Bij mijn 1e zwangerschap heb ik gezegd dit wordt een meisje..En het ws ook nog zo! Bij de 2e zwangerschap heb ik het gevoel dat ik nu een jongen krijg..Moet nog even 3 weken wachten of ik gelijk heb
Hey meiden! Ik heb dat gevoel (nog) niet. Gek genoeg mensen om me heen al wel. Mijn moeder en zus zijn er van overtuigd dat het een meisje wordt en mijn vader denkt een jongen. Grappig is dat. Ik heb zo'n 9 maanden dagboek waarin je alles bij kan houden. Nu heb ik een lijstje gemaakt met wie denkt dat het een meisje wordt en met wie denkt dat het een jongen wordt. Kunnen we over een aantal maanden zien wie er (on)gelijk hadden! Liefs
ik heb al een tijdje het gevoel dat het een jongetje is. Volgende week vrijdag weten we het waarscghijnlijk. ben benieuwd of we gelijk hebben. en Stoetel ik kreeg het voorgevoel pas bij ongeveer 14 weken, dus misschien krijg jij he ook nog wel. 12 maart voor ons de grote dag
Wij hadden allebei het gevoel dat het een jongen zou zijn En inderdaad we hebben sinds kort een zoon! Heerlijk want dit hadden we ook echt gehoopt Maar we gingen er altijd vanuit zolang het maar gezond is
bij de eerste wist ik zeker dat ik een jongen zou krijgen en idd ik kreeg gelijk. nu weet ik het echt niet, ik gok weer op een jongen maar het gevoel is niet zo sterk als bij de eerste.. ach als t maar gezond is toch?