Tis nog altijd rustig hier heb wel vaak last van harde buiken, maar meer dan dat ook echt niet helaas... Leuke foto's Kathy! wat gezellig dat je kleine meid ook moeder wil hahaha! Maryloes; nog even en dan een drukke tijd voor je! maar daarna lekker uitrusten! waar gaan jullie naar toe op vakantie? Kiki; wat leuk een stoere jongens kapsel! ben benieuwd naar een foto! Ik ben met Ewout ook nog niet eerder naar de kapper geweest... groeit ook voor geen meter....
Kom hier altijd als eerste kijken om te zien of er al nieuws is van Mouschy, maar helaas. Hopelijk laat de kleine niet te lang meer op zich wachten hoor, mouschy.
Heb heel veel last van harde buiken, gisteren avond en nu weer. Wie weet is het wel iets, kan ook helemaal niets zijn natuurlijk. Had het in ieder geval niet toen met Ewout... Ik doe trouwens ook mee met BUIK VAN DE MAAND, hint hint hint
@Mouschy: dat had ik gisteren al gezien en mijn stem heb je. Leander doet mee aan de baby van de maand, dus als jullie je stem nog niet gegeven hebben aan een andere baby...
Ik heb ook op jouw gestemd meid. Sorry Kathy ik heb al op een andere gestemd. Ga met Jørre ook maar is mee doen denk!
Ik heb gestemd op Leander! Wat doen er veel kindjes aan mee! Ik zag ook net bij Buik vd Maand dat je een bon kan winnen van een drukkerij, je wint dan 25 euro, maar het goedkoopste setje kaarten kost 120 euro! dat vind ik nogal wat zeg! Tis wel heel leuk om te winnen, maar vind het echt belachelijk duur om kaartjes te bestellen daar! Nou ja eerst maar eens winnen whaha
Doe je het voor Beeb zn eerste verjaardag .. haha .. Wel duur zeg dan die kaarten. En wat meot je dan met 25? Naja ... je gaat iig de goeie kant op. Ik heb voor volgnede maand Jørre ingestuurd bij Baby van de maand.
@ Kathy & Moushy: gestemd hoor! Enne, ik weet zeker dat Mouchy na deze maand niet meer mee kan doen voor de buik van de maand, straks dan maar baby van de maand Groet van Kiki
Je mag geloof ik ook meedoen als je niet zwanger ben toch? Niet dat ik mn buikie in zal sturen ... ben er niet echt trots op geweest. Zag er neit uit met al die strepen, net een zebra
Hahaha heb je die foto wel goed bekeken dan? als je er op klikt, kan je m groter zien. Ik zit ook onder de straiee, maar dat is allemaal nog van de zw van Ewout. Heb er nu amper straiee bij gekregen... En ik had het er met Jan over, dat ALS ik win die 25 euro wel leuk is, maar dat het toch wel dure kerst kaartjes worden. En hij zegt, dat het goedkoper is dan de geboorte kaartjes, da's ook wel weer waar Maar goed, we zien het wel hoor tegen die tijd Heb aldoor last van harde buiken, komt wel om de 10 min. ongeveer. Geen idee of het wat betekend... Vanmiddag moet ik naar de VK om 3 uur, hoop maar dat ze me gaat strippen!
Ja ik zei vmo al via MSN dat ze maar is moest gaan klokken. Regelmatige harde buiken zijn tenslotte ook weeen. Wedden dat ze vanaaf dr beeb heeft?
Een berichtje van Mouschy .. Ik ben getoucheerd bij de VK en ik heb al 3 cm ontsluiting! Echt super he! met Ewout heb ik 8 uur hele pijnlijke weeen gehad dat ik zover was. Dus het gaat nu al goed. Ze heeft me meteen gestript ( ze vroeg het wel of ik het echt wel wilde) en dus gaat het nu echt gebeuren! Ik heb 'harde buiken' elke 10 min. en soms nog wel sneller. En ze beginnen behoorlijk pittig te worden. Volgens de VK is de beeb een beetje ingedaald, dus nog niet helemaal. Als mijn vliezen breken kan de beeb zomaar in eens volledig ingedaald zijn, of nog beter meteen geboren worden. En volgens de VK kan het 50 / 50 % zijn dat hij vandaag word geboren, kan ook morgen of zo gebeuren... Dus nu maar duimen dat het doorzet vandaag! ik heb er zelf alle vertrouwen in Ewout slaapt vannacht bij mijn schoonouders (daar ben ik nu ook) zodat we even tijd voor ons zelf hebben. Ik houd jullie op de hoogte!!!
Blij dit bericht te lezen, vandaag of morgen heeft mouschy dus haar kleintje in haar armen. Nog even doorbijten meid!