He Djara, ook weer even om het hoekje komen kijken? Leuk he, deze leeftijd van de wurmen. Ze willen zoveel, kunnen het nog net niet, maar raken zwaar gefrustreerd als iets niet lukt... Hier in huis is het woordje Nee ontdekt, en het komt nog harder over als je er lichaamstaal bij gebruikt. Als Leo genoeg heeft gegeten, schuift hij het bord weg en zegt dan met een ietwat arrogante blik in zijn ogen en neusje in de lucht: NEEJ!
Hier nog zon kleine spook. DIe doet dat ook. Heb nog een leuk filmpje van Britt.. We waren zondag op het strand. http://s37.photobucket.com/albums/e77/O ... ttopRm.flv En dan nog 1 van Jørre van vanmorgen http://s37.photobucket.com/albums/e77/O ... -11-07.flv
Wat een scheetjes ! ! ! ! En ik durf het bijna niet toe te geven ivm leeftijdsverschil, maar volgens mij heeft Jørre mijn hart doen smelten... Heerlijke kids heb je Silvie, als ik dan zo'n kirrend kereltje zie gaan mijn stokjes alleen maar harder rammelen Wie weet krijg ik nog een gezellig kerstfeest Groet van kiki
Hihi, het is ook een lekker mannetje hoor. Hij is ook zo anders dan Britt. Maa dat komt mss ook omdat ik nu zelf anders ben dan bij Britt. Merk dat ik bij Britt veel meer erop zat .. veel meuteriger was. En bij Jørre ben ik stukken makkelijker. Jij wachtte toch op de meisjes? 2008 meid , dus ff flink klussen
Haha, aan de klus voor een meisje... Volgens deze http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php kalender moet ik dan of deze maand, of in januari zwanger worden. Of pas in mei. Maar goed, die kalender klopte niet voor mezelf, Ilse en Leo. Dan maar op een 20 weken echo spieken als het zover is Groet van Kiki
Jazeker, het maakt me echt helemaal niet uit wat het wordt, eerst maar eens zwanger worden. En dan hopen op een gezond kindje. Als dat allemaal lukt, dan stiekem hopen op een gezond meisje. Al vind ik Ilse en de boy's ook wel cool klinken. Groet van Kiki PS Oh, ik kan niet kiezen, een tweeling J + M dan maar
Pfff, mag ik ook passen? Het zou mijn enige kans op 4 kindjes zijn, maar ik denk dat ik toch liever 1 tegelijk krijg. Ik krijg nu al medelijden met Michiel als ik bedenk dat ik onder invloed van hormonen niet de allerliefste echtgenote ben... Hoe waren jullie eigenlijk tijdens de zwangerschap(pen)? Onuitstaanbaar of gewoon lief? Groet van Kiki
We zijn gisteren wezen zwemmen met Marijn. Hij vond het heerlijk in het warme water! Deze foto is onderwater gemaakt met onze onderwater camera. Ik heb nog meer foto's en een filmpje op de site staan van de jongens, zie de link over dit berichtje.
Ik heb de foto´s al ergens anders gezien, maar wat lijken die 2 op elkaar zeg. Ik heb trouwens nooit die kinderen zo onder water gedaan ... vond ik veel te eng, bangepoeperd die ik ben .. haha
Britt is een echte meid aan het worden ... Ze word het echt een kattekoppie .. haha Kom nou niet aan iets waar zij mee bezig is, want ze trekt het zo uit je handen ..
Hahaha vind het wel heerlijk hoor dat ze zo'n eigen willetje krijgen. En ik heb ook het idee dat hij alles snapt. Als je het over iets hebt wat hij niet hoeft te horen, kijkt hij je aan met zo'n blik van ik snap je wel hoor! En we hadden het over haren wassen, kijkt hij ons aan en trekt aan zijn haren en zegt ook HAAR! hij weet het dus echt wel haha. Ik vind het niet zo eng om zo'n kleintje onder water te doen. Ik weet wat ik doe haha. Je moet dat doen als ze nog heel klein zijn, dan hebben ze dat reflex nog. Je moet ze in het gezichtje blazen en dan heel even onder water houden, ik heb er ook een filmpje van moet je ff kijken in ons dagboekje, zie de link hier onder.
Oh oh, hier een domme mem die zonodig 10 euro voor de kapper wil uitsparen... Ik heb vanochtend Leo's haren met de tondeuze kort gemaakt. Wel op de langste stand, maar het is echt een kort rattekoppie geworden Nu maar hopen dat Michiel niet te teleurgesteld is, ik had een ingeving en dacht: kom, dat doe ik zelf wel even. Nou ja, het groeit wel weer. Al is het toch wel erg kort Ik zal misschien binnenkort wel een foto plaatsen, kunnen jullie ook even lachen Groet van Kiki