Voorgevoel over geslacht, is dat uitgekomen bij jou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja136, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was van een jongetje, maar toen we de 20 weken echo kregen was het toch echt een meisje, haha. Ik was er overigens ook zeker van dat ik overtijd zou lopen, ik wist het heel heel heel zeker, maar ik ben met 39w5d bevallen ;). So much voor mijn "moederinstinct"...

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Toen ik zwanger was van mijn zoon dacht ik van het begin af aan het word een meid.
    Toen ik 34 weken was dacht ik tijdens een echo van het word toch een jongen maar bleef volhouden dat het een
    meid zo worden. Mijn vriend zei meteen het word een jongen.

Nu ben ik weer zwanger en mijn gevoel zegt het word een meid.
    Mijn vriend zeg het word een meid en volgens mijn zoontje krijgt
    hij een zusje.
    Bij de vorige zwangerschap wisten wij niet wat het zou worden.
    Nu wil ik het wel weten met de 20 weken echo.
    Ik ben benieuwd.

Groetjesss Jetje

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij waren er allebei van overtuigd dat het een meisje was, maar het is een jongetje haha.
    Maar even welkom natuurlijk :D

4. Amika

Amika Actief lid

12 okt 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    MIjn voorgevoel is uit gekomen bij de eerste. Riep vanaf het begin dat het een jongen zou zijn en het is ook een jongen geworden. NU met de 2e heb ik weer het gevoel dat het een jongen is. Over ongeveer 3 weken weet ik het

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zat ernaast, ik dacht 30 weken lang dat we een meid kregen. toen met de groeiecho kwam er ineens een piemeltje tevoorschijn.
    en ik dacht ook dat ik overtijd zou gaan lopen, de 42 weken zou ik zeker gaan halen en ik had al met de vlos besproken dat ik niet ingeleid wilde worden.

op de uitgerekende datum beviel ik ineens. heel stom maar daar waren mijn man en ik nog helemaal niet op voorbereid :D

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bij de eerste dacht ik de hele tijd dat het een jongetje was en dat klopte bij de bevalling! Nu dacht ik dat het een meisje was maar bij de echo bleek het toch echt een jongetje te zijn!
    Grappig is dat bij de eerste iedereen om me heen ook dacht dat het een jongetje was. Nu denkt iedereen (ook mensen die het normaal altijd goed hebben) dat het een meisje is! Maar we hebben toch echt al 2 keer duidelijk gezien dat dat niet het geval is;)
    Wat zullen ze allemaal verbaasd staan als onze kleine man wordt geboren;)

7. Miss Melody

Miss Melody Niet meer actief

Tot 16 weken was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje zou worden, maar opeens begon ik te twijfelen en met 17 weken dacht ik 100% jongentje!

En met de 20 weken echo bleek het ook een jongetje te zijn!

8. Meara

Meara Niet meer actief

Ik wist het meteen dat ik een dochter zou krijgen. Al jaren had ik dat gevoel dat mijn eerste kindje een meid zou zijn. En ja hoor.
    Ik had niet verwacht dat ik 40 weken zou volmaken maar maakte er bijna 42 vol.

Nu denk ik dat het een knul is

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik heb vanaf het begin gedacht dat het een meid was, en mijn vriend ook

helaas was het bij elke echo (en we hebben er nog wat extra gehad ivm dat ze dingen niet konden zien enzo) niet te zien of het nou een jongentje of een meisje was

dus ze heeft ons lang in spanning laten zitten, maar het was toch echt een meid! ook mijn vriend d8 dit al bij het begin af aan..

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    De eerste keer wel, de tweede keer niet. Ik moest echt ff omschakelen toen bleek dat het een meisje was..uiteraard ben ik er heel blij mee hoor!

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    bij de eerste klopte mn gevoel, bij de 2e niet.
    ik was bevallen, de vk zei een meisje gefeliciteerd, ik zei is het echt?? haha heb paar minute geduurd tot t in me doorgedronge was:D...

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik dacht bij de 1e een meisje...Dat klopte..
    Bij de 2e dacht ik een jongen.Dat klopte ook..;)

13. tweefeliefje

25 sep 2009
    10
    0
    0
    mijn moeder pendelde 2 jongens.
    Bij mijn man pendelde ze dat ook.
    Iemand anders (met paranormale gaven) pendele bij mij ook 2 jongens. Ook zag ze een beeld van het jongetje.
    Aangezien het zwanger worden niet zo vanzelfsprekend was en ik toch zwanger raakte ging ik er 100% van uit dat het een jongetje zou zijn; dit door de voorspellingen, maar ook doordat jongetjes de snelste zwemmers zijn en die hadden we nodig ;)
    Nu had ik vorige week de 20 weken echo; een meisje!!!!!

Huhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?????

Snap er niks van en als ik de foto bekijk van het geslacht dan is dat niet zo heel duidelijk; twijfel, twijfel.....

Morgen extra echo voor geslachtsbepaling, want is het ECHT een meisje dan wil ik graag roze behang haha!!!!

14. MissT

MissT Niet meer actief

Ha ha, nee mijn gevoel klopte niet.
    Ik was ervan overtuigd een jongen te krijgen, maar het is een meid :D

15. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Vanaf de positieve test dachten wij dat het een jongentje zou worden. En met de 20 weken echo bleek dat ook zo te zijn. Ons voorgevoel klopte dus! Nu nog even afwachten of het 'in het echie' ook een boy is.

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn, maar de echo wees wat anders uit. We krijgen een meisje! :)

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Manlief en ik waren ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen, had zelfs al een blauw vestje gekocht. Dus bij de 20 weken echo vroegen we ter bevestiging; het word zeker een jongen? "Nee, een meid!" haha, dus wij zaten er helemaal naast! Overigens denkt bijna iedereen dat we een meid krijgen, en wij houden onze mond over het geslacht :D

18. Tese

Tese Niet meer actief

Bj de eerste dacht ik een jongen en dat klopte. Nu denk ik een meid en dat zullen we over een paar weekjes weten.

19. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Altijd 50% kans dat je gevoel klopt :p, ha ha.

20. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Bij de eerste wist ik dat het een jongen zou zijn.
    Met 6 weken zwangerschap kocht ik al een blauw pakje.
    Dit gevoel klopte ook.

Bij deze zwangerschap heb ik geen gevoel. Hebben wel al een meisjesnaam, en denk ook vaak aan een meisje. Maar of we dit ook echt krijgen geeeeeeen idee....

Deel Deze Pagina