Ik kan helemaal geen leuke schoenen vinden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mevrouw Pinguin, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    DL heeft maat 21. Ik heb alle websites afgestruind maar alles is glitter, of met disneyfiguren, of het ziet er ontzettend ergonomisch uit (en niet mooi).

PFFFF heb alles al gezien zo'n beetje.

Ik hou het liefst van chique schoentjes, het mag echt wel 'kinderlijk' zijn maar wel een mooie uitstraling. Ze heeft nu van Shoes Me (ofzo) luipaard print, maar die zijn te klein. Sandaaltjes heeft ze van Gioseppo met zeebra print.
    In gewone 'dichte' schoenen lukt het me maar niet wat moois te vinden!

Opzich sta ik ook open voor adidas sneakertjes (sportief) maar dan niet TE. Ik weet het, lastig lastig.. hebben jullie een leuke website?

2. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    de schoenen van ZOschattig vind ik erg leuk, maaaaar... daar zit veelal geen goed voetbed in

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Sinds wanneer is zebra print chic?:)

Je moet gewoon googlen op merk. Naturino, Beberlis, Ocra etc hebben mooie leren schoentjes.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ocra heeft denk ik wel wat je zoekt.

5. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Twins misschien? Ze hebben nu een felroze schoen die ik heel gaaf vind.

6. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Kan nu ff geen voorbeeld vinden van zebra
    print, maar haar schoentjes met een klein beetje zebraprint zijn echt wel netjes, niet ordinair ofzo, ik snap wel wat je bedoelt!

7. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Bedankt voor de tips!!

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    zeeman! die heeft hele leuke schoentjes, maar zijn niet heel geschikt om op te lopen. En de converse baby, mini all stars zijn heel leuk. zowel in wit, blauw als roze te koop (wel duur helaas)

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik herken wat je zegt. Ik háat hello kitty, frozen en lellebellie kelly ;) en ik vind die ergonomische schoenen zoals jij het noemt, ook vreselijk! :D
    Hier nu ook sandaaltjes vam gioseppo, dus misschien hebben we dezelfde smaak :D haha

Kleertjes.com heeft echt hele leuke schoentjes en veel keus. Ik heb daar al regelmatig wat gekocht! Mijn meisje zit inmiddels in een grotere maat, dus weet niet of er wat is naar jouw smaak.

Ik vind zelf de schoenen van shoesme, clic en bunnies altijd erg leuk, dus misschien kun je eens googlen waar ze die nog meer verkopen?

Deel Deze Pagina