Dat is pas leuk, kiki. Ik wou dat ik in je plaats was. Ik zou er graag ook nog eens tussenuit knijpen, maar het zal niet voor gauw zijn vrees ik.
Hahaha wat een heerlijke humor kan jij toch hebben Kiki Weekje Kreta! Wat een goed plan zeg, zou ook wel willen, maar ook liever met mijn eigen mannetje dan! Qua koopverslaving, tja... dat heb ik nu al 7 jaar lang, sinds ik zwanger was van Mike is dat toch wel een beetje begonnen! Net als wat Carmen zei, ik kan mijzelf prima in de hand houden, maar ga ik eens voor mijzelf de stad in, kom ik toch vaak het meest met kleding voor de kids weer aan! Ach niks mis mee, zolang je jezelf niet in de problemen brengt? En roken doe ik niet, gelukkig ook nooit gedaan! Lijkt me erg lastig voor d emensen die het wel doen en op den duur toch weer willen stoppen, vanwege de zwangerschap! Wij waren laatst bij een bbq en daar rookte een hoogzwangere meid ook, en niet ff 1 peukje en tijd niks, maar echt een stevige rookster! Moet zeggen dat het dan wel iets is wat me wat irriteerd, maar ja.... haar leven denk ik dan maar! (en helaas dat van het beebje in haar buik)
Deze morgen naar de huisarts geweest met Leander en hij heeft spruw Aan de huisarts ook een kuur voor mij gevraagd, maar voor mij was het niet nodig zei hij, helaas denk ik daar anders over. Maar hier op het borstvoedingsgedeelte al een paar goede tips gekregen, die ik kan toepassen, zodat kruisbesmetting toch (hopelijk) voorkomen kan worden.
Oh wat vervelend zeg spruw! hoop maar dat het snel helpt dat middeltje, beterschap! Hier gaat alles goed Marijn drinkt geweldig! elke 3 uur meld hij zich om de BV! Dus dat loopt als een trein! Ik ben helemaal happy We zijn ook al aan de wandel geweest een paar keer, en dat ging ook goed! Vandaag gaan we wandelen in het amsterdamse bos, ik ben benieuwd hoe dat gaat
Veel plezier meid. Vervelend voor Leander zeg. Raar dat jij idd neits krijgt zeg. Wij gaan vandaag voor het eerst zwemmen met allebei de kids, voor Jørre de 1e x. Ben heel benieuwd, want onder de douche is ook niet zn grootste hobby
veel plezier sil! (naja, je bent onderhand vast wel weer thuis uit het zwembad) hier nog een schuldige aan het roken. kon helaas niet stoppen. zwak van mij he
@Kathy: He wat jammer van Leander, spruw kan bij die kleintjes erg vervelend zijn. Hier thuis ook een klein ziekenboegje, Leo is nu al sinds vrijdag erg aan het hoesten, het lijkt eigenlijk meer op blaffen zoals een zeehondje. Hij is er ook helemaal niet lekker van maar gelukkig geen koorts. Nu was vanmiddag een vriendin langs en die hoorde hem blaffen/hoesten: oh zegt ze, dat is kroep of pseudokroep. Daar doen huisartsen meestel niets aan en het moet met een dag of 4 weer over zijn. Maar je schrikt je rot als je het voor het eerst hoort! Ik ben nu wel wat gerustgesteld, maar als hij morgen nog blaft, wil ik toch voor de zekerheid even langs de huisarts. (zie ik die leuke man ook weer eens ) oh foei kiki Groet van Kiki
@Kathy, vervelend dat Leander spruw heeft, hopelijk is hij er nu snel van af! @Kiki, wat heerlijk dat jullie nog even lekker naar de zon gaan. Mooi vooruitzicht! @Silvie, hoe was het zwemmen? Hoe vonden de kids het? Hier ook een ziekenboeg, Milan is dinsdagnacht ziek geworden, paar keer alles ondergespuugd. Manlief had hetzelfde donderdagnacht en ik zelf heb vrijdagnacht boven de wc gehangen. Heel het weekend dus ziek geweest en vrijwel niet kunnen leren. Vanochtend examen gehad........en GESLAAGD! Ben nu gecertificeerd in de wet financieel toezicht! Nu alleen nog verhuizen en dan vakantie!
gefeliciteerd Maryloes! beterschap voor jullie allemaal! Kiki heerlijk zeg vakantie! 8) En voor de meiden die het intereseerd; Hier staat mijn bevallings verhaal; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 43#1466543
Marijn is vandaag alweer 2 weken wat gaat het snel! ongelooflijk zeg... Vannacht sliep hij wel lekker door voor het eerst. Hij kreeg zijn laatste bv om 12 uur, en werd vanmorgen om 5.30 wakker voor een voeding! nou mij hoor je dan niet klagen hoor. De nachten hiervoor waren aldoor erg rommelig, om de 3 uur voeden en krampjes, dus weinig slaap gehad. Overdag is hij ook lekker veel wakker, is ook zo leuk om te zien, hij kijkt dan mooi in de ronte en tilt zijn hoofd ook al op om rond te kijken!
Nou hier ook weer slapeloze nachten... Leo heeft het flink te pakken en gister zei de huisarts: pseudokroep, er is niet zoveel aan te doen maar we hebben een inhaler meegekregen zodat hij wat makkelijker kan ademen. En ik moet zeggen, hij knapt er echt van op, je hoort hem steeds minder hard piepen bij het ademen en het hoesten klinkt al bijna weer als een "gewoon" hoestje en niet meer als een zeehondje. Nu maar hopen dat we vannacht weer eens echt kunnen slapen. Groet van Kiki
Blij te horen dat je wat voor Leo hebt meegekregen Kiki, het is altijd akelig als je hoort hoe vervelend een kindje kan hoesten! @Maryloes: Gefeliciteerd met je examen, super hoor! Als ik dat hoor, denk ik wel stiekem, ben blij dat ik dat allemaal niet hoef, wat een drukte zeg! Succes nog even, en dan op naar jullie welverdiende vakantie! @Mouchy; Goed van Marijn dat hij al zo lang door kan slapen! Daar doe je het voor! Hier zijn we ook allemaal verkouden, mijn holtes zijn op het moment allemaal vol voor mijn gevoel. Mijn hoofd zit ook echt vol! Lynn begint weer wat op te knappen van haar verkoudheid en Mike is de dans weer redelijk ontsprongen! verder is Lynn op het moment haar woordenschat verschrikkelijk aan het uitbreiden. Zo leuk om te zien en vooral te horen natuurlijk!
Mooie man heb je daar Kathy, die wil je zeker ook niet delen he Wat een wijs gezichtje heeft hij al, met een blik in de ogen van: Kom maar op, ik lust je rauw! Groet van Kiki
Dat vind ik ook, maar er zijn heel veel mensen die zeggen dat hij totaal niet op serjenka lijkt. Toen hij net geboren was, vond ik ze erg goed op elkaar lijken. Heb ook een paar foto's dat je toch duidelijk de trekken van serjenka in hem herkent. Ik vind dat ze zo op elkaar lijken en toch zo uniek zijn. Begrijp je nog wat ik bedoel?