Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Veel plezier dit weekend en succes bij de vk maandag!

2. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Esther, veel plezier dit weekend en suc6 bij de vk

@Kathy;Het is ook niet niks, 2 van die kleine ukkels, en idd is Serjenka op t moment in zo,n fase van nog heeeel veel aandacht eisen, erg herkenbaar. Alleen is Lynn mijn kleinste en Serjenka bij jullie de oudste, dus kan me voorstellen dat dat best pittig is als papa en mama zijnde!

@Kiki; Wat een heerlijke kerel is Leo toch! Hij doet zijn naam eer aan!
    En wat een grote vent is hij toch, hij blijft maar met kop en schouders boven zijn leeftijdsgenootjes hier staan geloof ik he?

Hier gaat ie verder goed. Alleen was Lynn vanmiddag opeens erg warm, terwijl ik niks had gemerkt dat zij zichzelf niet goed voelde ofzo. Ik heb haar dus toch maar even getempt, en ze had 39,2 graden! Ze was na het eten wel ontzettend moe, en is vroeg haar bedje ingegaan, dus ik denk dat het aan de hoektanden ligt! Lynn haar hoektanden zijn op het moment alle 4 al door! Alleen beneden zijn het nog maar heeele kleine scherpe puntjes, die nog een heel eind door moeten! Op naar de laatste 4 kiezen en een 'melkgebitje' hier compleet! ik denk tegen de tijd dat Lynn al haar tanden door heeft dat bij Mike de eerste tanden gaan los zitten en hij op gaat naar 'een grote mensen gebitje'
    Lynn is altijd vroeg geweest met tanden krijgen en Mike laat, Mike is nu dus ook laat met wisselen. Ben benieuwd of dit over een paar jaar bij Lynn ook sneller gaat!

3. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Lynn is nog steeds ziek! Vanmorgen vlak na het opstaan alweer 38,1, dus zal er zo verder op de dag wel niet beter op gaan worden! Ze oogt nog steeds niet heel erg ziek, kan wel vernemen dat ze wat sneller uit haar normale doen is! En ze slaapt nu al vanaf 10uur (dus nu al 3 uren)

4. roelien

roelien Actief lid

26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo

Ik ben ook een mama van feb 2006
    mijn dochter heet Yamalina
    ze is op 12-2-06 geboren

Liefs

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi Roelien, leuk dat je ook mee komt kletsen!

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    He Carry wat vervelend zeg! vind het altijd zo sneu als ze ziek zijn, konden ze maar zeggen he wat er aan de hand is....

Roelien welkom en klets gezellig mee!

Ewout werd gisteren wakker met allemaal vlekjes in zijn gezicht en op zijn armen. Ik snap echt niet wat het is.... Eerst dacht ik dat het muggen bulten waren, maar het zijn kleine vlekjes en het ligt er niet op, je kan ze dus niet voelen... Ik heb net de HA gebeld want ik wil heel graag ff langs komen, maar natuurlijk zit die VOL Dus nu belt de HA me rond een uur of 11 op... nou ja als of ze door de telefoon kunnen zien wat er aan de hand is! Ik ben nog NOOIT met Ewout naar de HA geweest, en nu hang ik eens aan de bel en hebben ze geen tijd Kan me echt ergeren aan dit soort dingen....
    Maar goed, die vlekjes irriteren niet volgens mij, want hij kriebelt er niet aan, hij heeft er geen last van zo te zien. Hij eet en drinkt goed en heeft geen verhoging of zo. Dus ik snap echt niet wat hij heeft... :(

Voor de rest hebben we een heerlijk weekeind gehad, lekker op de camping. Ewout heeft lekker gezwommen in het zwembad, en wij natuurlijk ook. Was super weer, dus allemaal erg lekker! 8)

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Welkom erbij, roelien.

@Mouschy: hopelijk weet je vlug wat er met Ewout aan de hand is.

@Carry: hoe gaat het nu met lynn?

8. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Lynn is weer met 39,2 graden op bed gegaan! Ik denk dat het van haar tanden komt, maar merk wel dat de koorts meer parten gaat spelen, ze is sneller moe, sneller huilerig en eten vind ze ook minder op het moment, terwijl Lynn normaal een flinke eter is en alles lekker vind en lust!
    Ik geef boven de 39 graden maar een zetpilletje, want ik vind niet dat de koorts hoger op moet gaan lopen dan! s, Avonds wordt Lynn ook aldoor wakker en wil ze wat drinken, gisteravond hebben we haar om 23uur maar een fles pap gegeven en dat lustte ze wel! Als de koorts aan blijft houden gaan we denk ik toch maar even naar de huisarts!

@Esther; Succes morgen bij de HA, hopen dat Ewout er ook geen last van gaat krijgen!

@Kathy; hoe gaat ie nu met Serjenka, wordt haar gedrag al weer wat verdraagzamer? En hoe gaat het met je kanjer?

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka haar gedrag is echt met ups en downs. Vandaag was een betere dag.
    Met onze kanjer gaat het prima, ben helemaal verliefd op hem, zo'n schatje.

10. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi Roelien, leuk dat je weer mee komt kletsen, het was een beetje stil met je na de bevalling van je jongste dochter. Gaat alles goed met je kleine dreumes?

@Carry, he wat naar dat je dochter zo'n heethoofdje is, nu maar hopen dat ze net zo snel opknapt als dat het gekomen is. Misschien nog een paar bijtsteentjes in haar mondje erbij?

Groet van Kiki

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kom net terug van de HA en ze heeft Ewout zijn gezichtje en armpjes na gekeken, en volgens haar is het toch een soort mug geweest, die Ewout helemaal lek heeft geprikt. Maar ik zei toen ook al dat ik dat vreemd vind omdat hij er geen kriebel aan heeft. Maar ze kon het verder ook niet verklaren....Ze had dit soort bultjes/vlekjes ook nog nooit eerder gezien.... Het moet over een week weg zijn, zo niet moet ik nog een keer langskomen en dan gaan ze bloed afnemen.
    Kort om ben geen steek wijzer geworden..

Ewout is vandaag super gezellig, gewoon vrolijk enzo, goede eetlust en drinken doet hij ook zoals altijd. Dus hij doet helemaal niet ziekjes aan.
    De bultjes zijn ook niet veranderd sinds gisteren, zien het zelfde er nog uit, geen vocht oid...

Nou ja we zien het wel aan deze week, als het erger word of zo hang ik maandag of vrijdag al, aan de bel! :rolleyes:

En ik ben gisteren naar de VK geweest. En ze heeft natuurlijk gevoelt of de baby is ingedaald.... en dat is dus NIET het geval.... Baal zo...... zie het al weer helemaal gebeuren, ramp scenario nr 2 is opkomst. Word weer een mega lange bevalling als Uk niet is ingedaald. Hij heeft nog zoveel ruimte dat hij voorlopig nog geen 'zin' heeft om in te dalen.... Lijkt wel of ik het zelfde hoorde als toen met Ewout..... :(
    Mijn bloeddruk is weer een stuk gezakt en is echt perfect. Dus dat is alleen maar mooi!
    Ik moet dinsdag einde van de dag weer terug komen.

12. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Mouchy; Nog geen ramp scenario,s in je hoofd halen hoor! Bij een 2e duurt de indaling sowiezo vaak langer dan bij nr 1, moet je je niet gelijk zorgen om maken hoor!

Hier is de koorts na 5 dagen gestopt bij Lynn! Maar nu heeft ze vanaf vanmorgen waterdunne ontlasting (heeft ze ook nog niet eerder gehad hoor) Dus vanmorgen heb ik de HA maar ff gebeld! Morgen kunnen we terecht! Eigelijk wilden we morgen nog wat leuks doen met de kids voordat Mike vanaf volgende week weer naar school moet, maar ws valt ons uitje voor de 3e keer in 3 week in duigen :( Balen, maar ja het zij zo, niets aan te doen. Als de diarree voor morgen ophoudt zeg ik de afspraak gewoon af bij de HA en gaan we alsnog (we willen graag naar het dolfinarium dat hebben we Mike beloofd voor deze vakantie)

13. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Kom op Moushy, nog effies volhouden hoor! Je kan het.

