Ja, en de pneumkokken in het andere beentje! Die is nieuw, kids die na 1 april 2006 geboren zijn, krijgen die. Ergens anders op het forum is daar ook een topic over las ik.
iris is al vanaf vanmiddag in dikke tranen. wat moet ik doen! ze eet wel, heeft natte luiers, ze huilt alsof ze pijn heeft, ze is bekaf maar gaat niet slapen, op dit moment heeft sape haar op de arm en is ze even stil, maar zodra ze gaat liggen, (of sape gaat zitten) is het weer helemaal mis, ik kan toch moeilijk de hele nacht blijven wandelen?!?! update: ben net nog met haar bij de dokter geweest......ze heeft een bovenluchtweg ontsteking en een oorontsteking in haar linker oortje......we moeten het weekend kijken of ze uitziekt, zo niet...dan moeten we weer komen...........afwachten dus.....
ik ben voor vader dag bezig om een foto van iris op linnen te krijgen.... en dan wel de eerste foto van iris! ik hoop dat het lukt, want de foto voldoet niet aan de eisen van grootte.....ik hoop dat ze er iets vankunnen maken... dit zou het dan moeten worden: is sape zijn lievelings foto!
Ach arme Iris, wat zielig zeg!!! Heeft ze er ook iets voor gekregen bij de huisarts?? Hoop voor haar dat het snel weer over is!! En dat ze weer lekker kan slapen. Oortjes die pijn doen is volgens mij toch 1 van de vervelendste dingen voor die kleintjes!! Liefs Carry (dikke knuf voor Iris)
Ik hoop dat Iris zich snel beter gaat voelen, heb je wat mee gekregen om haar wat te kalmeren? succes. Wat een mooie foto's allemaal! Leuk idee om die foto op linnen te krijgen! Ik heb voor vaderdag een mok besteld met een foto van Ewout erop. Die ook in mijn album staat, dat hij zo mooi in de camera kijkt en lacht! Kan hij die meenemen naar zijn nieuwe baan. Hij is gisteren daar begonnen. Dat boek van Oei ik groei heb ik ook! Heb het in Batavia stad gekocht, was heel goedkoop en ik weet van veel ouders dat ze er veel aan hebben. Staat mega veel goede info in! ik heb me nu aangemeld voor die email. Is wel handig lijkt me Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekeind? Wij hebben zaterdag 3 juni een feestje Want ik ben JARIG We krijgen een huis vol mensen, ik hoop dat het mooi weer is dan kunnen ze lekker naar buiten Ik heb een tuin BBQ gevraagd van beton, en die krijg ik van mijn man. Misschien gaan we dus ook wel BBQen van het weekeind. Ik heb ook een draagdoek gevraagd, ik krijg daar geld voor en heb dus de doek al gekocht! ik heb een Combi - Cotti gekocht. Echt super ding is dat! Groetjes en prettig weekeind allemaal 8)
Alvast gefeliciteerd! Hoop inderdaad dat het mooi weer is en de bbq lekker aan kan! Het ziet er wel redelijk uit dit weekend, in ieder geval droog geloof ik! Manlief zit nog steeds in het buitenland voor z'n werk, dus ik moet me zelf zien te "vermaken" dit weekend. Vanavond komt een vriendin voor een dvd-avondje, morgen lekker shoppen en zondag eten bij m'n schoonouders. Maandag maar een beetje rustig aan doen, want dinsdag begin ik weer met werken Fijn pinksterweekend allemaal!
Iris is nog steeds wat jengelig! is niet helemaal lekker!!! we hebben niets van de dokter gekregen, als ze erg pijn heeft, mag ze een zetpil... maar ze is lang niet lekker, als het na het weekend nog zo is, ga ik gewoon weer terug! de foto van iris kon niet op linnen, hij is te klein... helaas, ik maar eens naar een andere foto van iris kijken!
Ik heb 2 foto's in mijn album op msn dat Ewout in de draagdoek ligt; http://groups.msn.com/snoopypeanuts/bab ... hotoID=266 http://groups.msn.com/snoopypeanuts/bab ... hotoID=265
Wat ligt Ewout heerlijk in de draagdoek, volgens mij is het puur genieten voor dit kleine mannetje!!! Lekker hoor! En volgens mij is Nynke ook verliefd op de tummytub, volgens mij is het fijn voor ze dat ze meer kunnen zien en ondertussen ook nog lekker met water kunnen spatteren en spetteren, heerlijk hoor!! Mouchy: En een heeeeeele fijne dag vandaag!!! Groetjes Carry
@Mouschy, van harte gefeliciteerd Nynke is inderdaad helemaal verliefd op de tummytub, alles was zeiknat van het spetteren, hahahaha