Gevoelige baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jeniyah, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd of meerdere meiden dit herkennen... Ik heb vaak 4 dagen voor me eisprong al een gevoelige buik...

Met de eisprong zelf heb ik als t gebeurd als ik wakker ben een flinke kramp van ong 20 min links of rechts.

Meestal was t dan wel over maar tegenwoordig en vooral nu blijf ik rondlopen met een gevoelige buik... Fietsen is irritant, ieder hobbeltje voel ik. En ook als mijn blaas voller is niet persee echt vol dan moet ik eigenlijk ook gelijk plassen....

Is dit herkenbaar?? Normaal??

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb dit de laatste maanden trouwens vaker... En 26 april is pas NOD... Dus dat kan t ook niet wezen denk ik.

Al vind ik t wel spannend....

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    heb er zelf ook last van ik denk echt dat het met de eisprong te maken heeft denk dat die kramp is als je ei springt kan ook mijn plas niet langer inhouden die periode.
    mijn nod is ook 26 april en voel verder nog niks ga er ook niet op letten laat me verrassen hihi

4. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    hoorde net dat het ook banden pijn in een zwangerschap kan zijn ik heb het ook als ik me uitrek en snel opsta op het moment

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja dat ken ik ook, maar dit had ik al een paar keer gehad zonder zwangerschap en vorige maand niet. Nu duidelijk wel en een spier lijkt verrekt te zijn.... Echt zo irritant.

Ik laat me ook verassen hoor... Maar hoop t stiekem wel natuurlijk.
    Ma is nu 5 maand gelee

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Spannend... hoop het ;)

7. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb ook een hele gevoelige baarmoeder.
    al ver voor de eisprong had ik steeds al veel last en erna tot nod ook.

nu ik zwanger ben, verneem ik vanaf het begin ook al elk pijntje.
    veel harde buiken al vanaf een week of 13. veel buikpijn ook.
    de verloskundige zegt ook dat ik een heel gevoelige baarmoeder heb. niet erg, maar wel lastig.

wel 1 voordeel: ik voel het kleintje al!

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb er voor en erna een gevoelige buik wel zeker een week lang niet echt fijn aangezien.

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja dat herken ik met mijn eerste zwangerschap idd...
    Voelde al een week van te voren dat ik zwanger was.. maja was altijd met een maand zwanger als ik stopte met de pil.

Nu gaat t helaas ff anders dus merk ik dat ik super gevoelig ben idd...
    Maja of dat nu van een beginnend zwangerschap is of niet.. heb ik echt geen idee van.... dat zie ik volgende week wel weer.

10. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Spannend hoor! Succes volgende week :)

Mijn baarmoeder is trouwens ook erg gevoelig. Weet nog niet of ik zwanger ben maar ieder beweging die ik maak voel ik niet echt pijn maar een beetje een zeurderig gevoel.

Roeska123: Wat super! Lijkt me echt een heerlijk gevoel als je je kleintje kan voelen :)

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Heel herkenbaar. Ik ben het pas gaan voelen na mijn zwangerschap en duurde het drie dagen. Afgelopen eisprong heeft het 6 dagen geduurd!
    Heel pijnlijk, maar het is als het goed is nu wel raak :D (vanochtend lichte test gehad). Wel fijn dat je lichaam op deze manier aangeeft wanneer je vruchtbaar bent, het is alleen ook weer gevoelig tijdens het klussen, heb jij dat ook?
    Succes deze ronde!!

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja dat heb ik ook... dat vind ik dus idd minder... leuk je libido omhoog.. eeeh schat doe je voorzichtig??? Pffffffff.... lekker lastig!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb het toch wel nu sinds ik de mk heb gehad....voorheen voelde ik mijn ei wel....maar dat was meer een stekende drukkende "pijn"
    Nu heb ik echt een zeurend gevoel... En de ongi's waren in het begin ook een stuk pijnlijker.

Dus ik heb er vooral last van sinds de mk.

14. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, voel zelfs dat er een eitje wel of niet groeit (alleen cyclus met hormonen mogelijk). Voel de eisprong ook goed. Tevens de innesteling gevoeld (achteraf dan:))

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja dat groeiende eitje voel ik dus ook.. zonder medicijnen. Opzich ideaal...

Maar na die MA heb ik idd zoals Lov zegt echt een zeurend gevoel.
    Heb zelfs al een keer me urine ingeleverd omdat ik bang was voor een blaasontsteking.
    Vorige maand nergens last van en nu... meer dan normaal.

Maja me cyclussen zijn ook een heel stuk korter geworden dus zo lang hoef ik niet meer te wachten....

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Gefeliciteerd met de twin boy's trouwens....

Ook spannend.... of niet dan??? Gelijk twee kleine hummetljes straks! :D

Deel Deze Pagina