Hier weer nieuws van het bijtstenenfront: Leo heeft er een tandje bij! Gister bij het tandenpoetsen zag ik een eigenwijs wit kartelrandje zitten in zijn onderkaak, zijn 3e tandje beneden is nu door. Score totaal: 3 tandjes beneden en 4 boven. 't duurt even maar ook Leo staat straks met de mond vol tanden :D

@Silvie: ik mis je, gaat alles goed met de kleintjes? kun je niet eigenhandig een internetverbinding maken daar?

Groetjes van Kiki

14. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bij Silvie is het nog steeds niet duidelijk wanneer ze haar aansluiting kan verwachten weer! De kabel was inmiddels hersteld, de laatste keer dat ik wat van dr heb gehoord, maar er bleek nog geen verbinding te zijn! Dus dat werd nu uitgezocht, waarom het niet wil!
    Ze mist het wel en het voelt als afkicken vermeldde ze :)
    Hoop ook dat ze snel weer aanwezig is!

@Kiki; Wat gaat dat dan opeens hard he, met die tanden, zo zit er bijna niks, en zo is bijna alles tegelijk erdoor! Heeft hij veredr geen last van het tanden krijgen?

Lynn is nog steeds niet fit, ze is ontzettend jammerig, en ze wil alles hebben waarvan ze wel weet dat het niet mag hebben, en zet het dan maar op een brullen als het niet mag! (bijv onze draadloze muis wil ze opeens hebben :confused: :) Tja en dan verkopen wij haar ook nog eens een NEE...... je snapt wat het oplevert...... HUILEN....... :cry: )
    Ach het zal wel over gaan! Maar..... Hoop wel dat het snel over gaat!

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Wat sneu voor Lynn dat ze nog niet lekker in d'r velletje zit... Hoop maar dat ze snel weer opknapt!

Wat goed van Leo, de tanden man haha!

Jeah! morgen 38 weken! gaat nu best wel snel! Maar onze uk is nog niet ingedaald. Wel balen hoor... Maar goed je kan er niets aan veranderen he.
    Gisteren met Ewout naar de kermis geweest, wat een lol had hij zeg! Echt leuk, in de draaimolen en in andere wagentjes is hij geweest. Echt een feestje was dat! Heerlijk om hem zo te zien genieten! :D

16. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Mouschy: Leander is ook pas met de bevalling ingedaald hoor.
    Nog eventjes volhouden en je hebt je mannetje ook in je armen.

Onze uk is alweer 3 weken, wat gaat de tijd vlug voorbij. Een beetje te vlug alweer naar m'n zin.

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hoi meiden, daar ben ik weer.
    Wat een heerlijk mannetje heb je Kathy.
    Hoe is Serjenka nu? Kan ze het allemaal een
    beetje aan?

Flinke man heb jij zeg Kiki, jemig.

Ik mag niet teveel zeggen want Jørre weegt nu dus al 8,2 kilo en is 67 cm. Echt een beer is hij.

Britt gaat ook als een speer. Ze is een lekker deugniet, vooral als ik met Jørre bezig ben. Maar ach .. ze is lekker gezellig en is een echt moedertje voor Jørre.

Ikga ff bijlezen hier hoor ...

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Welkom terug Silvie, we hadden je al gemist.

Serjenka is een aantal weken onhandelbaar geweest, al voor de geboorte van leander. Maar sinds eergisteren is ze echt weer te genieten. Ze is dan ook superlief voor haar broer. Wanneer hij bij me zit wil ze hem kusjes geven, en als hij huilt, staat ze als eerste bij z'n wieg.

Jorre is ook al een flinke kerel zeg, hij gaat goed vooruit!

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heerlijk he hoe die meiden zijn tegen hun broer

20. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik meld me ook weer even! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie kindjes!

Hier weinig te melden, nog steeds druk met studie en aankomende verhuizing. Afgelopen maandag hebben we een vakantie geboekt: 4 oktober gaan we heerlijk naar Fuerteventura!

Deel Deze Pagina