Ben er weer ... A gosch ... hoop dat het snel werkt bij hem dan. Zielig he die krampjes, kan er ook niet aan wennen. Britt doet knipogen tegenwoordig, ik lach me rot ..
Kan wel geloven dat je moet lachen met die knipogen. Serjenka zou ganse dagen op stap gaan. Als je zegt, gaan we dada. DAn neemt ze haar jasje en gaat ze aan de deur gaan staan en roept ze dada. Vind dit ook best wel schattig!
haha, ja das ook zo schattig. Al doet Britt dat niet hoor. Ze is opeens ook weer zoveel wijzer. Gaat ze naar bed en komt er opeens weer wijzer uit. Slapend word je groot zeggen ze wel is, maar dat klopt echt
Heerlijk he die ondernemende kids! Knipogen zijn we nu ook aan het leren bij Ewout, zo grappig om te zien, hij ligt zelf ook in een deuk! en OKIDOKIE en dan je duim omhoog! haha. Hij kan nu zelf zijn bedje in en uit klimmen trouwens, het is een laag (meegroei)bedje dus kan geen kwaad. Maar is wel grappig, vind je hem smorgens in eens spelend op mijn kleed in zijn kamertje. De kleine kids worden groot he meiden! Kathy hoop maar dat je kleine man snel van z'n krampjes af is, vind het altijd zo sneu he bij die kleintjes... Rond de 3 maanden gaat het vanzelf over maar dat duurt nog wel ff.... Morgen ben ik uitgerekend, maar ik ben bang dat die dag zo voorbij gaat....
Mouschy, hopelijk laat je kleintje niet te lang meer op zich wachten. Moet vervelend zijn zo de uitgerekende datum voorbij gaan. Ben blij dat Leander bij mij 8 dagen te vroeg gekomen is, want was toen al veel te ongeduldig. Vreselijk die krampjes in het begin, maar we tellen af naar de 3 maanden. Ik moet wel zeggen dat het vandaag beter gaat. Heb ook al een paar betere nachten achter de rug. Deze nacht heeft Leander om 1 uur een voeding gekregen en dan heeft hij geslapen tot 5uur. Hij heeft wel op m'n buik geslapen, maar vind het wel zalig dat ik op deze manier toch wat slaap kan inhalen.
Zet 'm op Moushy, vanaf nu ananasharten eten en tonic drinken... of was het nou bitter lemon? Enne, kijk je man nog maar eens heeeeeeel diep in de ogen Groetjes van Kiki
Hopelijk is het vandaag jou dag, mouschy! Komaan broertje van Ewout, je mag komen hoor. Je mama en papa en broertje zijn reuzebenieuwd naar jou!
Nou vandaag mijn uitgerekende datum...... maar het is nog erg rustig binnen... Misschien dat jullie onze kleine man in mijn buik kunnen toespreken, dat ik het wel heeeeeeel fijn zou vinden als hij mama nu eens van de buiten kant wil bekijken..... En ananas heb ik al gegeten, maar wil ook niet echt helpen haha. Met Ewout had ik het ook gegeten, maar werkte toen ook niet.... En bitterlemon lust ik niet dus dat houd op (lust geen prik) Nou ja gewoon maar doen wat ik altijd doe op een dagje tegenwoordig (is niet veel hoor haha), maar ik ga niet zitten wachten. Ewout was ook 6 dagen te laat....
Ik kan mij niet meer herinneren dat ewout ook te laat was. De bevalling van Leander was ook geheel onverwachts gekomen. Ik had geen vermoeden dat het die dag zou beginnen, toen ik opstond. Ik deed in de namiddag een slaapje in de zetel en plots voelde ik nattigheid (letterlijk) en dat was het begin. Ik hoop dat broer niet te lang meer op hem laat wachten.
Zus in volle aktie (niet op de rommel letten op de achtergrond, zus had zich geamusseerd met haar boterham )
Leuke fotoos van jullie wondertjes Kathy! wat is Serjenka al weer groot dan vooral naast zo,n klein mannetje!
Snel gaat dat he, opeens floep, nog even met de ogen knipperen en daar heb je een peuter! Ik ben gister met de kids naar de kapper geweest en Leo ging voor het eerst. Hij had van die lange flerken haar boven zijn oortjes en een lange spriet op de kruin. Bovendien leek het erop dat hij net als Ilse krullen zou krijgen, dus ik had me voorgenomen: als Leo echte krullen krijgt, dan laat ik zijn haar mooi groeien. Kan me niet schelen of mensen denken dar het een meisje is. Helaas, er zit alleen een beetje slag in Leo's haar als hij aan het zweten is, geen krullen dus... Naar de kapper! Hij zat bij mij op schoot en de kapster vroeg: hoe moet het worden? Nou, als het lukt, dan mag het wel lekker kort. Meneertje zat te draaikonten bij me op schoot, alsof hij mieren in de luier had (uitdrukking van de kapster, maar vond ik leuk om te onthouden ) Maar het is gelukt! Leo heeft nu echt een jongenskoppie, het is net alsof de babylook nu echt eraf is. Ik zal binnenkort wel even een foto plaatsen van ons boefje. Groet van Kiki PS Moushy vandaag is echt een leuke dag hoor, is ook mijn trouwdag
Ik moet met Serjenka ook dringend eens naar de kapper, ben er nog nooit naartoe geweest met haar. Maar dat was dan ook niet nodig, want ze had bijna geen haar. Ben wel benieuwd naar Leo. Momenteel is Serjenka haar broer goed aan het ambeteren. Eerst heel de tijd z'n fopspeen in en uit z'n mond en nu is ze hem aan het wippen (wat een woord) in z'n wipstoeltje. Broer laat dit allemaal toe, zonder te protesteren. Ze wil echt voor hem zorgen. Had een pop voor haar gekocht met het idee dat daarvoor moedertje kon spelen, maar de echte 'pop' is veel interessanter.
Ik meld me ook weer even Wat leuk dat Leo een lekker jongenskoppie heeft, ben benieuwd naar de foto! Milan krijgt eindelijk haar, maar hoeft voorlopig echt nog niet naar de kapper. Hij had wel een flinke mat, maar dat heb ik van de week zelf maar ff geknipt. Verder gaat alles hier z'n gangetje. Over 2,5 examen en dan ook al bijna verhuizen. En dan eindelijk vakantie en rust in mn hoofd! Mouschy, sterkte met de laatste loodjes! Hopelijk duurt het niet lang meer! Fijn weekend allemaal! ( ik ga nog even een half uurtje leren )