Idd hij moest blijven, zodat ze hem konden observeren. Het is idd vreselijk, maar ik was wel blij dat ik gans de tijd bij hem kon blijven. Hopelijk blijft het nu goed gaan met hem.
Wat een heavy weekend voor jullie Kathy! Maar wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is met je mannetje, neemt toch ook wel wat zorgen weer weg! Vervelend dat hij nu aan de medicijnen moet, maar als het voor zijn bestwil is, doe je dat graag natuurlijk! Fijn dat jullie je blije mannetje weer terug hebben!
Nou dat is zeker een heavy weekeind geweest voor jullie Kathy! hoe gaat het nu met hem? vind het zo sneu he als die kleintjes zo'n pijn hebben...
Nu gaat het al stukken beter in vergelijking met vorige week en het weekeinde. Vorige week ook naar het cb geweest voor z'n eerste prikjes. Had ik gevraagd of ze wilden controleren of de spruw gedaan was. Ze de kinderarts van het cb, de spruw is over. Maar wat blijkt, de spruw is helemaal nog niet over, dit zag de kinderarts in het ziekenhuis. Wanneer we bij het cb waren, had Leander ook net een voeding gekregen, net voor we bij de arts moesten. En hij begon ook weer te schreeuwen en behoorlijk te spugen. Zei die arts tegen mij, laat gewoon alle producten met koemelk, dat is de reden van het spugen en huilen. Als ik daar nu aan terug denk, wordt ik zo boos op het cb.
Wat een knappe vent heb je zeg! Mooi mannetje om te zien! En voelt hij zich nu weer wat beter? Dus jij mag nu geen melk producten eten omdat hij bv krijgt? en dan gaat de spruw over? Ik hoop dat het helpt!
Volgens de arts van het cb was Leander zo aan het huilen en aan het spugen omdat ik melkproducten eet, wat dus helemaal niet zo is. Hij huilde en spuugt vanwege de reflux. Hij heeft nog van die momenten dat hij ontroostbaar is, wanneer hij spuugt, maar het gaat al stukken beter. Ik hoop dat het deze weg uit blijft gaan. Voor de spruw hebben we nu een nieuwe behandeling Daktarin.
Leuke banner, Silvie Wat vreselijk dat britt nog steeds een spook is met het slapen. Nu maar blijven duimen dat het toch gauw voorbij is.
Ik ga ook ff pronken met m'n baby beer; Marijn heeft nu 2 nachten heerlijk geslapen van 1 tot 6 uur, dus mij hoor je niet klagen Nu Britt nog lekker pitten
Wat een heerlijk mannetje zeg! Ik vind dat hij op deze foto goed op Ewout lijkt, vooral als je die vergelijkt met de foto in je album, toen Ewout 1 week was.
Ben ik weer! We hebben het heerlijk gehad. Vliegen ging prima en we hebben de hele week zon 28 graden gehad. Milan was het zwembad niet uit te slaan! @Kathy, wat een mooi mannetje, hoe gaat het nu met Leander? @ Mouschy, ook al zon kanjer. Wat lekker dat hij al zo goed slaapt. En Ewout aan het lopen, super! @Silvie, veel plezier in NL, hoe is het nu met Britt?
@kathy, balen zeg van Leander. Ik hoop dat het vandaag weer beter gaat. @Maryloes, fijn dat je vakantie zo leuk is geweest. 28 graden .. heerlijk. Britt heeft de waterpokken. Ze heeft gelukkig geen koorts ervan en is ook nog lekker gezellig. Vanavond is ze gewoon zelfs op de bank in slaap gevallen. Dat is echt nog nooit gebeurd. Ik denk nu eigenlijk zelf dat ze zo slecht zliep van die waterpokken. Heeft nl een incubatietijd van 3 weken en zolang slaapt Britt al slecht. Nu ze door zijn horen we dr niet meer. Wel heerlijk om weer ff hier te zijn hoor. Lekker bij iedereen langs zo .. heerlijk
Maryloes lekker dat je vak. zo leuk is geweest, foto's Kathy wat zegt het CB ervan? hebben die miss tips voor je? sterkte! Silvie balen zeg dat het nu toch is door gaan zetten met Britt haar waterpokken... Wel weer fijn dat ze nu goed slaapt en er weinig last van heeft! We zijn afgelopen weekeind naar Hattem geweest met mijn schoon familie. Hier zijn wat foto's http://s179.photobucket.com/albums/w313 ... 33/hattem/
Zo, Kiki is ook weer terug van vakantie. We zijn in de nacht van zondag op maandag om half 3 weer thuis gekomen. Even een kort nachtje slapen en toen om 9 uur de kinders ophalen bij mijn vriendin. Ilse en Leo hebben een topweek gehad en ze hebben ons eigenlijk niet eens gemist, wij hun wel Maar we hebben wel een superrelaxte week gehad met veel strand en activiteiten die met kindjes niet mogelijk zijn. Op dinsdag hebben we de Samaria-kloof gelopen, dat is een wandeling van 18 km, waarbij de eerste 3 bestaan uit een pittige afdaling over ruw terrein, dan 13 km over een redelijk vlak pad, maar wel met veel rotsen en keien, en het laatste stuk van 2 km over een betonweg. Oh wat waren we blij toen we op een terrasje konden uitpuffen. Ik had mijn man nog gewaarschuwd, denk erom, jij sport helemaal niet, dus je zal wel flink spierpijn krijgen.... Vet pech voor Kiki, want ik was de hoogbejaarde die bijna het ene been niet voor het andere kon krijgen de dag erna Er zat dus woensdag niets anders op dan maar weer op het strand te vertoeven met een romannetje, zucht, je zou er bijna aan wennen Donderdags weer een "actieve" dag. We hebben beide een motor gehuurd en hebben een mooie tocht over west-Kreta gereden, heerlijk! Lang geleden dat we weer eens samen een tocht hebben gedaan. En dan voor de nodige ontspanning maar weer een paar daagjes aan het strand, ik ben voor het eerst sinds, ja, eigenlijk gewoon echt voor het eerst eens lekker verkleurd in de vakantie. Poepie-bruin is alleen Michiel, maar ik ben toch echt donkerwit te noemen Zonder kleding zie je duidelijk waar mijn bikini zat. Kortom, mijn batterij is weer helemaal opgeladen en kan er weer een hele poos tegenaan Groet van Kiki