Hoi, Ik had een vraagje en ik moet het ook de doc en VK even navragen. Maar er zijn twee dingen die ik eigenlijk z.s.m. wilde laten doen. 1 is mijn verstandskiezen laten trekken en twee ik heb een cyste op mijn hoofd die het afgelopen jaar twee keer zo groot is geworden en ik heb er soms last van. maar ja toen bleek ik ineens zwanger. Maar nu sinds ik zwanger ben lijkt hij steeds meer aanwezig. Ik vroeg me af of het problematisch is als je een verdoving krijgt en zwanger bent? Iemand een idee?
Nee hoor, dat is een plaatselijke verdoving, kan geen kwaad. Zelfde geldt ook voor verdoving bij de tandarts.
great. Want word echo kriegel van dat ding Die kiezen die doe ik wel nadat de baby er is. Bedoel als je een bevalling kan doorstaan Moeten die kiezen ook wel lukken. haha
Ja ik zou die kiezen pas erna doen. Hangt ervanaf hoe ze eruit moeten (trekken,snijden of een soort van losboren zoals dat bij mij ging) maar ik had echt mega pijn en een enorme hamsterwang achteraf. Dan krijg je wel sterke ibuprofen zakjes maar die mag je niet als je zwanger bent. Weet niet of paracetamol goed helpt tegen die pijn. Succes!