Ik had de clomid nog niet gebruikt de gynaecoloog wou dat deze maand anders gaan proberen.. Maar dat is dus niet meer nodig! 😊 Ben nu aant het werk maar sta stiekem nog helemaal te springen!! 😂 X
ppffff... net nog helemaal blij, nu een beetje bloed verlies.. wel echt rood.. geen goed teken?!? zou nu het liefst in me bed gaan liggen met de dekens heel ver over me hoofd.. Gaat het nu weer fout... Kan straks even met de gynaecoloog bellen..
Hij kan nu nog niet zeggen of het onschuldig is of dat het fout gaat.. Vanavond en zondag bloed laten prikken en dan mag ik hem maandag bellen om de uitslag te vragen.. Het hele weekend afwachten dus... Probeer positief te blijven maar dat valt niet altijd mee.. Liefs , x
Ah nee balen.... Nog een weekend in onzekerheid.. hopelijk heb je wel wat gepland staan en heb je een beetje afleiding.
Hier even een update.. Vrijdag avond en zondag avond bloed laten prikken .. Vanmorgen naar de gynaecoloog gebeld en de hcg waarde was wel wat gestegen het is dus zeker nog niet fout gegaan! Me gevoel bleef heel dit weekend ook positief!! Ik ben dus zeker nog zwanger! 😊 Vrijdag ochtend moet ik weer bloed laten prikken en vrijdag middag op controle bij de gynaecoloog .. Heeft er iemand ervaring met bloedverlies in een beginnende zwangerschap.. We blijven positief!! 😊😊 Liefs, x
Ja ik had ruim week geleden ook bloedverlies met krampen. Toen ook telefonisch contact gehad. Gelukkig hield het vrij snel op. Over 2 week naar VK
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook bloedverlies gehad bij de zwangerschap van mn zoontje. Een aantal dagen vooral bruinverlies maar ook wat rood erbij. Het hoeft niks te betekenen hoor. Ik had een vriendin die een paar flinke bloedingen heeft hehad en een gezonde dochter heeft gekregen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan meid. Ik houd je topic in de gaten...