Voorjaar 2006 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door Silvie, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh wat een tijden Sil! en hoe doet Jorre het nu?

Ik heb wat foto's in mijn album gezet van Marijn!
    Ik kom later ff meer chatten, alles gaat goed, Marijn drinkt goed en hij doet het verder ook fantastisch! :D Ewout is ook heel lief voor hem. Ik ben echt aan het genieten :D

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mooie foto's hoor, mouschy!

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Echt een moppie Mouschy!

Silvie, hopelijk gaat het vannacht beter met Britt. Balen zeg dat ze zo vroeg wakker is :(
    Hoe laat gaat ze 's avonds naar bed?

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    OEI al een tijdje niks geschreven maar ik zie dit topic vaak over het hoofd ** schaam**
    Met Yildiz gaat alles goed, ze heeft een paar rot nachten gehad en werd steeds huilend wakker.
    En na een aantal dagen zagen we dus dat ze haar 2 onderste hoektanden door had.
    Dus nu heeft ze alle tandjes door (EINDELIJK!) en nu alleen nog 2 kiesjes.
    Dus hopelijk zijn die slapeloze nachten voorbij.
    overdag slaapt Yildiz bijna niet meer, ze gaat wel rond 19 uur naar bed tot half 8 de volgende dag, op zich mooie tijden denk ik zo!

Ik ga nu even alles bij lezen, ik las alleeen even snel dat sommige kleintjes wel errug vroeg wakker zijn.
    Pff vermoeiend hoor, maar ja idd laten liggen is de beste manier om het af te leren.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Mila24 fijn dat alle tandjes ernu zijn .
    Scheelt weer een hoop gekijl.

@Miranda, Britt gaat om 19u naar bed en dan is ze ook echt doodop. Overdag slaapt ze ook maar 1½ uur. Het is om moedeloos van te worden.

Ze eet ook zo slecht joh.
    Weet niet wat het allemaal is.
    Kunnen ze rond de 16½ mnd ook een sprongetje krijgen?

6. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben er ook weer eens. Lang geleden, of niet?

Marijn! Wat een mooie naam, Esther. Gefeliciteerd meid. Hoop dat je snel weer een beetje op knapt. Geniet van je 2 kanjers van zoons!

Snel met Yildiz haar gebirtje hoor. Wel fijn dat het zo opschiet, heeft ze het achter de rug. Djurra moet nog 4 hoektanden en 4 kiezen.

jeetje Sil! Wat een vroege vogel is Britt zeg. Kleine nachtbraker hoor. Kan me voorstellen dat de je op bent. Moeilijk, moeilijk... Ik weet ook niet wat te doen. laten huilen is een optie. Maar aan de andere kant slaapt niemand dna en de volgende ochtend moet je wel weer volop moederen voor je kleine man en grote meid natuurlijk. Pittig even! Ook dat eten... Djurra eet goed *klopt af*. Ik zal eens kijken in 'het grote boek' of een sprongetje oo deze leeftijd kan. Britt is ook altijd wat sneller met alles hé? Misschien ook zo met de sprongen?

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Goeiemorgen mama's,

Ben er ook weer, we zijn net klaar met het laatste restjes verjaardagsfeest van mijn man op te ruimen. Michiel dacht dat het handig was om zijn verjaardag naar het weekend te verplaatsen want dan kan iedereen...
    Dat hebben we geweten! Omdat we nu eenmaal tussen de jonge gezinnen zitten, hebben we naast de broers en zussen ook een hele kinderschare die meekomt. Kleine telling: 20 volwassen personen en 22 kinderen in de leeftijd 0 tot 9. Jammergenoeg was het niet goed weer dus alles was binnen :(

Heksenketel. We hebben heel kort samen overlegd en we hebben maar besloten dat de verjaardagen van mijn man en mij maar gewoon op de dag zelf en op avond gevierd gaan worden. Kindjes zijn voor de kinderfeestjes. Pfffff.

Groet van Kiki

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nog gefeliciteerd meid

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hallo, nog iemand hier?

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Tis rustig he, maar daar ben ik zelf ook schuldig aan :oops:

Maandag examen, hebben we dat in ieder geval gehad! En dan nog verhuizen, poe wat druk!

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier ook niet veel tijd om te forumen. Leander is al 2 nachten behoorlijk lastig, waardoor ik weinig kan slapen en heb m'n handen nog vol met Serjenka en het huishouden, waardoor het forum eventjes moet wachten.

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja logisch ..
    Drukkies he met 2 kids?
    Wat is er met Leander?

Succes maandag Maryloes

13. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hier ook op het moment wat druk allemaal. Lynn en Mike zijn beide verkouden. Maar hopen dat het daar bij blijft! Het slechte weer zit er weer aan t komen! En de verkoudheden steken weer goed hun kop op wat ik zo om mij heen zie! Maar weer hopen dat Mike het ergere bespaard blijft! (met zijn astma is het al vaak gebeurt dat zijn verkoudheden zich omzetten in een longontsteking en dat geeft toch altijd wat stress zodra Mike verkouden wordt!)

