Nog maar 13 daagjes Kathy! Hoe was het ook alweer bij Serjenka, was je rond de uitgerekende datum bevallen? of te vroeg of te laat? Ik ga je in ieder geval al heeel veel geluk wensen voor bij je bevalling. Zet hem op meid!
Serjenka was een geplande keizersnede. Ze is geboren met 37weken6 dagen, vanwege voorliggende moederkoek.
Oh dus je loopt nu al langer ! en moet je nu weer in het ZH bevallen zeker? Gaat nu alles goed met Serjenka? geen last meer van tandjes en zo? Britt is wel heel lief voor haar broertje! Ben ook erg benieuwd hoe het hier zal gaan over een aantal weken Allemaal een fijn weekeind meiden? hier rustig aan. Jan heeft gisteren het Nieuwe bedje voor Ewout in elkaar gezet. En die staat nu in zijn kamertje, hij vind het geweldig! Van de week laten we hem er in slapen. Ben benieuwd.
Ik loop nu idd al langer dan bij Serjenka. In België wordt het meestal een ziekenhuisbevalling, thuisbevallingen zijn hier (nog) niet zo populair. En Serjenka heeft haar tweede hoektandje bovenaan er ook bij. Dus zitten we nu op 14 tandjes. Krijgt Ewout nu een 'groot' bed? Spannend hoor, ben benieuwd wat hij ervan vind.
Ben beneiuwd hoe Ewout het gedaan heeft vannacht in zn grote bed! Geloof niet dat ik dat bij Britt al hoef te doen, die stapt er gewoon uit .. haha. We gaanw el haar kamer opknappen van het weekend. Een lekkere meiden kamer, ws roze. Spannend KAthy, aftellen nu ..
Ik ben idd aan het aftellen. Liever vandaag dan morgen, maar zoals ik me nu voel, zal het vandaag ook wel niet zijn.
Balen is dat he meid... je wil zo graag, maar die kleine zit nog zo lekkker. Hoe zwaar het nu ook is, bereid je maar voor op een flinke drukte strakkies. Het is hier ooke cht hollen of stilstaan. Nou is Jørre een erg makkelijk ventje, die bijna de hele dag slaapt, maar het is flink aanpoten.
Ja met 2 kleine kids lijkt het me ook erg pittig in het begin. Maar daarna is het genieten volgens mij Ewout heeft het geweldig gedaan in zijn nieuwe bed! Het is zo'n mee groei bed van Ikea, waarvan het hoofd en voeteneinde omhoog staan. En het bedje staat tegen de muur, en aan de andere kant zit een hekje. En hij klimt er niet uit! Hij vind het veel te leuk in zijn nieuwe bedje! Kathy nog ff meid! heb je ook last van je bekken of rug? ik wel hoor, kan amper lopen, is erg pijnlijk allemaal... Ik heb een nieuwe buik foto in mijn album
oow meiden als ik jullie hoor praten over hoe jullie kindjes reageren op hun broertje of zusje dan wil ik ook zo graag weer een kleintje! Helaas is het nu niet mogelijk maar het lijkt me zo leuk een broertje of zusje voor Yildiz Yildiz is de laatste dagen in de avond onrustig, ze wilt niet slapen en vanavond was het pas half 10. Nou niet echt een tijd voor een kleine meid he .....
Ben weer terug van Corfu! En we zijn met z'n allen Quatro-Penotti, Papa de bruinste, dan Ilse gevolgd door de goeie 3e onze Leo en dan na nog heel veel gebroken tot ivoor-wit-tinten is Kiki aan de beurt Een pak melk zou nog jaloers worden op mijn kleurtje, weten jullie misschien wanneer wit weer in is? We hebben het ontzettend leuk gehad, al werd het de 2e week wel errug heet, 40+ en meteen deed me dat verlangen naar eens een heerlijk dagje sauna (hmmm, thuis maar eens een oppas regelen). Maar goed, lekker in de schaduw blijven en als het te warm werd een duik in het zwembad, best goed uit te houden dus. Ilse heeft in de vakantie kieuwen en zwemvliesjes gekregen, bij wijze van spreken dan. De eerste dag wilde ze zo graag in het water, en ze had het geduld niet om te wachten tot haar zwembandjes waren opgeblazen... madam jumpte zo in het diepe en ging meteen koppie-onder. Ik kon haar zo bij haar armpje eruit vissen. (ja erg geschrokken en Ilse nog meer) Vanaf dat moment wil ze braaf de vlindertjes aan om haar armpjes. Ze is echt een waterrat geworden want ze zwemt zo het bad over en duiken gaat ook alsof ze nog nooit anders heeft gedaan. Tijd voor haar om echt op zwemles te gaan, waarschijnlijk kan dat pas als ze 4 is, dus nog een paar maandjes geduld. Leo is ook lekker veel in het water geweest, en ook bij hem geen spatje angst voor water te bekennen. Hij heeft zich op vakantie perfect gedragen, goed eten, lief in de buggy willen zitten, en vooral ook: lekker slapen! Bijna elke avond heerlijk op het balkon gezeten met een goede fles rose terwijl de kindjes lekker lagen te pitten.... Had ik al gezegd dat ik het jammer vind dat de vakantie voorbij is Kortom: jammer dat het er alweer opzit, maar nu hebben we wat om naar uit te kijken voor de volgende keer. Groetjes van Kiki
Heeerlijk Kiki! Krijg ook heeelemaal zin in vakantie, alleen helaas zit mijn vakantie er al weer op! Richard heeft nu vakantie, en dan gaan we nog wat dagjes doen, omdat ik 3 dagen maar werk in de week! Volgend jaar hebben we gezegd, dan gaan we op vakantie! Fijn dat de kids het ook zo knap hebben gedaan!
Heerlijk meid dat het zo goed bevallen is. Corfu is ook echt zo super. Ben helemaal jaloers. Wij gaan in oktober op vakantie .. naar NL .. Haha. @Kathy, wel ff melden he iedere dag .. we worden nu toch wel nerveus hier hoor
idd, laatste berichtje van Kathy is van woensdag... Kom op meid, MELDEN! Laten we hopen dat het aan de gang is en dat het maar voorspoedig mag verlopen. Groetjes van Kiki
Nog een nagekomen berichtje van mijn familie: 18 juli zijn we weer oom en tante geworden van 2 heerlijke jongens: Christon & Dinand, beide rond de 6 pond en moeder, vader broer en broertjes maken het goed. Het is een vlotte natuurlijke bevalling geworden van slechts 5 uren met 9 minuten tussen beide heren. Groet van Kiki