Zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mia78, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mia78

Mia78 Lid

21 jan 2009
    8
    0
    0
    Boekhoudster
    Hoi dames

Hier mijn verhaal.

Ik heb op 3 december een miskraam gehad. Het was eigelijk een leeg vruchtzakje, dus de docters konden mij niet zeggen hoeveel weken ik zwanger was maar volgens mij was ik 8 weken. Het was heel verwarren voor mijn want ik wist zelf niet dat zoiets (leeg vruchtzak) kon gebeuren, maar het kan vanalles gebeuren want zwanger worder is een heel precieze proces.
    On mijn verhaal korte te maken; ik begon te bloeden een week ongeveer vòòr 3 december, ik had al vanalles gelezen over het lege vruchtzakje en had heel weinig hoop dat de zwangerschap verder zou lukken. De derde december heeft mijn lichaam alles zelf uitgestoten en was geen curettage nodig. Ik had ook niet zo veel pijn. Ik ben naar spoed geweest en in de eco was er niets meer te zien. Ik had een leeg gevoel, ik wist niet wat te vragen en ben direct naar huis gegaan. Ik was niet meer zwanger en mijn gedacht was: wanneer word ik dan mama?

Het leven gaat door en ik had beslist om mijn normal leven opnieuw te herpakken. Ik wist niet of ik mocht vrijen, wachten tot mijn volgende regels…ezv., maar uitendelijk had geen zin om erover te denken maar begin januari dacht ik: “ het wordt tijd dat ik mijn regels krijg” maar die zijn uitgebleven.

Gisteren ben ik naar de gyno gegaan en dat was het , heel mooi op de eco te zien “een vruchtje van 5 weken” dus ik ben direct zwanger geworden, heb volgens de dokter een eirsprong gehad na 15 of 20 dagen van mijn miskraan. Ik voel mijn nu in de wolken en hoop deze keer dat alles goed gaat. Binnen 2 weken moet ik terug en zou het hartje zien kloppen en horen.

Ik hou jullie op de hoopte !

2. Hoi Mia,

Als eerst gefeliciteerd dat je weer zwanger bent!

ik kreeg even de rillingen toen ik je zinnetje las: wanneer word ik dan mama, heb namelijk momenteel precies hetzelfde gevoel! mijn mk was op 3 januari en ik heb ook geen ongesteldheid afgewacht, mij werd verteld dat dat niet hoeft en wij zijn er ook weer voor gegaan. hopelijk is bij ons de test ook gauw positief!

Veel liefs

3. Mia78

Mia78 Lid

21 jan 2009
    8
    0
    0
    Boekhoudster
    Ik hoop het ook voor jou.

En laat jouw verhaal lezen als het zo iets, want er zijn veel vrouwen die hetzelfde meemaken en het is altijd leuk hoop te geven!

Ik blijf duimen voor jou!

4. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Meiden,

Mia gefeliciteerd!

Ik heb wel 2 x een menstruatie gehad na een miskraam maar nu weer lekker raak!

dus al zou het niet meteen lukken, houd moed en blijf proberen. Miskraam of niet we kunnen in elk geval zwanger raken!

Liefs,
    Kid

5. Daar heb je helemaal gelijk in & bedankt!

@ kid2009; Daar heb je zeker gelijk in, mocht het niet gelijk lukken we blijven gewoon doorgaan ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Eind goed, al goed.... :) Gefeliciteerd!

7. samkids

samkids Niet meer actief

Dus als ik het goed begrijp ging je naar de gyn omdat je wilde weten waarom je menstruatie uitbleef en daar kreeg je het beste antwoord wat je kon krijgen? Gefeliciteerd!
    Mijn vk zei dat je weer zwanger wordt na miskraam zodra je lichaam daar aan toe is en dat je dus niet één of meerdere menstruaties hoeft af te wachten. En zo te lezen was jouw lichaam er weer klaar voor.
    Hopelijk gaat het deze keer goed!

8. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    klopt je moet na een miskraam normaal gesproken ook een eispronghebben om weer ong. te worden. dus waarom zou je dan niet zwanger kunnen raken?

9. Mia78

Mia78 Lid

21 jan 2009
    8
    0
    0
    Boekhoudster
    Hoi dames

Here I am.

Gisteren mijn eco gehad en het hartje klopte!

Ik ben zo blij!

Groetjes

10. samkids

samkids Niet meer actief

Oh Mia, wat een succesverhaal. Fijn te lezen.
    Ik hoop je te kunnen volgen, ik kan ook niet wachten weer zwanger te zijn.

11. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Mia; gefeliciteerd! Super! en ook snel weer na je miskraam.. ik moet er helaas nog ff op wachten.. en dat zorgt voor de nodige zorgen.. Is er niks mis gegaan tijdens de curretage? Wordt ik ook nog wel weer zwanger? en ga zo maar door.. geduld is nog altijd een schone zaak! haha..
    Maar geniet lekker van je zwangerschap... groetjes

12. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Dit geeft een mens weer moed ;) Ik hop dat het bij ons ook zo gaat!
    Geniet er maar van!

13. abcviola

abcviola Lid

6 feb 2009
    8
    0
    0
    nvt
    Hoogvliet
    Ikzelf heb vermoedelijk 13 januari een miskraam gehad, maar doordat ik na mijn 'menstruatie / miskraam tussentijds bloedverlies kreeg ben ik na de gyn gegaan. Deze constateerde een miskraam. Voor de zekerheid moest ik mijn hcg laten prikken. Dit bleek 28 januari 600hcg te zijn. Ik werd gefeliciteerd!
    Moest 2 februari opnieuw bloedprikken: nu bleek het hcg 1100 te zijn. De gyn ging / gaat ervan uit dat ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb omdat het hcg zo mooi steeg.
    Maar zelf vind ik dit nogal vreemd zo vroeg na mijn menstruatie/ miskraam.
    Gisteren ( 5 febr) was er niets op de echo te zien.
    Nu moet ik donderdag de 12e terug voor een echo, en woensdag de 11e mijn bloed opnieuw laten controleren op hcg.
    De gyn zegt geen aanwijzingen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben en zei gisteren dat het nog alle kanten op kan: een beginnende zwangerschap of een beginnende miskraam ( door vaginaal, licht bloedverlies na de ontlasting).
    Zelf ben ik echt bang dat het BBZ is ipv een nieuwe zwangerschap/ miskraam omdat mijn hcg zo hoog is.
    De gyn zegt dat er meer vrouwen van de een in de andere zwangerschap belanden, maar of dit nu een verklaring is voor 600 hcg op dag 16 v.d. cyclus ( cyclus is normaal 28 dagen, ben vrij regelmatig).
    Wie o wie denkt hiervoor een verklaring te hebben?
    Please?

14. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    ik heb ook een MK gehad en geen ongi daarna afgewacht en ook 14 dagen later een eisprong..en zwanger..ik heb nu een dochter van 2!

15. abcviola

abcviola Lid

6 feb 2009
    8
    0
    0
    nvt
    Hoogvliet
    Hallo Muisje,
    Was je hcg na de miskraam en tijdens de direct opvolgende zwangerschap ook zo hoog?
    Zo ja, hoeveel was die dan?
    Groetjes Abcviola

Deel Deze Pagina