Goedenavond dames, Ik wil het er graag met iedereen over hebben, maar dat doen we natuurlijk niet.. hihi. Wij willen graag in september proberen een kindje te krijgen (onze eerste). We zijn 24 en 25 jaar oud. Wie wilt ook graag in september beginnen met een kindje ?? Misschien leuk om lekker met elkaar te praten over eventueel vorderingen en gedachten! Liefs angela
Hoi wat leuk dat jullie er voor gaan! Ik ben nog niet zo lang bezig maar wij hadden ook plannen om nog even met kind te wachten maar uiteindelijk toch eerder gestopt met de pil! Lastig he dat je niet met bekende over kan hebben.
Ja heel lastig. Soms zitten we inderdaad ook te twijfelen om nu al te stoppen. Alleen het echte moment blijft natuurlijk Heeeeeel erg spannend. Wanneer zijn jullie gestopt?
Wij willen rond augustus/september beginnen met proberen 😊 zo spannend! En moet inderdaad ook zo mn best doen niks te zeggen tegen vriendinnen/familie! Groetjes Anneke
Ik ben gestopt begin mei. Werd echt ongesteld 18 juni. Nou hopen dat cyclus beetje normaal word. Dat was wel reden dat ik eerder gestopt was met pil. Had wel voorgesteld aan vriend om nog bescherming te gebruiken maar het maakte voor hem niet uit. weet niet of jij aan de pil bent maar anders is het wel handig om al te stoppen met pil en dat je condoom gebruikt ofzo (of uiteindelijk toch niks haha) Maar je kan hier lekker van alles over kwijt en van alles er over lezen. Wel wat anders als in het echt maar ook leuk!
Hoihoi, wij denken erover om in september voor een tweede te gaan!! Kleine man is dan 10 maanden oud! Gaan naar Griekenland op vakantie en vanaf dat moment gaan we ervoor. Bij Gio was het heel snel raak en hoop dat het nu weer zo vlug gaat!
Ook wij gaan willen er voor gaan rond september! Mijn vriend is eindelijk om. Deze pilstrip nog afmaken en dan gaat alles de prullenbak in. Ik ben bijna 22 en vriend bijna 25, hebben nu 5 jaar een relatie en hebben nu al 2 jaar ons eigen huisje.
Wij zijn het nu niet actief aan het tegenhouden maar willen vanaf augustus/ september echt gaan proberen. Ik ben wel al in maart gestopt met de pil. Ik voelde mij er zo naar onder en wilde mijn lichaam wat tijd geven om het zelf weer te leren doen. Achteraf niet nodig, maar ben blij dat ik nu al van die troep af ben! Ik ben 25, mijn vriend 37. Wij hebben nu ruim twee jaar een relatie en hij heeft dit huis zo'n 15 jaar terug gekocht. Het wachten tot nu toe heeft hem meer gezeten in mijn opleiding. Maar nu alleen de these over is, hebben we besloten er voor te gaan! Spannend allemaal
Hi, ik ben eind mei gestopt met de pil! Heel erg ontpild en na 42 dagen mijn 1e menstruatie gekregen. Nu hopen dat de cyclus normaal wordt/blijft!
Begin juni ben ik gestopt met de pil. Klein weekje erna een bloeding. Toen na 22 dagen weer en nu na 26 dagen. Het lijkt erop dat mijn lichaam weer doet wat ie altijd deed zonder pil Hopelijk over een week of 3,5 een positieve test???? Als we zwanger raken wordt dit mijn 4e kindje (5e zwangerschap) en zijn 2e kindje maar voor ons samen word het ons 1e kindje. Gezamelijk hebben we dan 5 kinderen........snappie
Zelf ben ik gestopt sinds januari. Duurde echt wel even voordat me lichaam weer gewent was. Nu nog steeds niet ongesteld morgen test halen. Ben benieuwd! Ben zelf 22 en me vriend 27. Maar we willen alle 2 graag een kindje samen
Wij gaan in september voor onze tweede! Zoontje is nu 13 maanden! Ik ben 34 en vriend 37 dus willen niet al te lang wachten! Wel weer spannend! Ga vanaf augustus weer de extra vitaminen en foliumzuur slikken en in september gaan we "starten"!
jaaaa wij willen ook gaan starten in September! Eind augustus gaan we op vakantie en dan in September gaan we voor ons 2e kindje. Ben wel al een aantal maanden geleden gestopt met de pil, wilde graag dat mn cyclus weer goed op gang kon komen en al die hormone troep optijd mn lichaam uit zou zijn. Heb er echt zin in joh! onze kleine jongen is nu 'al' 2,5 jaar, maar pas sinds een paar maanden pas weer kriebels, dus vandaar nu 'pas' .... ben benieuwd!
jaaa.. spannend he?! hier ook in augustus nog op vakantie en daarna gaan we voor ons eerste kindje.. ik kan niet wachten.. haha
Leuk om te lezen allemaal! Wij willen in december/januari pas 'echt' starten, maar ik ben in augustus 2014 al gestopt met de pil. Heerlijk om daar vanaf te zijn. Ik kijk echt uit naar december/januari! Wij zijn trouwens 24 en 25 jaar oud.