mouchy! gefeliciteerd!!!! wat een heerlijke foto met ewout! tamara! wat leuk in die tummy, lekker van genieten! iris is weer wat aan de betere hand! niet meer zo huilen (gelukkig) koorts is ook weg, en ze kan zelfs nog lachen!!
Fijn dat Iris zich weer beter voelt! Milan heeft beslist een sprongetje gemaakt deze week. Hij sliep al een paar nachten slecht, maar dit verklaard het denk ik. Sinds woensdag heeft hij z'n handen ontdekt en pakt hij dingen vast. En als hij op z'n buik ligt rolt hij zich op z'n rug. En als het niet lukt, wordt ie hartstikke nijdig haha. Als hij bij mij op schoot zit pakt hij 2 vingers vast en kan hij zelf zitten zonder tegen mij aan te zitten. Zo leuk om te zien, die ontwikkeling!
Hier zit nog een superblije mama. Toen ik onze meid gisteravond haar laatste flesje gaf rond 20uur, was ik ervan overtuigd dat ze om 4uur daar weer ging zijn voor een flesje. Toen ze huilde dacht ik dat het vier uur was, maar tot m'n grote verbazing was het al 7uur. Dus mama is behoorlijk goed uitgeslapen door eens een nachtje door te kunnen slapen. Ik hoop dat ze het nu volhoudt om 's nachts door te slapen. Want ze heeft eerder al eens 2 nachten en een nacht doorgeslapen.
Ik hoop met je mee Kathy. Heerlijk he als je eens een keer weer door kan slapen!! Lynn is nu vaak rond een uur of 5, ik hoop dat ze het tot 6uur nog gaat rekken, want dat zou met mijn werk geweldig uitkomen, ik moet nl om 6.30 de deur uit en als ik haar nog net kan voeden dat zou geweldig zijn! Maar ja 5uur is ook prima natuurlijk, daar hebben wij weinig op in te brengen dat bepaalt ons boefje zelf Ik vraag haar wel even met Serjenka te praten dat ze nu lekker beide door gaan slapen Groetjes Carry
Heerlijk he als je is door kan slapen. Britt slaapt van een uur of 23 tot een uur of 07 door .. heerlijk.. Mogen die kleintjes trouwens ook al wat anders drinken dan alleen water .. of wil ik nu te snel .. haha ..
Bedankt voor alle felicitaties!!! het was een hele gezellige dag! Ewout slaapt al heel snel door, echt heerlijk is dat, al vanaf de 2e week Zijn laatste voeding krijgt hij tussen 11 en 12 uur savonds en dan komt hij pas weer tussen 6 en 7 uur smorgens Maar hij "brabbelt" af en toe in zijn slaap, en daar word ik ook wel wakker van Vind het trouwens zo jammer, hij heeft allemaal pukkeltjes op zijn gezicht. Allemaal rode vlekjes en pukkeltjes op het CB zeiden ze al dat het komt door de vette melk en de hormonen van mij die hij op die manier binnen krijgt. Hebben jullie kids dat ook (gehad), en hoelang duurt dat? Hij had zo'n mooi gaaf huidje en van de een op de andere dag heeft hij allemaal pukkeltjes
Milan had ook pukkeltjes in het begin, nog soms wel. Weet niet meer hoe lang het duurde, maar gaat vanzelf weg. Nog ff een fotootje van ons mannetje, het komt wel goed met Nederland
hahah, die bandana hebben wij ook! poester: wat goed van serjenka, hopen dat ze volhoudt. iris slaapt van 7.30 tot een uur of 8 volgende dag. (om 11 uur nog ff gauw een flesje, maar dat gaat vaak met de ogen dicht hihi) met iris gaat het met de dag beter. ze zit nu nog helemaal vol! vanmiddag dacht ik dat het dat het weer helemaal mis ging, maar gelukkig, het viel mee. we zullen zien hoe ze morgen is, want morgen zijn we bij mijn schoonouders, de 11 stedentocht kijken. die is morgen op de fiets en ze komen ook door nijland heen. dus gaan we even kijken. ik hoop dus dat iris dan weer wat beter is....
