Pfff kan me die stress/angst gewoon niet voorstellen. Lijkt me verschrikkelijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En succes vandaag met de test, hopelijk kan zo de stess ook bij je weggenomen worden
Gelijk heb je. Met deze zorgen moet je niet rond blijven lopen. Ik hoop op een goede uitslag, sterkte!
Bedankt dames voor de lieve berichtjes. Alles is goed gegaan en het was ook nog eens een leuke dag, lekker zonnetje. Een kort gesprek gehad met een dokter en hij was niet ongerust. Hij zei dat als ze goed hebben gekeken bij het LUMC en als ze niets hebben gezien, dan zit het goed, maar hij begreep mijn bezorgdheid. Nu 2 weken wachten, maar ik voel me in ieder geval wat kalmer. Ik houd jullie op de hoogte.
Vandaag weer een echo gehad in het ziekenhuis waar ze bezig zijn met een onderzoek. Ze zei dat de cysten kleiner zijn geworden en dat ze goed groeit (wat dus niet strookt met trisomie 18). Ze was ook, en is ook super bewegelijk! Ik ging liggen en mevrouwtje moest gelijk gaan trappen. Ze had ook de hik! Ik kreeg ook drie mooie 3d foto's mee en wat lijkt mijn meisje op haar broer! Dezelfde kinnetje en mondje! Weer een goede dag dus.
Ik heb de rsultaat binnen van de NIPT, alles is normaal!!! Ik ben zo blij! En ik ben erg blij dat ik maandag ben geweest. Als ik nog langer had moeten wachten dan was ik gek geworden. Ik doe nu ook mee aan een onderzoek over hersenontwikkelingen, dus er zal vaak worden gekeken naar haar hoofdje. De cysten waren eigenlijk niet het probleem, maar dat heteen indicatie kon zijn voor trisomie 18. Nu weet ik dat de kans dat ze ziek is heel klein is. Dank jullie wel dames voor de lieve berichtjes!
Hey wat fijn meis! Het is echt verschrikkelijk om zo in de stress te moeten zitten. Gelukkig is alles goed, nu kun je denk ik pas echt genieten!
Nog een update. Ik ben vandaag weer langs geweest voor een GUO en de twee cysten zijn niet meer te zien, helemaal weg en de hersenen zien er perfect uit! Ze was ook lekker bezig, al is ze dat wel de hele tijd! Ik lag gisteravond op mijn linkerzijde en ze ging tekeer!!! Ik moest op mijn rechterzij gaan liggen, want ze hield niet op en ik kon er niet van slapen. Nu al bazig
Wat een heerlijk nieuws Patri1982, hopelijk kun je nu weer een beetje op de roze wolk klimmen en wat gaan genieten van de zwangerschap!