Opblaasbare Jacuzzi

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Iemand tips voor een goede opblaasbare jacuzzi? Ik heb er ooit 1 van de Lidl of Aldi gehad en dat was niet echt top.
    Ik wil er graag snel 1 aanschaffen. Volgende week schijnt het heerlijk weer te worden en ik durf het grote bad qua temperaturen nog niet op te zetten. Dit lijkt me een ideale tussen oplossing omdat je vaak het water in kan stellen tussen de 20 en 40 graden. En dan ga ik ook wel samen met dochter erin zwemmen/spelen. In een koud water bad zie ik mezelf nog niet snel zitten met 20 graden namelijk.

Katelynn vindt dit leuk.
  2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik lees graag mee! Ik ben vooral erg benieuwd naar het stroomverbruik van zo'n bad :cool:

3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik volg ook even. Mijn vriend wil er heel graag een maar ik zie het zooooo niet zitten:roflmao:

Eefje1983 vindt dit leuk.
  4. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Een familie lid heeft hem hier vandaan

www.opblaasbarejacuzzi-shop.nl (zij hebben ook een Facebook pagina)

Zij hebben hem nu een jaar of 3 en is echt nog helemaal in orde , geen problemen mee gehad.

Ik zie hierboven ook de vraag over stroom verbruik , ik weet dat zij zeggen dat die best wat stroom verbruikt (nooit gevraagd hoeveel dan , dus dat kan ik niet beantwoorden). Maar wat de 1 veel vind , hoeft een ander niet persee veel te vinden.

rijo en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Je kan ook een warmtepomp kopen voor je grote zwembad.

GossipGirlxoxo en Butchke vinden dit leuk.
  6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij hebben er 1 van lazy spa heel tevreden mee. En ideale oplossing voor de warme dagen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Laatst las ik ergens dat het tussen de €1 a €3 per dag is. En ik ga ervan uit dat hij dag & nacht aanstaat? :|.

Wij gaan straks voor een hottub :D.

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wij hebben er ook na gekeken. Uit eindelijk is het gewoon een groot bad met warmtepomp geworden. Heeft onze zoon veel meer aan  :D en wij zelf ook haha.

9. GossipGirlxoxo

Werkt dat echt? En duurt het niet gigantisch lang voordat het zwembad op temperatuur is?

10. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Dat gaat best snel hoor. Wij hadden een bad van 4x2x1 en die was met een paar dagen echt lekker warm. Maar verbruikt wel veel stroom.

11. GossipGirlxoxo

En is die temperatuur te stellen? En tot hoe warm kun je het water dan ongeveer verwarmen?

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Bij ons binnen 3 dagen en dan ook snachts aan op +35 graden maximaal is 38 bij die van ons. Meestal als hij op temperatuur is zet ik hem snachts alleen aan en overdag uit. Als het buiten warmer word houd hij alles ook makelijker warm.

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ja werkt echt en gaat best snel. We hebben er een solardek bij zodat het water ook wat op temperatuur blijft.

14. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Bij die van mij niet. Maar als je hem continu aan laat wordt het echt warm. Wij hebben hem wel rond de 35 graden gehad. Wij hebben er ‘s nachts nog wel een solar dek op liggen zodat de warmte er beter in blijft.

15. GossipGirlxoxo

Een solardek heb ik al. Willen de dames die een warmte pomp hebben mij een voorbeeld sturen van welke jullie hebben? Zoon zegt al dat hij liever het grote zwembad warm heeft want in een jaccuzi kan hij niet zwemmen. En zo op het eerste gezicht via google is de prijs voor een warmte pomp leuker dan de prijs voor een opblaas jacuzi.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

https://www.multibazar.be/intex-elektrische-waterverwarming-28684-heater.html?utm_source=ArtikelenVergelijkenNLBE&utm_medium=tradetracker&utm_campaign=traffic_tradetracker

Hier is hij ook extra isolerend afgedekt trouwens.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.582
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb die van intex voor rond de 100,-
    Ons zwembad is 3x2 mtr.

(Ff googelen dus)

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.582
    113
    Nabij Utrecht
    Deze heb ik idd. Ook hier besteld.
    Maar via deze site niet meer online te bestellen (andere site zag ik hem ook voor iets duurder).

Er zit geen warmte regelaar op, maar verwarmd door tot max 35 graden
    En hij warmt hier sneller op dan ze op de site aangeven hoor :)

GossipGirlxoxo en Maan14 vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Is water van 35 graden nog wel lekker als het buiten echt warm is? Of zet je hem dan niet meer 24/7 aan of helemaal uit?

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.582
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb hem nog niet zo lang en dus nog niet met zulke temperaturen aangehad, maar water op 35 graden met warm weer lijkt me niet lekker.
    Dus ik zal hem zeker niet zo hoog laten komen :)

Deel Deze Pagina