@maryloes: Wat een prachtig mannetje is Milan!!! En dat jong oranje vind ik toch ook wel geweldig. Ik ben niet een grote voetbalfan, maar nu voor de WK vind ik het toch ook wel weer leuk! Heb ook al even bij de oranje rompers staan kijken, maar toch maar niet mee genomen. Voor Mike hebben we een oranje haarspray mee genomen voor in zijn hanekammetje Mike wil het liefst de hele week dat spul in zijn haren, maar van ons mag het niet 1 a 2 keer in de week moet hij maar genoegen mee nemen Gelukkig legt hij zich snel bij onze besluiten neer. Groetjes Carry
Volgens mij mogen ze nog niks anders nee, omdat de darmpjes dat nog niet aankunnen. Nynke slaapt ook lekker door tot 7 uur en na het flesje slaapt ze nog door tot 10 uur, dus als ik vrij ben, kruip ik ook nog even mijn bed in.
Gaaf hoor zo,n draagdoek. Ze zien er mooi uit en daarbij lijkt het me een heerlijke manier voor de kids om zo gedragen te worden. Iris ziet er ook super relaxed uit. Heerlijk hoor! En wat knap dat ze zich al om draait!!! Heerlijk is het toch om kindjes te hebben he en hoe trots ze hun papa en mama kunnen maken!! Groetjes Carry
Even mijn ei kwijt hier! Het gaat wel grotendeels om onze kindjes hier, maar ik dacht ik plaats toch even m,n ei hier. Jullie hebben vast wel gehoord van het tragische ongeval in Zuidbroek met de 3 meisjes van 13 die zijn omgekomen... Dat was bij ons in de straat! Ik reed om 21uur (20.30uur was de aanrijding) weg vanuit mijn huis en had gezien dat de weg helemaal versperd was door de politie en ben eerder de weg afgeslaan dan ik anders doe, maar verder geen acht geslaan op wat er gebeurt was(ik dacht eerst mss wel een controle van de politie), later hoorde ik van de aanrijding een tweeling van 13 en hun vriendinnetje van hun omgekomen! De tweeling kwam bij ons uit het dorp (ik kende niemand persoonlijk hoor, maar dat maakt de schrik niet minder erg) Ik ben er helemaal een beetje naar van, de gedachte dat er 3 zulke jonge meiden zijn overleden. Of de gedachte dat je als ouder zijnde het bericht krijgt dat zoiets is gebeurt het geeft mij de koude rillingen en word er erg verdrietig van. Ik bedacht mij ook gelijk: Als Mike 12 wordt zal hij deze zelfde weg ook moeten rijden, wat maakt die gedachte ontzettend angstig. Dit was even heel wat anders dan alle fijne berichten die we hier lezen, maar wilde het gewoon heel graag even kwijt! http://www.refdag.nl/artikel/1263177/Me ... broek.html Dit is het artikel wat ik zo kon vinden voor de genen die het niet helemaal hebben mee gekregen wat er is gebeurt! Carry
Kan me voorstellen dat je er naar van bent, ook al ken je ze niet persoonlijk. Het is ook heel triest allemaal, het zullen je kinderen zijn, echt vreselijk.
Kan me goed voorstellen Carry, dat je daar verdrietig en angstig van wordt. Dat lijkt mij het ergste wat je als ouders kan overkomen
Tja echt vreselijk nieuws is dat :x En dan komt het toch wel erg dicht bij.... Hebben jullie allemaal een leuk lang weekeind gehad? We hebben het lekker rustig aan gedaan. Zaterdag mijn verjaardag en zondag lekker uitslapen en bezoek gehad die ook een baby hebben gekregen. Erg leuk om te kijken en vergelijken en gisteren heeft mijn man gedoken met zijn broer en ik ben op de kant gebleven met Ewout. Ik duik dit jaar niet denk ik. Volgend jaar maar weer