weet niet meer waar ik daniel voelde trappen rond deze tijd, maar volgens de vk-papieren lag hij wel al met koppie naar beneden (en is niet meer gedraaid) maar nu kon vk het niet voelen waar koppie lag, maar over het algemeen krijg ik de trappen beneden in mn buik, betekend dat dat er veel kans is dat het (nog) een stuitligger is?
Mijn schopjes zijn onderin mijn buik en de baby ligt idd ook met het hoofd naar boven en de benen en billetjes naar onder. Maar of dat voor iedereen geldt weet ik niet.
ik voel dr voornamelijk aan de zijkant schoppen maar soms ook ineens aan de onderkant... ze konden de ligging ook nog niet bepalen bij me. wat grappig dat we even ver zijn trouwens!
T/m week 33 voelde ik continu getrap aan de linker kant van mijn buik. Tot week 30 heeft ons knul altijd met zijn hoofdje netjes na beneden gelegen,maar tussen week 30 en 33 is hij opeens na met zijn hoofdje omhoog gaan liggen.(getrappel bleef op dezelfde plek) Op de echo was wel te zien dat zijn voetjes aan de linker kant van mijn buik zaten. Nu ben ik ong. een week met moxa therapie bezig en voel opeens getrappel beneden. Dus ben een beetje bang dat hij wel gedraaid is maar nu dwars ligt
ik voel mijn kleine meid ook vooral onderin... maar ook wel aan de zijkanten... tot nu toe ligt ze ook constant in stuit... lekker koppig meisje hahaah
Die van mij beweegt veel. Ik heb vanwege de houding 2x voor de 20 weken echo mogen komen en de 2e keer lag de baby toch echt heel anders. Gisteren lag ik met mijn arm over mijn buik en voelde de schopjes zo van de éne kant van mijn buik naar de andere kant gaan (ik neem aan dat het de beentjes waren) binnen een korte tijd.
Met 25 weken voelde ik het ook nog wel op verschillende plaatsen. Geloof dat bij de VK de kleine wel steeds met het koppie beneden lag, maar soms wat schuin, soms met de rug naar de ene kant, soms naar de andere kant. Vanaf een week op 30-32 werd het steeds vaster. Het verschil tussen beentje en handen vond ik ook steeds duidelijker worden..
Ik voel vooral onderin schoppen, maar hij ligt wel met zijn hoofdje naar beneden, redelijk in mijn bekken. Denk dat hij gewoon met zijn benen dubbel ligt of zo.