Voorgevoel over geslacht, is dat uitgekomen bij jou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja136, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Het is onze eerste en ik had de hele tijd heel sterk het gevoel dat het een meisje was. Nou zoals je ziet is dat uitgekomen haha. :D Wat ik wel erg grappig vond is dat echt vrijwel iedereen hetzelfde dacht!

2. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    In het begin dacht ik dat het een meid zou worden, maar iedereen in mijn omgeving is (en nogsteeds) ervan overtuigd dat het een jongen word. Het word toch een meisje!! word misschien wel een hele shock in mijn omgeving....

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    bij ons klopte het 2 keer ons voorgevoel :)

Bij ons eerste een meisje en nu dachten we een jongen en inderdaad vanmorgen een bevestiging gehad van de gyn dat we er een zoontje bijkrijgen :)

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ik ga het maandag zien hopelijk. Mijn gevoel zegt heel sterk een jongen (is 1ste zwangerschap). En toen nog even de chinese kalender erop nageslagen en ook die zegt jongen. Maar vooral mijn gevoel is heel sterk ik denk dat ik maandag van sta te kijken als ze meisje zeggen :D

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    bij mij 2 kids had ik had voor gevoel goed, alleen bij deze uk zat ik er voor het eerst naast:D

6. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Voor ik zwanger was, zag ik mezelf als een meisjesmoeder. Weet nieet waarom, gewoon een gevoel.

Toen ik positief getest had had ik sterk het gevoel een jongen, dat ik zo gebleven tot 2/3 weken terug. Ik ging weer twijfelen.

Het blijkt toch echt een jongen te zijn:)

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

Bij de 1e had ik het juist en nu had ik het ook weer goed.

XXX Gusam

8. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Wij hadden het ook goed :D

Maar ik had wel vaak zoiets van 'wedden dat het een meid is? omdat we zo aan een jongen denken'

Dus twijfel was er wel hoor ;)

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb het ook bij alle twee goed:D

Alleen deze keer werd ik gek gemaakt door mijn zoon.
    Hij bleef maar volhouden dat hij 1 van de 2 geslachten kreeg(kan het niet zeggen ivm meelezers)dus door hem raakte ik in de war en helemaal omdat de vk zei dat kinderen het vaak goed hebben dus toen dacht ik Goh zal mijn zoon dan toch gelijk hebben.
    En zelfs vriendinnen bleven volhouden en nog steeds dat ik dat geslacht zou krijgen dus ik vertrouwde op een gegeven moment niet meer op mijn 1ste gevoel en was zo in de war dat ik het niet meer wist hahahaha.
    Nou ze hebben allemaal helemaal geen gelijk ik heb gelijk haha.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

eerst keer fout. ik dacht een meisje maar we kregen een jongetje
    nu tweede keer denk ik weer een meisje..en mn broer en zussen ook. maar het is nog even afwachten.

Deel Deze Pagina