Dank je MiaMaria ik ben tot week 9 behoorlijk misselijk geweest terwijl ik daar bij de eerste twee (jongen en meisje) geen last van had. Ik heb ooit meegedaan aan een onderzoek naar de pil en toen bleek mijn eerste eisprong na het stoppen met de pil een dubbele eisprong te zijn, en ik ben nu ook direct na het stoppen met pil zwanger geraakt 😬😬 maar het is vooral een gevoel hoor, niet gebaseerd ergens op
Hier gelijk een voorgevoel. Ik had dan ook 2 eitjes en wist dat de kans er was, maar je gaat er niet direct vanuit als het al 2 jaar niet spontaan is gelukt. Ik had niet het gevoel door symptomen maar bv toen ik begon met een dekentje haken dat ik dacht, jeetje moet ik er straks zeker 2 maken. En al aan het fantaseren over geboortekaartjes, en dan alleen denken aan een tweeling kaartje. En dat was al voor de positieve test. Test was heel duidelijk maar ik dacht eigenlijk dat dat gewoon zo hoorde. Ik had eerste echo met 6.3 en ze lagen precies achter elkaar. Dus ze zag ze niet direct allebei. Man vroeg is het er 1, ze zei, ik moet de rest nog bekijken en toen zag ik de tweede in beeld komen. Man zag het nog niet en vroeg dus nog een keer is het er 1, toen begon ik heel hard te lachen. Wij zijn er super blij mee!
Jammer, zou wel bijzonder zijn geweest Hier heeeeeeeel veel Tweelingen in de familie. Ik had juist beide keren het gevoel dat het er gewoon eentje was en dat klopte ook, al is die kans natuurlijk ook groter. (Normaal is de kans 0,5%, bij onze familie 5% dus blijft laag) Ik had wel mijn hele tweede zwangerschap het gevoel dat ik zo snel zou bevallen dat de vk te laat zou zijn. Nu woon ik letterlijk boven de vk, zkh in de straat dus de kans is klein. Maar de vk nam m wel serieus en ik moest bij de eerste wee bellen. Helaas moest ik in zkh bevallen. Ik was daar voor iets anders, kreeg weeën en 25 minuten kwam mijn zoontje.. Zonder vk of vpk in de buurt. Gelukkig was ik voorbereid Maar soms klopt je gevoel dus idd wel.. Heel grappig.