Dames,ik weet me geen raar meer. Sinds de zwangerschap van m'n eerste kindje (8jaar geleden) heb ik wat meer haar gekregen,op m'n benen en bikinilijn. Maar nadat ik een mk heb gehad,zwanger ben geraakt,weer aan de pil,weer ben gestopt na 4mnd,zwanger en mk, en nu weer zwanger zijn m'n hormonen geloof ik een beetje op hol geslagen!!! Het is me opgevallen dat ik gewoon meer en donkerder haargroei heb. Op m'n bovenbenen en dan vooral in de binnenkant van m'n bovenbeen hem ik veel zwart donshaar. Als ik naar beneden kijk tussen m'n benen door zie ik ook allemaal lang zwart donshaar..*getver* Ik wil het niet scheren! Is iemand bekend met DAT haar en heeft iemand een goede tip? Denk dat ik het na m'n zwangerschap wil laten weg lazeren want ik voel me niet meer prettig zo
Waxen of epileren? Ik heb sinds het stoppen met de pil en zwangerschap ook donkerder donshaartjes gekregen, helaas.
Helllll !!! Ik ben het maar gaan scheren. Voelde me net een vent. Van de zomer ga ik me weer epileren. Hopen dat het dan lekker lang weg blijft
Heb het zelfs op m'n onderbuik in zon soort lijn naar beneden bah... Ook sinds de eerste zwangerschap.. En hoe snel dat groeit
Dat is ook een goed idee. Veiendin van mij kan harsen,denk dat ik daar eens mee begin. We gaan volgende maand op vakantie en zie me zo niet in het zwembad liggen.
Ik heb een flits apparaat van philips. Duurt wel lang voordat je er vanaf bent, maar ik zie na een paar keer al resultaat! Zoek het even op via google oid. Je hebt ook andere merken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat een uiteindelijk ben je er vanaf.. hooguit eens bij houden zeg maar.. Ik heb ook een vreselijke bikinilijn.. loopt lang door zeg maar.. ook een streepje van navel naar onderen en donkere haren aan de binnenkant en achterkant van mijn bovenbenen. Ik heb dit apparaat al lang en ben er 2 jaar geleden heel actief mee geweest. Mijn bikinilijn werd minder.. het lijntje onder mijn navel ook.. het is nog steeds minder maar ik ben er toen mee opgehouden vanwege de zomer (kijk uit met de zon). En ik heb het net weer opgepakt en hoop voor de zomer toch een aanzienlijk resultaat te hebben. Iig succes.