oefenweeen, indalingsweeen aan 1 kant?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cerberus, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denk je alles al meegemaakt te hebben... en dan blijkt toch het tegendeel...
    dus maar even in de groep gooien...

kan je oefen of indalingsweeen aan 1 kant krijgen..?

Kreeg net (uur gelee) opeens weeengevoel links in mn buik... trok door vanuit mn lies, naar mn rug... en daarna gelijk ongi-gevoel in mn rug....
    De krampen was paar keer (3/4)....alleen links en echt *auw*...
    Daarna werd heel mn buik hard.... en daar reageerde kleine weer op.

Mn buik is nu nog wel hard, maar niet meer "echt bal"... de ongesteldheidspijn in mn rug zit er nog wel hevig.... *auw*...

kan me dit niet herinneren van vorige zwangerschappen.... herkenbaar bij iemand?

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Herken t wel maar niet specifiek aan 1 kant:(
    zal er waarschijnlijk net aan liggen hoe je uk ligt? :)
    indalingsweeen 7 weken van te voren lijken me sterk bij kindje 4(wat k zie in je onderschrift)
    die dalen vaak pas vlak voor of tijdens de bevalling in?!
    Vervelend van die ongikrampen zeg :(
    sterkte met de laatste loodjes!

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Begrijp het ook niet..... heb iig tot gisteravond laat last gehad... met allerlei rommels, steken, krampen etc....

Ach over indalen, ik weet het niet meer...
    nummer 1 was niet ingedaald, twee wel weer met 35 weken... en nummer 3 weer helemaal niet....

Bij nummer 2 en 3 rommelde het wel vroeg en had ik bij laatste met 35 weken al 2 cm ontsluiting.... dus tja... ;)

Het zal wel weer een "grapje" zijn van moeder natuur... die vindt dat ik na 3 generale repetities nog wel even mag "oefenen".....

(soms denk ik echt dat moeder natuur een vent is... ;))

bedankt voor je reactie iig...

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Die spieren kunnen zich inderdaad selectief gaan aanspannen, dus dan weer linksboven, dan weer rechtsonder etc. Kan ook getriggerd worden door de baby zelf (door bv een trap in je zij ofzo). Heel normaal :)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik ken het niet. Maar hij moet het niet wagen zo vroeg te komen hoor! Ik zou even een hartig woordje met hem spreken ;)

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik heb het ook gehad! 1 dag voor mijn bevalling verschrikkelijk pijn aan de linkerkant van mijn buik en trok ook enkel door naar mijn rechterbovenbeen! Geen idee wat het was! Maar je bent wel de eerste die ik tegenkom dat het ook heeft (en mijn dochter is van aug '10 :p)

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D... ik ga niet voor mn beurt hoor...!!

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    gelukkig... ben ik niet helemaal gek... :D
    (was eigenlijk sept, mama maar knul besloot laatste dag van augustus te komen.. :))

Deel Deze Pagina