voorgevoel of niet

Discussie in 'De bevalling' gestart door -, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb ook't gevoel dat hij vroeger gaat komen! zo vanaf midden maart. Ik zei van in het begin van mijn zwangerschap dat het een jongen was en dat was zo! Dus nu maar hopen dat hij vroeger komt ook, he! Binnen een goeie week krijg ik mijn dossier mee van de gyne zodat ik alles bij de hand heb als ik beval! Dus hij verwacht er zich ook aan!

SPANNEND

2. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Toen ik 9 jaar geleden al 41 weken en 3 dagen zwanger was van mijn zoon, heeft de gyn mij gestript en naar huis gestuurd met de mededeling dat ik mij de volgende ochtend moest melden in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Toen ik naar buiten liep zei ik: dat doen we dus niet, ik ga thuis bevallen. Die nacht begonnen de weeën om 0.30 en om 5.30 is mijn zoon geboren! :) 2 uur laten zou ik me moeten melden in het ziekenhuis ;)

Nu ben ik uitgerekend op 30 maart, maar heb gedroomd dat ik 21 maart beval! 8) Ben heel benieuwd!

Liefs Emma

3. Niet meer actief

Ik had het idee dat ik te vroeg ging bevallen... ik was op 29-01 uitgerekend en ik heb zelf altijd gezegd dat ze op de 14e geboren zou worden... tis bijna gelukt, ze kwam op de 13e :)

4. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    wat grappig dat iedereen denkt dat de bevalling voor de 40 weken plaats vind! Ik dacht dat zelf ook (al kom ik nu gevaarlijk dicht bij die 40- weken )maar.....loop al wel rond met lichte weeën ik hoop dta het doorzet

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Mijn man denkt dat onze zoon op 9 maart komt, vrijdag dus! En ik ben voor! Dan hebben we morgen nog de tijd om het bevalbad op te zetten hihi! Verder heb ik ook al regelmatig vooweeen, hoewel dat niet echt iets schijnt te zeggen. ;)

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb vanaf het moment dat ik wist dat we zwanger waren geweten dat ons ukje te vroeg zou komen. dat liep ook zo, na 36weken en 5 dagen braken opeens mn vliezen en 27 uur later was hij er. we hadden ook een dag voordat mn vliezen braken opeens de wil om nog vanalles te regelen (we moesten nog belangrijke dingen voor de uitzet regelen), opeens nog een nieuw kruikje gekocht omdat we het idee hadden dat de oude lekte, etc.
    toeval, dat denk ik niet

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was heb ik tegen de kleine gezegd dat hij moest blijven zitten waar hij zat wat er ook gebeurde (had 3 maanden daarvoor een miskraam gehad).

Later in de zwangerschap werd er regelmatig gevraagd of ik tegen de bevalling op zag en dat het wel leuk was een juli baby.
    Ik antwoorde dan standaard dat het een augustus baby zou worden en dat ik niet tegen de bevalling opzag omdat als het echt niet ging ze het er wel uit zouden snijden.

Nou hij bleef zitten waar hij zat en met 42+6 ben ik bevallen (20 augustus dus) via een keizersnee :D

Groetjes Anita

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik had het gevoel dat de kleine eerder zou komen...Maar heb nu zo'n flauw vermoeden dat ie nog wel ffkes blijft zitten, we zien wel :D

Deel Deze Pagina