Ik gooi ze gewoon in de wasmachine hoor! heb er eigenlijk eerlijk gezegd zelfs nooit over nagedacht 'hoe' ik ze zou moeten wassen
Ik neem ze tussendoor mee onder de douche. Afspoelen met water, soms wat shampoo.. En dan laten drogen. Maar af en toe inderdaad even mee in de 30 graden was. Gaat met de meeste goed in een waszakje..
Ik doe altijd handwas. Laatst een x een gelbh van de Hunkemoller op korte stand en weinig centrifugeren gewassen, maar de randen aan de bovenkant van de cup waren helemaal omgekruld. Geen porrum onder je strakke shirts. Beetje jammer van een bh van 25,- Later zag ik op het etiket staan dat ze niet in de wasmachine mogen. Ik knip de etiketten serieus overal als eerste uit.
Gewoon in de wasmachine.. gaat altijd goed Tenzij ik BH's erin doe die uit de steentijd komen dan willen ze nog wel eens kapot gaan bij de beugel.
Ik heb em inmiddels toch maar in de wasmachine gewassen. Zonder waszakje, want ik heb alleen maar een kleine waar ie niet goed in past. Verder op handwasprogramma van een half uur op 30 graden. En voor de rest niks in de wasmachine..... Maar 't is goed gegaan!