Go moushy, go moushy, go moushy.... Ik hoop voor je dat je inmiddels bevallen bent en meteen de komende nacht nog kan uitrusten. We horen het morgenochtend wel Groet van Kiki PS Polletje: De zoon van Moushy is nog voor 24:00 geboren: JA of NEE De handsome dude weegt schoon aan de haak meer dan 3500 gram: JA of NEE Moushy, ManMoushy en Ewout zijn straalverliefd op de kleine man: JA of NEE Ik kies voor: JA! JA! JA!
Nog geen nieuws van mouschy Ging mouschy thuis bevallen of werd het een ziekenhuisbevalling? Ik duim dat ze haar kleintje al in haar armen heeft hoor!
Niet normaal he .. gewoon nog niets gehoord. Hoop dat ze een goeie smoes heeft .. haha Krijg er gewoon hartkloppingen van ..
Ik dacht dat je het grote nieuws kwam brengen silvie, maar helaas. Pfff, hopelijk is alles in orde hoor!
Ja ik ga me ok wel iets zorgen maken eignelijk. Maar .. we gaan er gewoon vanuit dat dr batterij leeg is, dr beltegoed op enz enzo ..
Zijn jullie kids ook zo belachelijk vroeg wakker? Britt gewoon al om 6 uur. En dan nemen we haar nog maar ff mee in ons bed, maar 7u is toch wel het max. Worden er gek van .. en vooral erg slaperig. @Kathy .. hoest met Leander?