Tips speel garage oid?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meis28, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje van 2 jaar en 2 maanden speelt nauwelijks met speelgoed helaas. Nu merk ik dat hij buiten auto garages etc heel boeiend vindt, en heb ik zijn toet toet vliegveld weer eens even echt opgezet met wat verschillende autootjes en daar vermaakt hij zich nu wel even mee! Kort daarna tilt ie het geheel op en laat het vallen :-/ haha..
    nu zit ik te denken om binnenkort een leuke speel garage te kopen maar welke? Hebben jullie tips? Er is van vtech, hout, Little people.. hij vindt het wel leuk als er iets mee te doen is zoals schuifjes, knoppen, iets wat open en dicht kan etc, wat het een beetje interessant maakt. Heb ook zitten denken aan een houten trein baantje met van die magneet treintjes maar je weet van tevoren niet wat het beste gaat bevallen! Wat raden jullie aan?

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Houten trein is hier vanaf 2 jaar al de grootste hit ever, kan niet fout gaan lijkt me. En een houten garage erbij is natuurlijk geweldig.
    Verder hebben we hier twee garages waarvan die van Wader favoriet is met de wegdelen erbij. Hij heeft toet toet nooit interessant gevonden, hier vrij snel overgegaan op hotwheels.

3. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Wij hebben de Small foot parkeergarage city. Gekocht bij bol.com.
    Wordt erg veel mee gespeeld!

4. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Wij hebben de garage van Fisher Price, die van vroeger. Mijn zoontje van 2 vindt die helemaal geweldig. De lift kan op en neer, de autootjes kunnen met de glijbaan naar beneden. En ik vind het fijn dat het ding flink stevig is, hij gaat er wel eens op staan en dan nog is er niets aan de hand.

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een houten treinbaan is altijd leuk. De meesten zijn goed te combineren, behalve die van de Ikea, daar hoor je wisselende berichten over. Bij ons zijn de bruggen favoriet, dus ik zou een achtje met brug kopen.

Als toet toet al een succes is, dan zou ik in die serie een uitbreiding kopen. Wij hebben de parkeertoren, die is een succes. De oude garage die we hier hebben minder, de nieuwe hoor ik wel goede berichten over.

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    De houten ikea treinbaan! Dat blijft een hit.
    Ik heb van de Lidl een houten autogarage erbij gekocht waar ook het houten spoor aan vast kan. Superleuk!
    Ik heb ook bij lidl een trein met geluid en verlichting en afstandsbedieding voor op het houten spoor maar dan moet hij nog ietsje ouder zijn denk ik.

Toet toet was hier trouwens het minst favoriet. Alleen de autootjes werden veel gebruikt.

Nu is het allemaal hotwheels.

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.447
    1.129
    113
    Houten treinbaan vindt zoon super leuk. Maar de nieuwe garage van toet toet is ook al sinds zijn 1e verjaardag een succes. Verder speelt hij niet meer met toet toet maar alle andere autos kunnen ook door de garage ;)

8. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    De toet toet trein is hier favoriet. Met allemaal hekjes die dicht kunnen, tunnels en een meganisme waar gedraaid moet worden om de treinen naar boven te krijgen.

Deel Deze Pagina