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hihi, hier ook een schuldig aan het druk hebben...

Maarre, moeten jullie binnenkort ook weer verplicht winkelen voor herfst-winterkleertjes?
    Opeens kom ik tot de ontdekking dat Leo eigenlijk alleen 3/4 broeken en korte broeken heeft die passen. De commode vol met t-shirts met korte mouw.
    Kortom: in huize Kiki groeien de kids uit de kleren en is het tijd voor najaarskleding :D WINKELEN! ! !

Oh en ik heb de Wehkamp ook ontdekt voor kinderkleren, superhandig: klikkerdeklik en morgen al in huis.

Groet van Kiki

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier ook ff andere dingen aan m'n hoofd.

Maar vandaag naar de kapper geweest met Cyenna. En dat ging allemaal helemaal goed.

Ze is op het moment helemaal into het gillen :confused:

Beterschap voor Lynn en Mike!

Jaa lekker shoppen haha. Winterjas hebben we al iig binnen.
    Wehkamp maakt het veel te makkelijk :p

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Hier in huis nog zo'n sirene, en het is geen meisje!
    Het wordt gelukkig al iets minder, maar zodra meneer ergens opgewekt over is of enthausiast... AAAAAAAAAAH! ! ! !
    Ik probeer maar zoveel mogelijk het nare geluid te negeren, en het lijkt erop dat het begint te werken. Ik heb al eens geprobeerd terug te gillen maar dat is niet goed voor mijn stem en het effect is averechts. Nog meer gillen en zijn zus doet mee, om gek van te worden.
    Dit heb ik met Ilse eigenlijk nooit gehad toen die zo klein was... En weer kom ik erachter dat ik geen kindjes moet vergelijken, zelfs ons eigen niet ;)

Maar even wat anders, zo nu en dan steekt er weer een welles-nietes-rook-topic de kop op. Dus mijn vraag: Wie van de feb-mrt-apr mama's is een roker?

Ik wel. Jammer maar helaas en ik heb geen zin nog om te stoppen, dat doe ik wel als ik de pil weer de deur uit doe.

Groet van Kiki

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik hoef eigenlijk niet te gaan shoppen voor herfstkleertjes, ik merk dat Serjenka haar kastje al goed gevuld en is en Leander heeft ook niets te kort :oops: Ik geloof dat ik een beetje koopziek ben, wat de kindjes betreft. Zie ik iets dat ik mooi vind, dan koop ik het gewoon.
    Ik zei het gisteren nog tegen m'n man, toen ik de was en de strijk aan het doen was. De kindjes hebben wat kleertjes betreft eigenlijk niets te kort, ik ben blij dat ik ze (bijna) alles kan geven wat we willen. Ik vind het zo leuk om ze mooi te gaan kleden en nieuwe kledij voor hen te kopen, is iets wat ik als kind nooit niet echt meegemaakt heb.

@kiki: ik rook niet, dus ik kan er niet over meepraten.

18. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Haha, ja ik merk dat ik ook een koopverslaving aan het ontwikkelen ben...

Als het goed weer is, dan lekker met de wandelwagen de stad in, en is het prut... Hiep hoi internet, dan komen de postorderbedrijven in beeld.

Maar je, er is ook zoveel leuk spul voor de kindjes, en wat je zegt Kathy, ik ben zelf 3e meisje in een gezin van 4 kids, dus voor mij was er echt geen nieuw spul in de kast.

Groet van Kiki

19. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Lekker hé Kleertjes kopen! Al kan ik mijzelf nog prima een stop op leggen als het teveel van het goede wordt.

Ik heb in de periode dat ik werkte (toen Djurra 7 & 8 maanden was) gerookt, alleen op het werk en heel soms in de tuin. Toen ik stopte met werken, ben ik gestopt met roken. Vóór de zwangerschap rookte ik als een ketter, tijdens de zwangerschap ben ik gestopt en dat vol gehouden totdat ik dus moest werken. Nu heb ik er gelukkig geen behoefte aan.

20. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Steenwijk
    Het spijt me om het te bekennen, maar ik ben na de zwangerschap(pen) na een tijdje weer begonnen. Als een schoorsteen.
    Maar, mocht ik weer zwanger worden, dan weet ik nu dat ik die rommel zo kan laten liggen :D
    Stomme peuken ook. Ik ben echt een slaaf van de sigaret :( (nee is niet zielig, is mijn eigen keuze)

Nog een leuk nieuwtje: ik ga samen met mijn man een weekje nazomeren op Kreta! lekker de week voor de herfstvakantie.
    De kindjes gaan dan een week logeren bij mijn vriendin, Ilse vraagt nu al telkens wanneer ze naar andere Ilse gaat (dochter van vriendin).
    Deze "ontaarde" moeder gaat heerlijk een week bijtanken met manlief :D:D:D

Groet van Kiki

Deel Deze Pagina