Zou baby eerder worden geboren?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Queenie, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queenie

Queenie Lid

7 mrt 2008
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben vandaag 37 weken en 4 dagen zwanger van de eerste. Mijn kindje is goed ingedaald en ligt al zeker 2 weken vast in m'n bekken. Sinds 2 weken heb ik regelmatig krampen in buik, liezen en onderrug. Ook ben ik volgens mij 1,5 weken geleden een deel van de slijmprop verloren (althans, een hoop roze, slijmerige vliesjes).

Zou het kunnen zijn dat de baby eerder komt dan de 40 weken? Ik ben zelf 4 weken te vroeg geboren en woog 2550 gram, vandaar dat ik er maar uit voorzorg een beetje rekening mee houd dat ik zelf ook wat eerder beval. Is dit op basis van alles wat ik hierboven heb geschreven terecht gedacht?

Dank alvast voor jullie antwoord!

Groetjes, Queenie

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

de een verliest een prop de ander losse dingen.
    Het kan nog wel even duren.
    Als de vliezen breken weet je genoeg ;)
    Succes meid.
    Bel anders de Vk misschien weet die het antwoord? Of vraag het hier aan de VK.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dat wil allemaal niks zeggen. Ik ben van mijn tweede met 38 weken en 4 dagen bevallen. Ik dacht dus bij derde ook die komt vast eerder. Uiteindelijk bevallen met 40 weken en 6 dagen.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Weet jij ook de reden dat jij te vroeg geboren bent?

Het is namelijk zo dat ik bepaalde gevallen vroeggeboortes wel erfelijk zijn (helaas in mijn familie dus, de eerste van mijn beide oma's kwam ruim 2mnd te vroeg, de eerste van mijn moeder kwam 3mnd te vroeg en ook onze eerste kwam te vroeg, maar dit waarschijnlijk allemaal ivm zwangerschapsvergiftiging)

5. Niet meer actief

Hi Queenie

Dat wil allemaal helaas niets zeggen.. ik had al ruim 3 weken voorweeën, ben zelf ruim 2 weken te vroeg geboren, ik had zelf al weken vantevoren delen van mijn slijmprop verloren en alsnog liep ik 4 dagen overtijd...

Deel Deze Pagina