Laatste Kiezen...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Polletjepiek, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo

Hoe lang heeft het geduurt voor bij jullie kids de laatste kiezen erdoor waren?

Onze dochter is er nu mee bezig en het gaat al een tijdje met ups & downs, kwijlen, rode wang(en), handen helemaal in de mond, dan doet ze dit een tijdje en dan ook een tijdje weer niet. Maar ik kan eigenlijk weinig zien en/of voelen.

Groetjes

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hey
    nou, ik was een week voordat ze 2 werd bij het halfjaarlijkse bezoek bij het consultatieburo en die mevrouw vertelde me dat ze alles al heeft !
    ik keek wel even heel gek want haar eerste tanden kwamen pas net voor haar 1e verjaardag.
    Ik zou dus even niet weten wanneer ze ze gekregen heeft... heb ook niets gemerkt.
    kan je dus niet echt helpen..

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca heeft ze allemaal, maar het duurde best wel lang! Inderdaad op en af en ik denk wel een maand of 2... Ik weet t niet zeker, kan niet echt goed zien of zo, maar denk wel zo iets. Ik mertke het altijd dat ze weer verder groeiden omdat hij opeens zijn broodkorsten niet meer at. Als hij ze weer at wist ik dus dat ze even geen zeer deden. Het duurde vrij lang. en ook toen ze doorwaren, en weer groeiden deed het natuurlijk zeer. maar het waren wel een stel vervelende kiezen die 2!

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier is de een-na-laatste kies aan het doorkomen. Deze laatste serie van 4 duurt echt lang.....ze komen ook echt 1 voor 1. Maar Iris lijkt er minder last van te hebben als bij eerdere kiezen. Wel periodes van hele vieze luiers. Ik denk dat de eerste van deze laatste serie een maand of 4 geleden begon door te komen en we hebben er nu nog 1 te gaan.
    Gelukkig met eten niet zo heel veel last, af en toe merk ik wel dat het even zeer doet als ze ergens op bijt maar ze eet er gelukkig niet minder om.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoontje heeft ook voor elke tand of kies die doorkomt zo'n periode dat hij er af en aan last van heeft, en dan ineens, uit het niets, soms pas na weken (ergste geval bijna 2 maanden) ge-emmer, is daar een puntje van een tand/kies te zien! Zo lastig! Je weet op een gegeven moment ook niet meer of je nu wel of niet chamodent kan/mag/moet geven e.d. Heel lastig! Ik verheug me enorm op de dag dat zijn gebit compleet zal zijn :D

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik hoop snel!! Bij mijn dochter is nu de eerste van de laatste vier door en dit ging gepaard met een hoop slapeloze nachten. Dus ik hoop dat ze nu dan maar achter elkaar komen, hebben we t maar gehad...

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier hebben we er vrij weinig van gemerkt. Alleen bij de laatste kies heeft ze een onrustige nacht gehad, de rest zat er ineens.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mijn dochter is boven har laatste hoektand aan het doorkomen.
    Onder moet ze nog 2 kiezen en 2 hoektanden.
    Haar broer was op zijn 2e verjaardag al helemaal compleet!

Deel Deze Pagina