Wat leuk dat je schoonouders jullie dochter hebben gezien! Lekker dat jullie over 2 maanden weer weg gaan! Kathy heerlijk even tijd voor jezelf nemen! je hebt ook wel heel lang doorgewerkt! Alles gaat goed? geen klachten en zo? Ik moet nog een week of 6
Hier alles prima hoor, nog geen enkele klacht. Voel me vandaag ook superactief, denk dat de nestdrang toegeslagen is. Nu eventjes kort pauze genomen, maar zometeen weer verder doen. Zoals ik me nu voel, is het net of de baby nog weken op zich zal laten wachten. Voel me lekker fit, op dit ogenblik toch. Mouschy, ik dacht dat je een 4-tal weken na mij uitgerekend was. Onze kindje zullen weer zoveel verschillen van leeftijd als Ewout en Serjenka. Van hen zit er net een maand tussen. Mss is het nu ook weer zo. Vind dit wel grappig.
Vandaag ging ik voor het eerst vingerverven met Yildiz maar ze vond het helemaal niks! Ze zat maar naar haar handjes te kijken met een vies gezicht haha terwijl ze normaal de meest vieze dingen doet. Hopelijk als we het vaker doen dat ze het wel leuk gaat vinden. En vandaag heeft ze heerlijk uitgeslapen tot kwart over 9! heerlijk zeg gebeurt echt nooit. Hopelijk morgen weer maar dat zal wel niet
Wat een leuke foto van Milan. Hij is ook al een flinke kerel! Ik zie Yildiz haar snoetje al voor me. Ik heb me er nog niet aan gewaagd met Serjenka. Maar denk niet dat ze daar al aan toe is. Zijn jullie kindjes ook zo ongehoorzaam? Serjenka is ons aan het testen en aan het uitproberen hoe ver ze kan gaan met ons. Het is echt verschrikkelijk. Ze zit de ganse tijd in de kasten, geen enkele deur mag blijven openstaan en in dit warme weer, kan dit wel deugd doen. Als je neen zegt, negeert ze het gewoon, of ze begint zo overdreven te huilen en met haar hoofd op de grond te slaan, in de hoop dat ze zo toch haar gedachtje kan doordrijven. Doen jullie kindjes dit ook? En hoe pakken jullie zo'n situatie dan aan? Vanaf vandaag ben ik aan het proberen om haar in het hoekje te zetten. Dat heeft effect, zolang ze erin zit. 5 minuten later is ze het alweer 'vergeten' en gaat ze door met haar kattekwaad.
Heel herkenbaar, lijkt wel mijn verhaal. 100x de keukenkastjes open doen en als ik dan zeg doe dicht gaat ze keihard gillen. Ze trekt de dvd's uit de kasten en rent snel weg als ik er aan komt ( ondeugd hihi) Tja straffen lijkt echt niet te helpen bij haar. Ik geef eerlijk toe, ik wordt er soms doodmoe van en ik vindt dit best een moeilijke leeftijd. Ze probeert van alles uit en luisterd voor geen meter en op de strafstoel vindt ze wel gezellig. Het is de leeftijd dat ze dit doet en ze groeit er hopelijk snel overheen .....
Ik hoop het ook dat ze er snel overheen groeien, want straks met het tweede kindje zullen we ons handen meer dan vol hebben. Sylvie, hoe lukt het bij jou, zo met die 2 kindjes in huis? Wss wel erg druk? En is Britt jaloers of valt dit nog best mee?
Mooie foto Maryloes! Is de motor van jullie zelf? @Kathy; Erg herkenbaar hoor! Lynn is ook een klein ondeugend meisje, maar ik moet zeggen dat het ook al weer een stuk beter gaat! Zo met vlagen heeft ze van die dagen dat ik soms even heeeelemaal gek van haar wordt. Wat ik dus ook met Lynn heb is dat ze echt heeeel verdrietig wordt als ik boos wordt op haar omdat iets niet mag (en een stemverheffing, of "nee" te zeggen is dan al voldoende) Ik vind het dan gewoon zielig dat ze zo moet huilen! terwijl ik dus wel vind dat ze iets dan niet mag! Ik vind het net als jij ook zegt een moeilijke leeftijd.
Dat verdrietig worden, kan Serjenka ook erg goed als we boos worden. Ook heel herkenbaar, dan breekt m'n hart.
