Ja was helemaal vergeten te zeggen dat ik de foto van Kathy ook heel mooi vind! heb je nog meer foto's op internet staan? hoe was jullie dag verder? Kiki; ja deze zwangerschap gaat veel sneller dan toen met Ewout. Heel vreemd is dat. Maar deze zwangerschap is ook heel anders terwijl het wel weer een jongen is, maar dat zegt dus helemaal niets.... Ik heb een nieuwe banner! haha met mijn 2 mannen er op Mijn verjaardag was echt super afgelopen zondag. Lekker met z'n allen in de tuin gezeten. En Ewout kreeg mega veel aandacht en zo. Ja was een geslaagde dag 8) Vrijdag komt Ewout op TV bij GTST
@Mouschy: we hebben een heel fijne dag gehad, wel erg vermoeiend. In m'n album staat nog een andere foto. Voor de foto's van de fotograaf zullen we nog een tweetal maanden geduld moeten hebben, want dan pas is de album klaar. Mooie banner hoor! Ik merk ook dat deze zwangerschap voorbij vliegt, maar moet toegeven dat ik het in momenten wat beu wordt. Verschrikkelijke rugpijn en zo vermoeid. Heb in momenten voor niks nog fut. Maar vooral die rugpijn is o zo vervelend. @Silvie: hoe gaat het met Jorre (weet niet hoe ik dat streepje in de o krijg)? En nog even een andere vraag, hoe wordt z'n naam eigenlijk uitgesproken? Die o met een streepje in, krijgt die een andere klank of niet? Ben daar nu al gans de tijd nieuwsgierig naar.
Je zegt gewoon Jurre, maar omdat ze dat hier verkeerd uitspreken (Joere zeggen ze dan) hebben we er een Ø van gemaakt, dat spreek je nl uit als een u dus klinkt zn naam gewoon als Jurre, alleen schrijf je het anders Enne, je krijgt dat streepje erdoor met ctrl+alt+0248 als het goed is.
mooie foto kathy..... hier een tweetal filmpjes van iris die loopt.... http://video.tinypic.com/player.php?v=6bk7tko http://video.tinypic.com/player.php?v=63lstwn
Ja altijd leuk, even hartje horen en zo! hoevaak moet je nu? Ik mag weer de 22e En meiden niet vergeten he....... EWOUT is VANAVOND op tv
Jammer, gemist. Update van Leo, zaterdag stond hij opeens los. Bijna een halve minuut, hij stond echt te wiebelen van zal ik op mijn kont gaan vallen of moet ik door de knietjes gaan. Lekker ding Ook is hij vorige week op de foto gekomen voor zijn eerste paspoort, een superschattige foto (die zal ik nog inscannen en in mijn album zetten) Groetjes van Kiki PS Mouschy, ik zie nu pas dat je uitgeteld bent op ons trouwdag.
heerlijk he als ze gaan lopen? Die luierkont wiebeld zo lekker. britt doet nu ook aardig wat pasjes los en is dan helemaal trots natuurlijk. Alleen buiten vind ze het nog moeilijk, dus kruipt ze maar. Heel dr knieen kapot. Eigenwijsje.
Nee, eigenlijk niet zoveel. Ben niet zo fit de laatste tijd, veel last van mn menstruatie. Sinds een aantal maanden 2 dagen voor menstruatie last van spotting, veel buikpijn met uitstraling naar de rug. De symptomen lijken veel op endometriose, maar ben vanochtend bij de ha geweest en die denkt dat het dat niet is. Wel heb ik mn onderrug op slot waarvoor ik nu fysio krijg. Hij denkt dat de klachten ook grotendeels daardoor komen. Hij heeft baarmoeder en eierstokken gevoelt en geluistert en was allemaal prima. Mocht ik over een aantal maanden nog klachten hebben dan wordt ik doorverwezen naar de gyn en als het dan toch blijkt dat het endometriose is dan moet mn cyclus stil worden gelegd. Niet echt handig voor het zwanger worden dus. Maar goed, zo ver is het dus nog lang niet en zal het waarschijnlijk ook niet komen. Waar ik in ieder geval wel blij mee was is dat ik wel sinds een paar maanden een regelmatige cyclus heb...........totdat ik vorige week opeens 6 dagen te vroeg ongesteld werd Nou ja, we blijven positief en hopelijk ben ik snel zwanger. Op naar ronde 3! Silvie, mooie foto van britt en jørre samen!
Haha Kiki gaat de goede kant op ! Silvie; mooie foto van je 2 kids op je advatar! Maryloes; balen dat je zo'n last hebt van je ongi... da's nooit leuk natuurlijk... nu maar hopen dat het wat regelmatiger word en dat je niet naar de gyn hoeft! Wij gaan lekker een paar daagjes er tussen uit. Zondag gaan we weg, en donderdag komen we weer terug. We gaan naar Antwerpen!
geniet ervan! ach, ik heb een gekke bui dit filmpje op youtube.com gezet. http://www.youtube.com/watch?v=gBimL_23z0M verder alles prima hier! iris waggelt het hele huis door.