Mijn vriend denkt dat die kleine voor of op de 25e komt (verjaardag van me schoonvader) Zelf denk ik dat hij nog wel even blijft zitten.. 8) Ik hoop het niet , want ik kan nu al niet meer ! Maargoed.. we shall see..
Ja! Van mijn jongste was ik uitgerekend op 23 juli 2008. Mijn gevoel zei dat ze de 19e geboren zou worden. Het gevoel was zo sterk! Ik heb het ook aan andere mensen verteld. Op de ochtend van de 19e werd ik wakker en niks geen weeën (de andere twee begon het snachts). Wat een teleurstelling... maar smiddags bij het winkelen kreeg ik toch een wee en savonds om 22:00 is mijn dochter geboren! Overigens had ik niet zo'n gevoel bij de oudste twee
Ik zei met kerst tegen mijn schoonmoeder dat ik zeker wist dat ons kindje veel eerder zou komen dan 24 februari en op 5 januari werd Mischa geboren, 7 wk te vroeg. Ik had dat voorgevoel al veel langer maar wilde niemand ongerust maken, dus vertelde het toen pas voor het eerst.
Mijn oudste werd met 37 weken en 5 dagen geboren ... toen ik zwanger was van de 2e had ik altijd het gevoel dat ik weer in week 37 zou gaan bevallen. Toen ik 36 weken was maakte de gyn nog een afspraak om met 38 weken voor controle te komen en te gaan kijken bij de verloskamers. Ik zei meteen.. deze afspraak kun je wel maken maar ik ben dan toch al lang bevallen .... Nou zei hij.. we maken hem toch en anders zeggen we hem af.. En idd ik had gelijk met 37 weken en 1 dag ben ik bevallen van mijn 2e zoontje
Toen ik in het zh lag van de eerste vanwege pré-ecl./hellp was er een reclame op tv. Er stond alleen maar een datum in beeld: 5 maart 2008 en ze riepem iets van "dan gaat het gebeuren". Was voor een nieuw programma ofzo. Ik dacht steeds, dan komt het! En jawel, was ook zo. Nu hoop ik dat ons beebje een beetje gepland wil komen. Ben uitgerekend voor 23 september. Ik ben 13 sept. jarig, m'n schoonmoeder 21 sept., mijn moeder 28 sept. en m'n zwager 10 okt. Op 10 sept. gaat m'n schoonzusje trouwen en op 11 sept. viert ze daar het feest van......
Ik ben hier ook erg benieuwd maar 't is nog een beetje vroeg. Ik gok dat de kleine van ons eerder komt. Dat komt nl. zo dat ik op m'n verjaardag ben uitgerekend. 'k Wilde altijd op m'n 21e moeder worden en toen we bezig waren om zwanger te worden, bedacht ik me opeens dat deze maand onze laatste kans was. En ja, ik was zwanger! Dus vandaar.... maar dan moet de kleine dus wel iets eerder komen dan de uitgerekende datum. m'n moeder beviel van 5 kinderen rond 10 dagen te vroeg, dus dat hou ik ook maar in gedachten