Voorgevoel over geslacht, is dat uitgekomen bij jou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja136, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Bij de positieve test zei ik gelijk dit is een jongetje... Nu ben ik 19 weken en ben ik echt overtuigd dat het een meisje is haha

Gelukkig hoef ik nog maar tot 11.15 te wachten en dan weten we het :D (20 weken echo)

Liefs,

Sam

2. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Bij de eerste dacht ik echt dat het een meisje zou worden,we kregen een jongen...Nu denk ik dat het een jongetje word,maar moet nog wel een hele tijd wachten voordat we daar achter komen(we willen het wel weten)

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Vanaf dag 1 overtuigd van een knul en ik had gelijk. :D
    Wist ik wel, maar veel mensen geloofden me niet, haha! Kreeg dan ook heel vaak erg verbaasd te horen: "goh, je had het toch goed!" en "Wist je het echt niet vantevoren?" (zo stellig was ik dus en nee, ik wist het echt niet...)

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Vanaf het begin dacht ik al dat het een jongentje zou zijn. Ik had erover gedroomd en was zeer stellig. Iedereen om mij heen zei dat het een meisje zou worden, maar we krijgen toch echt een jochie!!!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja, bij beide had ik het gevoel dat het een jongetje zou worden en bij beide had ik het goed.

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou ik was er helemaal van overtuigd dat het een jongetje zou worden, ik zou bij wijze van de babykamer al blauw gemaakt hebben zo zeker, en bij de 20 weken echo zei de VK ineens: ''nou dan hebben we hier de vagina de baby''.. en ik nog serieus denken ; ''hhmm.. misschien veranderd dat nog wel in de loop der weken''..
    maar na 10 sec viel het kwartje hoor ;) een meisje!!! (alletwee heel geweldig)

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Zou leuk zijn als hier een pol bij was, lijkt een beetje 50/50 the zijn of het klopt of niet.
    Ik denk nu zelf een jongen, maar op dit moment zou ik niet heel verbaasd zijn als ik er helemaal naast zit.

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik zei ook vanaf het begin dat het een meisje gaat worden. Alleen iedereen om mij heen, inclusief mijn vriend dacht dat het een jongetje zou gaan worden. Nou mooi niet! Mama heeft het goed! haha

9. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Bij de eerste wist ik zeker dat het een meisje was en ik het gelijk. Bij de tweede had ik geen idee, en het is dus een jongen :)

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Bij beide had ik het goed! IK wist het gelijk op het moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger was :)

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik ook :D hetzelfde moment dacht ik eeen jongen!! en ja hoor het is een jongen

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    bij alledrie wist ik het heel zeker en was het ook juist

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    İk heb heel erg het voorgevoel een meisje , terwijl het bij de ml net andersom was.
    Hopelijk weten we het over 1 a 2 weken als het zich laat zien.

14. Tennes

Tennes Niet meer actief

Bij de eerste deacht ik: Een jongen. En het klopte.
    Nu was ik er helemaal van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Maar bij de 20 wkn echo zagen we erg duidelijk balletjes en een piemeltje.
    Dus ik zat toch echt fout.

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ja hier klopt het ook :D Ons is vanochtend verteld dat we een meisje krijgen :D

16. Sijke

Sijke Bekend lid

nee, mijn gevoel klopte niet.

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja, ik WIST gewoon dat het een meisje was en dat klopte ook. Meteen doen ik zwanger was wist ik het gewoon en tijdens de 20-weken echo had ik ook zoiets van: dat wist ik al :)
    Geen idee waar het aan ligt, is echt een gevoel bij mij.

18. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Bij mijn 1e zwangerschap zei ik gelijk t is een jongen en t was ook zo. Heel raar maar heb nu echt geen idee...

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

2 keer dacht ik jongen. heb 2 meiden :D

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    bij de vorige zwangerschappen had ik het allebei goed, 4 augustus weet ik of ik het dit keer ook goed heb, ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina