Voorgevoel over bevaldatum

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luca2504, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Je gaat de 37 weken halen! Ik ga voor je duimen! :D

2. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Mijn man had sterk het gevoel dat het gisteren zou komen en ik had dat van vandaag maar er is nog geen beweging dus ik denk dat ik het ook mis heb.:D

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier had ik dat gevoel ook bij mijn dochter en die is bij 37.0 geboren. Had ik ook heel snel dat gevoel in de zwangerschap en van het geslacht had ik geen voorgevoel. Ook nu heb ik weer het gevoel dat deze uk te vroeg komt en weer neit over het geslacht.

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ panda jij bent bevallen op onze uitgerekende datum hihi wat grappig:D

5. giraf

giraf Niet meer actief

Heb heel de 1e zwangerschap het gevoel gehad dat ze te laat zou komen en inderdaad, ik ben pas bevallen met 41+6
    Deze zwangerschap heb ik weer het gevoel dat hij/zij te laat zal komen.... Maar daar moeten we nog even op wachten :D

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

31 juli uitgerekend maar heb sterk het gevoel dat ze langer blijft zitten en komt op 7 aug.
    Ben benieuwd of mn gevoel klopt

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik had een voorgevoel over de uitgerekende datum. Toen ik een positest had, ging ik die natuurlijk meteen berekenen op internet. Daar kwam 21 december uit. Ik had toen meteen zo'n gevoel van "nee, dat klopt niet, het moet 20 december zijn!" Vervolgens kwam ik erachter dat ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie verkeerd in mijn hoofd had zitten! Die was een dag eerder dan ik dacht, dus de uitgerekende datum is toch 20 december!

Maar of dat ook mijn bevaldatum wordt?! De tijd zal het leren...

8. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    ben 25 mei uitgerekend maar heb vanaf begin af aan al het gevoel dat het juni wordt..
    we zullen zien:)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had zeker een gevoel kwam helaas niet uit. een vriendin van me had het wel goed geraden!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heb het gevoel dat hij tussen 37 en 38 weken geboren word
    Maar das nog ff afwachten hihi

11. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Ik heb vanaf de dag dat ik weet dat ik zwanger ben het gevoel dat ze komen als ik exact 38 weken zwanger ben.

Geen idee waarom, maar dat gevoel heb ik altijd gehad.

Had helemaal geen idee wat het geslacht zou zijn, maar over de bevaldatum had ik meteen een gevoel. heel raar.

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik wist direct wat het geslacht zou zijn en was daar heel zeker van,nu opnieuw weer.
    De bevaldatum was ik ook heel zeker in precies en in beide had ik gelijk (zat er net 2 dagen naast)

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bij dochter was ik uitgerekend op 29 nov, ik "wist" zeker dat ze de 27ste zou komen, manlief "wist" zeker dat ze de 20ste al zou komen. Resultaat was de volle 42 weken volgemaakt (+ 1 dag) en ze kwam pas de 14de december.

Bij zoonlief "wist" ik nu zeker dat ik de 42 weken weer ging halen, niet dus hij was er zelf met 39.3 al klaar mee. Heel raar om ineens weeen te krijgen als je ze nog lang niet verwacht.

Manlief wist bij dochter dat het een meisje was en ik bij zoonlief 100% dat het een jongetje was. Dat bleek wel te kloppen ;).

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik wist niet de datum, maar was 22 nov. uitgeteld en altijd geroepen niet 11-nov. hier ik brabant, begin carnaval dus gekke dag.. F. riep; op een donderdag word ze geboren! dan heb ik lang weekend..

laat het nou de 11 van de 11e donderdags zijn ;)

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Mijn gevoel heeft me totaal niet in de steek gelaten..

Ik deed de test en riep gelijk dat het een jongen was/is. -> klopte!

Ik riep dat ik in het ziekenhuis moest bevallen (had een voorgevoel dat het niet goed zou gaan), ondanks dat ik bij de VK liep. -> klopte!

Ik riep dat hij de 28e zou komen, of dat het dan zou beginnen. -> klopte!

Waar het op gebaseerd was? Geen idee.. ;)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bij de oudste had ik er geen idee van, ik was 18 en had er geen gevoel bij. Ging er gewoon vanuit dat het 42wk zou duren en volgde de dag voor de uitgerekende datum nog colleges. Hij is precies op de uitgerekende datum geboren.

Bij de tweede dachten we dat ze eerder zou komen, met 30wk weeën maar madam bleef lekker zitten tot 41wk... Al had ik voor de 30wk wel het gevoel dat ze later zou komen

Bij de derde wist ik echt heel zeker dat ze op de 19e juli geboren zou worden. wat was ik teleurgesteld dat ik wakker werd en geen weeën had... tegen de avond bij het boodschappen doen kreeg ik wat onregelmatige weeën (deed of ik heel aandachtig de pakken soep bestudeerde) en ze is 's avonds geboren, op de 19e dus.

Bij de 4e had ik in mijn hoofd dat ze ook met 39+3 geboren zou worden en dat klopte

Nu heb ik nog geen gevoel, maar das meestal pas later in de zwangerschap. Ik hoop eigenlijk dat deze beeb op de uitgerekende datum komt :D 1-11-11 het komt iig niet later.
    tenzij de gyn besluit dat ze toch willen inleiden... dan zal het iets van 20/21/22 oktober worden gok ik... maar dat zien we dan wel

Deel Deze Pagina