omdat we op de dag van mn eisprong hadden geklust en daaromheen totaal niet. Het was ook pure toeval. En toen smiddags beetje buikpijn gehad en ik had gelezen dat jongetjes sneller zijn dan meisjes...dus ik was er helemaal van overtuigd dat op basis van die theorie ik een jongen zou krijgen. En idd ik krijg een jongen maar goed over die theorie kunnen we natuurlijk lang discussieren....geloof er ook niet zo heel erg in ofzo. Maar hierbij klopte het soort van...
Wij hebben allebei heel erg t gevoel dat t een meisje is. Ook vriendinnen van mij denken dat heel sterk. Behalve mijn ouders, die denken een jongen ( met reden dat er al veel meisjes bij hun kennissen zijn geboren....:S ) Volgende week vrijdag zullen we weten of we gelijk hebben...
Mijn voorgevoel dat ik zwanger was was ook goed en ik voel nu dat we een meid gaan krijgen. Mijn pendels zeiden ook alle 3 een meid.
Voor ik zwanger was dacht ik altijd dat ik eerst een jongen zou krijgen. Komt ook vooral, omdat er bij mijn vriend alleen maar jongens geboren worden. (Hij heeft alleen maar broers en zijn vader ook). Toen ik eenmaal zwanger was veranderde mijn gevoel en dacht ik aan een meisje en als het goed is, is het idd een meisje. Ze konden het niet met zekerheid zeggen dus blijft nog even spannend. We zullen t wel zien.. als de kleine nog eens wil komen tenminste
Ik had als voorgevoel dat we een meid zouden krijgen . Sterker nog , ik wist het gewoon 100 % zeker . Met 16 weken hebben we een pretecho laten maken en ja hoor , het kon niet duidelijker , een meid ! !
Ik heb altijd gezegt dat mijn 1e kindje een jongen zou worden, maar vanaf dat ik wist dat ik zwanger was ging mijn gevoel helemaal om en dacht ik zeker te weten dat het een meisje was,, toch zagen ze op de echo echt wat uitsteken en krijgen we een stoer mannetje
iedereen zei tegen mij dat ik een meisje kreeg, maar ik had vanaf 14 weken al het gevoel dat het een kereltje werd, ik was heel zeker van mn zaak, en check me banner
Ik ben er echt van overtuigd een meid te dragen deze keer, ik heb echt zo'n onderbuik gevoel Nog anderhalve week en dan krijg ik weer controle en een echo dus hopelijk kunnen ze het dan zien
ik heb van begin af aan gedacht een jongetje, ook gehoopt, en op de echo was heel snel duidelijk: een jongen!
Ik dacht bij mijn vorige zwangerschap een meisje. Is helaas niet goed gegaan maar bij biopsie bleek het inderdaad een meisje. Deze keer was ik overtuigd van een jongen en vreemd genoeg mijn hele omgeving met mij. En het is... een jongetje! Waarschijnlijk toeval maar wel grappig.