hoihoi! ik heb ook altijd gedacht dat mijn eerste kindje een jongetje zou worden mijn moeder zegt ook steed dat ik echt een jongensmoeder ben
ik ben zelf dus ook echt geen "meisjes-meisje" en ik zou dus ook het liefste een jongetje krijgen. maar als ik een meisje krijg hou ik net zoveel van haar als wanneer ik een jongen zou krijgen
Het zou mij heel leuk lijken om een jongens moeder te worden, maar dat komt ook omdat ik zelf uit een meisjes gezin kom en het me zo leuk lijkt om een keer de andere kant mee te maken. En toch heb ik dus het gevoel dat ik meisjes moeder word en net als mijn moeder alleen maar meiden krijg! Ik heb zelf geen hele sterke voorkeur, ben met beide heel blij. Vriend daarentegen heeft zeker weten een voorkeur voor een jongen. Hij heeft een paar jaartjes terug een zusje gekregen en had het in het begin steeds over zijn broertje. Toen ik hem zei dat het natuurlijk ook een meisje kon worden had hij echt zoiets van, doe niet zo gek... Maakt me eigenlijk niets uit, ik wil gewoon dat het eindelijk tijd is voor mij om eraan te beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij allebei mijn zwangererschappen had ik een sterk gevoel dat het een jongen zou worden en mijn gevoel bleek goed. Op de 1 of andere manier kon ik me ook niet voorstellen dat er een meisje in mij groeide en ik vindt het super leuk maar eerlijk is eerlijk, als ik wel eens schattige meisjeskleding zie hangen of van die leuke laarsjes zie staan kon ik ook best een echte meisjes moeder zijn hoor. Ik zeg wel eens voor de grap tegen mijn vriend dat het maar goed is dat we geen meisje hebben anders waren we nu bankroet geweest.
Ik heb dat dus ook. Heel vaak gedroomd over een baby (jongetje). Ik denk dus ook echt dat als ik een kind krijg dit een jongen zal worden. Zolang het een gezond kind is maakt het me niet uit of het een jongen of meisje zal zijn. Eerst maar zwanger zien te worden.
Idd, first things first, maar als ik een kindje mag krijgen dan heb ik een heeel sterk gevoel dat ik een meisje krijg. Ben er aardig van overtuigd eigenlijk, haha. Jongetje kan ik me echt niet voorstellen... Maar, heb geen enkele voorkeur. Beide heeel erg welkom!
Ik dacht altijd dat ik een meisjes mama was, kon me een zoon echt niet voorstellen.. Ben er erg op terug gekomen! Het maakt ook allemaal geen bal uit, je kind is je kind.. Ik vind het heerlijk mijn jongetje, hoe meisje-meisje ik ook ben; hij heeft absoluut het 'stoere' in me naar boven gehaald.
Voordat ik zwanger werd, zag ik mezelf echt al een meisjesmoeder. Toen we de geslachtsbepaling hadden en het een jongen bleek, moest ik echt even omschakelen. Ik ben vooral blij dat alles erop en eraan zat, maar heb echt evrn een week wennen. Toen ik positief testte had ik echt gelijk het gevoel een jongen! Ik geniet vollop van hem!! Stiekem hoop ik voor een tweede op een meisje, maar 2 jongens lijkt me ook geweldig
Als ik zwanger ben denk ik dat het een meisje word . We hebben ook al een hele mooie naam bedacht voor als t een meisje wordt Een jongentje zou ik ook super leuk vinden! Maar over de naam zijn we nog niet uit.
Ik heb altijd gedroomd om moeder te worden van 2 zonen. Toen wij uiteindelijk er klaar voor waren, was deze voorkeur helemaal weg. Mijn wens om moeder te worden was zo sterk dat het mij echt niet meer uitmaakte. Mijn vriend bleef wel bij zijn voorkeur, een jongetje. Nu ik zwanger ben, hebben wij beiden het gevoel dat het een meisje wordt. Zelfs mijn vriend is helemaal overuigd. Wij zijn zo zeker van onze zaak dat wij bij de twintig weken echo het niet zouden geloven als het toch een jongetje zou zijn . Ben erg benieuwd of ons gevoel juist is.
Ik ben ervan overtuigd dat we een jongen krijgen (wanneer dat weet ik dan weer niet, denk eind van het jaar zwanger) mijn man daarentegen is een echte mannenpapa, maar weet zeker dat hij twee meisjes krijgt. Maar dat lijkt mij ook erg leuk.. Meisjes samen in de schuur klussen met papa, dat deed ik vroeger ook. Heb nog nooit gebreid, maar stond te solderen, figuurzagen etc.
Ik zag mezelf ook meer als een meisjes-mama (puur door de kleuren roze/paars en het getut) Toen ik zwanger bleek dacht ik meteen aan een jongetje in mijn buik,en dit gevoel klopte!! Nooit gedacht dat het ook ZO leuk kan zijn om leuke stoere jongens kleren te kopen Oh en hij heeft gelukkig veel haar waar je alle kanten mee op kan gaan haha Het maakt echt niet uit wat het is,als het maar gezond is!!!
ik heb in mijn zwangschap van mijn meiden nooit het oog laten vallen na jongenskleding dat bestond niet mijn gevoel was zo sterk dat ik beide keren een meisje zou krijgen terwijl toen ik 16 was had ik altijd zoiets van een stoere jongen dat lijkt me geweldig en hij gaat jorden heten dat stond in mijn ogen vast. zo grappig dat mijn gevoel juist was
Ik stelde mezelf altijd voor met een meisje, maar zodra ik zwanger was 'wist' ik dat het een jongen was. Was al snel aan het idee gewend en het bleek dus ook te kloppen. En het is hartstikke geweldig, jongen of meisje maakt echt niet uit!