Als mijn voorgevoel zou kloppen, moet die kleine vandaag geboren worden, 24 augustus spookt al vanaf het begin af aan in mn hoofd rond... Vannacht leek het er wel even op, tot 3 uur krampen en regelmatig harde buiken, maar daarna is het afgezakt, en nu nergens last van... Ach, hij zal zijn eigen geboortedatum wel uitkiezen, ik moet gewoon geduld hebben...
Mango, succes! Ik was er eerst van overtuigd dat ik in elk geval de 'streefdatum' bij 34 weken zou halen... en later had ik 15 maart in mijn hoofd (ruim 32 weken)... maar zat er enorm naast, was dan ook helemaal flabbergasted toen de vliezen ineens braken. Wist toen wel dat - hoe hard het ook geprobeerd werd te rekken met weeenremmers - ze die dag nog gingen komen.
Beide zijn op onze tweede voorkeursdatum bevallen. Papa heeft nl wat moeite met verjaardagen onthouden, dus een makkelijke datum zou fijn zijn. Ik ben jarig op 5 december, dus dat lukt hem altijd wel. Oudste is op 04-04 geboren, ons eerste idee was 1 april, maar het werd 3 dagen later. Voor de jongste hadden 03-03 bedacht, maar dat werd een week later. 10-3-10 is ook wel te doen. Ik heb nog verzucht tussen het puffen door: jeeeeh, het is middernacht, dus we hebben 10-3-10 gehaald! 3 kwartier later was ze er. Leverde ons nog een gratis Lodger wrapper op ook, omdat ze op de 10e geboren was Qua termijn ben ik er altijd van uitgegaan dat ze na de uitgerekende datum zouden komen. En dat klopte ook. De eerste op 40+6 en de tweede op 40+2, t.o.v. termijnecho. Maar beide bevallingen begonnen exact 40 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Precies op tijd dus!
Mijn buik was zo gigantisch, voor mn gevoel kon ze onmogelijk tot het einde blijven zitten. En ze kwam inderdaad 10 dagen eerder, echt heerlijk! Maar ik had het natuurlijk net zo goed verkeerd kunnen hebben, volgens mij is iedere vrouw het aan het einde zat
Amaryllis oh ben benieuwd of dit ook voor mij geldt, heb een erg grote buik! Iedereen is verbaasd over hoe ver ik "pas" ben. Als ik vergelijk met anderen issie ook echt groot!!
Was 31 juli uitgerekend. Ik dacht vanaf het begin al 7 aug. te bevallen. Ze is op 9 augustus geboren (ingeleid). Dus zat er niet ver naast!
Ik zat er ook ver naast! Ik was 3 oktober uitgerekend en was er van overtuigd dat ze op 25 september zou komen... Nou mooi niet dus. Ze is op 18 oktober geboren. Ik kan melden dat het wachten weliswaar de moeite waard was maar dat ik toch niet heel happy was op het laatst. Voor deze zwangerschap denk ik dat het morgen komt, maar het kan net zo goed nog twee weken wachten zijn...
Ik dacht rond de 25ste te bevallen.. Oktober that is (was 16 oktober uitgerekend). Meisje is 26 september geboren! (24ste gebroken vliezen). Had de 23ste nog controle gehad bij de gyn en gevraagd wanneer ik uiterlijk ingeleid zou worden als ik overtijd zou gaan, lag ik de volgende dag verdorie met gebroken vliezen in het ziekenhuis! Hoop wel dat een tweede langer blijft zitten!
Bij de eerste was ik er van overtuigd dat ik overtijd zou lopen. Ik ben toen met 41+3 bevallen. Ook deze keer had ik van te voren het gevoel dat ik overtijd zou gaan en idd Ik ben nu alweer 40+2.
Toch grappig om te lezen dat sommige meiden er echt onwijs naast zaten Ik heb zelf ook wel een gevoel, maar niet heel erg sterk ofzo. Ik denk dat ik iets overtijd ga, 2-3 dagen ofzo. Kan jullie alleen nog niet vertellen of het klopt Vriendlief denkt heel sterk dat het vroeger komt, zo tussen de 38 en 39 weken (hij hoopt op zijn verjaardag). We zullen zien!
Ik zat er dus grandioos naast, geen beebje de 24e... Nu gaan we maar voor onze 2e voorgevoeldatum, 1 september, dat is ook wat de pendels zeggen, dus laten die het dit keer maar eens goed hebben...
Ik zei al sinds ik 10weken zwanger was dat ze 1mei geboren zou worden. Ik had zelfs een agendapunt in mijn telefoon gemaakt met een alarm erop, die ik later helemaal vergeten was. Toen ik 1mei in de ochtend de weeën aan het wegpuffen was ging het alarm van mijn telefoon af Haha!
Bij Nathan had ik de datum precies goed. Was 29 december uitgerekend en iedereen had het maar over kerst, oud en nieuw enz. Ik zei dan altijd standaard 'het wordt gewoon 5 januari, niets geen last met feestdagen'. Uiteindelijk is de bevalling 4 januari begonnen maar Nathan is net de 5e geboren. Matthijs hoopte ik op te vroeg maar die is met 40+1 geboren.
Bij m'n eerste had ik meteen al sterk het gevoel dat ik eerder zou bevallen, wist niet wanneer maar wist zeker dat ik de 40 weken niet ging halen. Ben met 37 wkn ingeleid omdat ik gebroken vliezen had. Bij m'n tweede had ik altijd al een vreemd gevoel of deze zwangerschap wel goed ging, ook hier had ik helaas gelijk. Bij deze zwangerschap weet ik ook zeker dat ik eerder beval. Ben 15 januari uitgeteld maar denk dat ik ergens tussen kerst en oud &nieuw beval. Tot nu toe zijn mijn voorgevoelens altijd goed, net zoals het geslacht.
Ik heb vanaf het begin geroepen 20 juni te bevallen, en het is 21 juni geworden! Om 10:00 begon het op de 20e maar doordat mijn ontsluiting helemaal niet op wilde schieten en de verlos pas om 11 uur die avond een ruggeprik gaf is het de 21e geworden haha. Vanaf de ruggeprik ging m'n ontsluiting zo snel, in 3 uur tijd van 4 naar 10, dus als de verlos na het breken van mijn vliezen om 20:30 een ruggeprik had gezet had het waarschijnlijk net nog de 20e geweest . Toch zit ik er niet ver naast hihi!
Wij moeten natuurlijk nog even geduld hebben maar ik heb het sterke gevoel dat onze baby op 22-11 geboren gaat worden! We'll see.