Hai. Ik heb maandag een bril besteld bij specsavers omdat ik echt hele zere ogen heb en daar bleek dat ik toch echt een bril moet krijgen. Ze hebben daar spoed bij gezet. Iemand enig idee hoe lang ik er dan nog op moet wachten? Ik ben dat vergeten te vragen. Groeten
Wij hadden onze bril bij brillenservice besteld en een dag later was hij al binnen, dus vind dit niet heel snel met spoed.... Sterkte!
Meestal na 1 dag; hooguit 2. Ik ben stekeblind zonder bril en ik heb een aantal keer een 'ongelukje' gehad; waarbij mijn bril stuk ging. Ik mag dan geen deelnemen aan het verkeer (voor eigen veiligheid) en niet onbeheerd de straat over dus dan wordt het wel een spoedje... Gelukkig heb ik een reservebril
ligt eraan of de glazen op voorraad zijn in de winkel zelf of besteld moesten worden. Ik zou even bellen naar de winkel.
ik had m de volgende ochtend al, maar de opticien had mijn glazen echt als aller aller eerste geslepen.. even lief met je bambi wimpers knipperen helpt vaak wel maat het lijkt me dat als je spoed had je bril toch wel klaar moet zijn nu..
Mijn bril was zonder spoed binnen een week klaar, dus dan zou het met spoed toch veel sneller moeten gaan lijkt me. Zou inderdaad even bellen