Zonet een huilserenade gehad van een groot half uur. Mevrouw wil opeens niet meer naar bed. Ze schreeuwde het echt uit. Ze is nu gelukkig in slaap gevallen. Zal dan nog maar een badje nemen en niet te lang opblijven, want ben doodop, wss door de warmte. Heb ook de ganse dag last gehad van een harde buik.
Dat kan je dan ook niet goed meer erbij hebben he! Is gewoonweg ook pittig, en hoogzwanger zijn en dan zo,n kleintje er nog bij rond te hebben lopen, die ook nog best vermoeiend kunnen zijn! Gelukkig smelten we gewoonweg ook snel weer voor die kleine dreumesjes met hun charmante gedrag!
Wil ook niet te veel klagen dat het best wel vermoeiend kan zijn, want we hebben er zelf voor gekozen om de kindjes zo kort op elkaar te hebben. Gelukkig kan ik hier m'n ei nog eens kwijt, zonder er commentaar over te krijgen. Gisteren was ik 1 brok energie en vandaag ben ik zo moe, krijg niks gedaan. Alles voor de bevalling is geregeld. Of dat denk ik toch, als ik niks vergeten ben, want vergeet héél veel tegenwoordig. Dus nu is het afwachten tot baby wilt komen. Alhoewel ze zijn nu nog bezig met onze badkamer, dat hij best toch wacht tot tenminste volgende week om te komen. Want zaterdagavond gaan we nog eens naar de bioscoop en maandag moeten we nog op kraambezoek.
Nou Kathy je hebt het er nog maar druk mee zo die laatste paar daagjes! Rustig aan hoor, je hebt niet voor niets harde buiken.... Je lichaam geeft dan vanzelf aan dat je het rustiger aan moet gaan doen.... Ik vind het ook heel pittig hoor, een kleine man in de ronte hebben kruipen. En dat je er aldoor achter aan moet gaan... Je moet je ogen van voor en van achteren hebben, en eigenlijk heb je de rust wel even nodig af en toe... Ik ga ook echt plat als Ewout op bed ligt tussen de middag. Maryloes; stoere foto hoor van jullie man! 8) Mila ik denk dat het ook de leeftijd is van uitproberen en zo, af en toe word je er een beetje moe van, maar het hoort er bij he... Carry mooie banner heb je gemaakt!
Thanks! Ik vind juist helemaal niet dat je klaagt Kathy, en als er wat is moet je dat toch ook kunnen zeggen! Zijn er mensen dan die dat tegen je zeggen? "Je hebt er zelf voor gekozen om je kindjes dicht op elkaar te krijgen?" Vind het maar raar dat mensen zich daar mee bemoeien, vind je juist erg flink hoor, dat heb ik ook met Silvie en Mouchy, je hebt wel zo,n kleine keutel er nog rond lopen , terwijl je hoogzwanger bent! (hoop dat ik nu niemand vergeet.... Om heel eerlijk te zijn, moet ik er niet aan denken om nu met zo,n klein druktemakertje en Mike daar nog boven nog eens weer zwanger te zijn, dus mijn complimentjes voor jullie hoor meiden!
Letterlijk heeft het nog niemand gezegd, maar soms hoor je dit wel aan de reacties van bepaalde mensen als je iets zegt. Pfff, heb wat zeurende pijn in m'n buik nu. Ik denk dat de huilbui van gisterenavond te maken had met de tandje.
Het is een drukke boel hier hoor. Ben blij als het avond is en ze allebei lekker in bed liggen. Maar het is ook erg gezellig. Britt is zon lieve zus. Als Jørre spuugd veegt ze zn mondje af, als hij huilt dan omt ze met zn speen aan. En gister moest Jørre bloedprikken en hij was zo aan het gillen en grote zus ging over zn bolletje aaien. Jaloers, nee helemaal niet. Ze gaat lekker spelen als hij bij mij op schoot zit. @Kathy, lekker van je afschrijven hier, lucht altijd lekker op.
Britt vind het echt leuk. En als ik Jørre een x niet hoor huilen als hij in bed ligt en Britt hoort hem wel gaat ze zn geluidjes nadoen en das dan voor mij teken .. Ze is echt zon schatje joh Slaapt ze al weer goed?