nee, de eigenwijs is gewoon naar zijn werk gegaan..... Heb hem gezegd dat ie dan ook niet moet zeuren vanavond dat ie 'zich zo rot voelt. Ik heb het zelf ook regelmatig (maar slaat dan dus op mijn hoofd en wangen en niet op mijn kies zoals bij hem) dus weet wat het is.
mmmmmja weet niet....Met hoofdpijn duikt ie normaal zijn bed in, als ie ziek is, zie ik hem ook niet, dan ligt ie ook boven. Voordeel is wel dat ik niet hele dagen hoef aan te horen hoe zielig hij is maar normaal gaat hij wel redelijk door.
Hahaha... Tja, breek me de bek niet open over mijn man als hij ziek is.. Het cliché beeld van een zieke man Whoehaaa!
haha geniaal dat plaatje so fieke Ik heb 3 weken last gehad van holte ontsteking (met nog 2 weken gewoon pijnlijke wangen)... vreselijk... ik moest ook constant bukken om spullen op te rapen van m'n dochter (die vertikte het net in die periode om mama te helpen) dus ik heb echt afgezien toen.... bij mij sloeg het ook op mijn tanden. Stomen hielp bij mij geen drol.. net als een ab kuur, je moet dit echt uitzieken... pcm verlichtte gelukkig wel de pijn wat, maar ik mocht er niet meer dan 6 ivm de zwangerschap. Op een gegeven moment kreeg ik er gelukkig snot uit gesnoten wat enige verlichting gaf... dat gaf gewoon licht in het donker
Ohw irritant! Hier ook gehad en op doktersadvies: 3 of 4x per dag paracetamol + ibuprofen (zo bouw je een spiegel op in je bloed) daarnaast neus spoelen met zoutoplossing Neusspoelen - Patiëntenfolders - 6013 - Isala je wilt niet weten wat voor zooi er uit kwam (oh, en ik kon niet aan zo'n neusspoelapparaat komen, maar gebruik een poffertjesfles, werkt ook prima ) en kijk uit met neusspray met xylometazoline > als je die langer dan een week gebruikt kun je er verslaafd aan raken (ik kon 's nachts dus niet meer zonder en dat verergert je problemen alleen maar) Beterschap voor je man en succes er mee!!
Ik heb al sinds oktober bijholte ontsteking. Ik ben nog geen dag thuis gebleven hoor. Ik snap je man dus wel. Wel mooi dat het al beter gaat.