bij de eerste geen voorgevoel maar bij de 2e een sterk voorgevoel dat hij eerder kwam en dat was ook zo. hij was een week eerder.
Ik had het gevoel dat Sytse een paar weken te vroeg zou komen. En helaas was dit ook het geval. Meneer kwam 6 weken te vroeg!
zijn er ook meiden die eerst dachten dat de kleine later zou komen en vanaf 35 weken opeens het gevoel begonde te krijgen dat het niet lang meer zou duren en ze eerder zouden komen? ik ben 7 dec uitgr en had in het begin steeds het id dat hij 5 dagen te laat zou komen. maar mijn gevoel word nu steeds sterker dat hij toch eerder zal komen maar probeer het te onderdrukken maar het lukt niet echt.
Hier ook het idee dat het kindje eerder zou komen. Bij de oudste 1 dag voor de uitgerekende datum en de jongste 10 dagen voor de uitgerekende datum. Zit hier nog altijd rond en gezond. Misschien heeft het er mee te maken dat het van een andere papa is, geen idee. Hopelijk duurt het niet meer zo heel lang. Heb er flink het balen van.
oh, ik had zo een vaag gevoel dat ons meisje met pasen geboren zou worden...was dan net ervoor uitgeteld op 19 maart. En helaas het werd waarheid haha, ging 5 dagen overtijd en ze is geboren op 2e paasdag...
Leuk om te lezen.. ik denk juist dat de kleine man eerder te laat dan te vroeg zal komen (vast op mn man's verjaardag = 5 dagen 'te laat'). Over een week of 14 zullen we het weten!
ik heb ook heel erg sterk gevoel dat de kleine eerder komt!... omdat ik het gevoel heb dat ze weinig ruimte meer heeft in me buik! liefs
Ik had juist het idee dat ik later zou bevallen dan uitgerekende datum, maar ben 3 weken eerder bevallen! Mijn gevoel zat er dus naast.
Ik had het gevoel dat mijn mannetje eerder zou komen en dat hoopte ik ook! (ongelofelijk zat ivm vocht vasthouden en ernstige rugklachten).. en gelukkig kwam hij met 38 weken en 5 dagen! Pffff...
Ik wist het zeker! Ik zou eerder bevallen. Ik was 18 februari uitgerekend en ik wist zeker dat Djenno eerder zou komen. Dit klopte ook. Mijn vliezen braken precies een week voor de uitgerekende datum. Uiteindelijk heb ik langdurig gebroken vliezen gehad en is Djenno 4 dagen voor de uitgerekende datum op valentijnsdag geboren!
Mijn voorgevoel klopte ook. Ik had het gevoel vanaf dat ik wist dat ik zwanger was: die blijft zeker 40 weken zitten...maar dat het er 42 zouden worden had ik ook weer niet gedacht (en gehoopt).
Ik wist zeker dat onze kleine man later geboren zo worden!Maar uit eindelijk ben ik op de uitgerekende dag bevallen 11-05-2006!Niet eerder en niet later dus, ben benieuwd nu , maar heb er geen gevoel bij dus zou het niet weten!