Hoelang hadden jullie een relatie voordat jullie begonnen met kinderen. En dan bedoel ik niet wanneer jullie zwanger raakte of een kindje kregen. Maar wanneer je begon met proberen. Zelf waren wij daar al best wel snel mee. En vroeg me af of we daar nou echt de enige in zijn. liefs, sara
Wij waren dik 8 jaar samen toen we de beslissing namen. We hadden het er al wel vaker over gehad, maar iedere keer won het verstand het nog van het gevoel. Na 8 jaar won het gevoel het
Wij waren 4 jaar samen voordat we begonnen,omdat we allebei al op leeftijd zijn.Kunnen we niet langer wachten,en zo graag een kindje van ons samen willen.
Wij waren een goede 5 jaar samen toen we voor onze eerste gingen, en net een maand na onze 6e anniversary werd zoonlief geboren.
Wij waren 3,5 jaar samen toen we de beslissing namen! Nu inmiddels helaas al 4,5 jaar samen en nog geen zwangerschap
Wij waren 2,5 jaar samen toen ik met de pil stopte... Maar zijn we inmiddels alweer bijna 8 jaar samen (rond de uitgerekende datum). Dus mijn advies... wacht niet te lang... het gaat niet altijd zoals je wilt... Zoals helaas maar al te veel mensen hier op het forum weten...
Wij waren bijna 4,5 jaar samen. Als de omstandigheden het toe hadden gelaten waren we ook eerder begonnen Nu alweer 5 jaar samen!
Wij waren ongeveer 6 maanden samen toen ik de pil eruit gooide en maar goed ook want nou zijn we al weer 2 jaar verder en nog niks.. ja de mmm in dus idd wacht niet te lang want soms gaat het niet zoals gehoopt