Ben nu ook al een week zoet, hoesten wordt nu minder maar alles zit nog steeds muurvast en ik ben er ondertussen wel klaar mee.. Ook mijn oren spelen nu mee en daar baal ik ontzettend van aangezien ik in het onderwijs zit en het dan wel handig is als je de kinderen kunt verstaan.. Hier ook neusspray en spoelen, antibiotica wil mijn huisarts ook zo min mogelijk omdat ik niet overal goed tegen kan en de lichtere werken niet.. Helaas ben ik er erg bekend mee, verleden jaar ook verwaarloosd en toen zat kreeg ik er een ontsteking van het strottenhoofd bij, was ik een week compleet knock out. Helaas dus ook geen tips, maar beterschap!
Dank jullie wel voor alle tips. Vrijdag op zaterdagnacht zonder pijnstilling geslapen. Maar gisteren einde van de ochtend weer veel pijn. Gisteravond ook weer geen pijnstilling ingenomen, maar nu gaat het beter lijkt. Kijk vandaag nog even aan, anders bel ik morgen de huisarts.
Lijkt me echt heel naar! Ik denk dat het een goed plan is om morgen inderdaad de huisarts te bellen als het niet minder wordt. Mijn tante is toevallig drie dagen terug geopereerd omdat alle holtes zo ontstoken en verstopt waren dat ze het echt even een handje moesten helpen :O En kreeg toen ook te horen dat ze al veel eerder had moeten komen. Wist ook niet eens dat het zo erg kon worden!
Het gaat gelukkig een stuk beter. Nog wel pijn af en toe, maar een stuk minder. Denk dat ik de huisarts nog maar even met rust laat lol
Ik heb het chronisch maar voel het dus ook niet meer (het is voor mij eerder vreemd om het niet te hebben) kan me niets voorstellen bij de pijn, maar goed ik heb ook bij nierontstekingen nooit pijn etc, is ok wel heel vervelend want dan ben je altijd er laat bij. Beterschap! Enige wat ik kan is sprayen 5 keer per dag met zoutoplossing want door meerdere operaties aan me neus (mede hiervoor) mag ik niet meer echte neuspray gebruiken