Hoi, Nog voor ik positief testte had ik iets met de datum 17 maart. Mijn uitgerekende datum is 20 maart 2012... de 17e zou dus weleens kunnen.. Heb je ook een voorgevoel of klopte bij jou het voorgevoel?
Hier klopte het van geen kant Bij de eerste zat ik er een week naast (verwachte 2 weken overtijd, werd 8 dagen). Bij de tweede verwachte ik weer een week overtijd. Zat heel sterk met 2-3 januari in mijn hoofd. Maar hij is met 39-3 geboren. Allebei dus een grote verrassing dat ze er al waren. Maar wel fijn, want ik heb niet zitten wachten op mijn bevalling
Hihi ik ben inmiddels al veeeeeel langer aan t wachten dan ik vooraf dacht Had niet echt een datum maar was al blij als ik de 37 weken zou redden. (1e was prematuur) Dit had ik nou ook weer niet verwacht Ben benieuwd of het bij jou wel uitkomt...zou wel grappig zijn!
Helaas van geen kant! Ik was de 22e uitgerekend, toen waren manlief en ik ook 2 jaar samen en ik dacht echt dan zal ze wel komen! De 19e waren we een jaar getrouwd, toen geen baby, de 22e geen baby, de 29e klopte ze ineens aan en de 30e was ze er dan eindelijk!
Bij mijn zoontje was me voorgevoel 27-04 (04-05 uitgerekend) en hij is 26-04 geboren. Bij mijn dochtertje was mijn voorgevoel 07-09 (11-09 uitgerekend) en zij is geboren 09-09 En dit keer heb ik het voorgevoel dat ik overtijd ga
Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was zei ik dat ik 1mei zou bevallen. (18mei was ik uitgerekend) Had het zelfs als agendapunt in mijn telefoon staan Ik was dat agendapuntje allang weer vergeten, tot het alarmpje af ging toen ik mijn weeën aan het wegpuffen was. 1mei om 21.14 is ze geboren Ik blijf het speciaal vinden
Bloemm dat is idd speciaal!! ik had en heb geen voorspellende gevoelens maar mijn moeder wel, die had het bij de eerste echt fout dus wat het nu wordt.......
Bloemm dat is heel bijzonder inderdaad! hmm aan de hand van de reacties mijn voorgevoel dus maar negeren haha
hier klopte het een beetje. vanaf het begin dat ik zwanger was van mn dochter zei ik 9 juni wordt ze geboren, ik was uitgerekend op 19 juni, maar steeds zei ik het weer. in de nacht van 9 op 10 juni om 0:30 braken mn vliezen en 2:25 is ze geboren. ik had zo in mn hoofd dat het 9 juni was dat ik zelfs op mn geboortekaartje 9 juni geboren had gezet, erg he !!
Bij mijn eerst was ik 21 feb uitgerekend. Mijn vrindin zei toen: let op, die komt vast op 29 feb. Ik zei nog zo: als dat zo is knijp ik mijn benen bij elkaar (schrikkeldag he) En wat denk je: 27 feb voorweeën, 28 feb vliezen gebroken en 29 feb riep ik: snok hem eruit Werd dus toch 29 feb. Nu zegt mijn pa: deze baby komt 28 jan om 14:00 uur (ben 8 feb uitgerekend) Ik sta op het punt het in mij agenda te zetten Man lief zegt steeds: das makkelijk, lekker in het weekend
haha toch de 29e... wel bijzonder de datum en voorspelling. Wat zegt je vriendin nu? 28 januari, dat is volgende week! Laat je het even weten
ik ben ook 8 feb uitgerekend, tot nu toe denk ik elke dag dat het gaat komen haha maar elke keer wordt ik wakker s'ochtends en denk ik ..ppff nog geen baby hihi
Ik ben 5 maart uitgerekend maar steeds vaker gaat de datum 10 maart door mn hoofd.. Dus ik ben benieuwd!
Bloem dat is wel heel speciaal Ik heb vanaf het begin het idee dat het een schrikkeldag kindje wordt (29e-2). Ben 3 maart uitgerekend
Ik ben 16 juni uitgerekend. Op zich zou ik 12 juni ook leuk vinden, dan is het 12-06-12. Verder zijn er best veel vrienden/familieleden jarig in mei/ juni dus het wordt nog gevaarlijk: 29-05: m'n moeder 06-06: m'n schoonvader 11-06: een vriendin 18-06: een nichtje van m'n vriend 22-06: nog een vriendin Dus maar hopen dat baby een geschikte dag uitzoekt
nou ben benieuwd wie er als eerst zal zijn van ons... Het is ook zo jammer dat niemand je kan vertellen hoelang het ongeveer nog gaat duren (behalve nog 2-4weken). de VK zegt namelijk ook niets of herkent ook niets..logisch hoor maar zou het zo graag willen weten hihihi hoe bedoel je ongeduldig