Mouschy, ik kan je helemaal begrijpen hoor. Donderdag ben ik weest werken (vanaf dinsdag moet ik weer full-time aan de slag, verlof is dan op) en ben om 8u30 in slaap gevallen in de zetel, was doodop. Die nachten breken me nu zuur op. Ook het feit dat Leander overdag zo lastig kan zijn, is zo vermoeiend. Als we dit dan tegen mensen zeggen, geloven ze ons niet en denken ze dat we aan het overdrijven zijn. Want meestal als die dan op bezoek zijn of we zijn bij hen is Leander een voorbeeldbaby die amper huilt. Wat die reflux betreft, ik ben ten einde raad. De laatste dagen wou hij meer aan de borst, dus heb ik hem gewoon aangelegd. Maar doordat hij dan meer komt, wordt m'n productie weer meer gestimuleerd, met als gevolg dat hij meer gaat drinken, dat dan weer eindigd in projectiel spugen. Dat was een tijdje gedaan, het projectielspugen, maar de laatste dagen is het vreselijk erg weer. Hij blijft z'n medicatie krijgen, maar we hebben niet het gevoel dat er betering in komt, integendeel zelfs, soms is het gewoon nog erger aan het worden. Momenteel ben ik echt doodop en totaal niet uitgerust. Ondanks het feit dat ik anders graag ga werken, zie ik er echt tegenop nu. Hopelijk gaat hij binnenkort echt doorslapen, zodat ik ook m'n batterijen wat kan opladen.
dank jullie voor de felicititaties! ik ben echt kapot. een heel weekend feest gehad! ik ben nu mijn huis even weer op orde aan het brengen. want zoveel visite laat ook heel veel rotzooi achter!
Pssssst, mijn man en ik hebben besloten niet verder te gaan met de pil Ik zie nu al uit naar Sinterklaasavond Nu maar hopen dat ik niet alleen van de chocolade dik ga worden Groetjes van Kiki
Hahaha wat leuk Kiki! nou ben benieuwd meid! toi toi toi! Kathy balen zeg dat je kleine man nog niet doorslaapt, kan me voorstellen dat je er door heen zit als je moet gaan werken... Marijn heeft Reflux, we zijn van de week naar de HA geweest, want hij huilt zo veel... Niet leuk meer gewoon. Hij krijgt nu Zantac, en ik heb wel het idee dat het werkt! Hij is een stuk rustiger, en lekker vrolijk!
Ben net terug van de Kidwalk. En wat is dat leuk! we hebben een klein cluppie, want ik sport samen met een andere vrouw, en dan natuurlijk de instructrice. Dus met z'n drieën huppelen we door het park. We hebben eerst een warm-up gedaan, en daarna flink doorwandelen. En daar zijn we gestopt om oefeningen te doen. Ewout lag helemaal in een deuk! die dacht ook bij zich zelf die malle meiden ook! We hebben ook stukjes moeten hardlopen tussen 2 pionnen in, dus zonder kinderwagen. En 1x in de maand gaan we een piep test doen dat je zo snel mogelijk dus tussen die pionnen gaat rennen, en dan zien we dat we (als alles goed gaat) elke maand sneller gaan lopen. Ik ben nu wel een beetje gaar en voel mijn spieren best wel nu haha. Dus het heeft wel gewerkt! Volgende week een keer niet en dan elke vrijdag! En vrijdag avond ga ik dus ook zwemmen, lekker sportief dagje dus, de vrijdag
Het lijkt erop of we de Sint te vlug zijn afgeweest Ik had uiterlijk gisterochtend al ongi moeten zijn, tenminste, dat wordt ik altijd als ik zondag een laatste pil slik... Ik hou jullie op de hoogte, maandag maar eens een test doen (zolang er geen bloed is) Groet van Kiki
Wat spannend Kiki! Ik blijf je volgen! Wanneer heb je de laatste pil laten staan, want betekent dit als je nu zwanger bent, dat je door de pil heen zwanger bent geworden? En Maryloes ook al een tijdje niet gezien? Hoe is het met je?
En ja hoor, 2 streepjes. Ik kan vanmiddag meteen bij de huisarts langs zodat hij me mooi het een en ander kan uitleggen. Ik vind het niet gebruikelijk dat je tijdens pilgebruik wel zwanger wordt. Ik ben wel voorzichtig superblij Groet van Kiki
Dag Ladies, Haha, ik heb gelachen bij de huisarts. Allereest vroeg hij of ik het erg vond dat ik onverwacht zwanger was. Toen vloepte er bij mij uit: nee hoor, alleen hebben we er nu geen extra lol van gehad. En vanaf dat moment kon ik de beste man niet meer aankijken zonder bijde te moeten lachen. Ilse was ook mee en die bemoeide zich er ook mee: Ja, memmie heeft een rijstkorrel in de buik en als die groot is, is het een baby en dan moet jij die uit de buik halen. Echt zo'n opmerking die mee kan voor een aflevering van praatjesmakers Ik vroeg nog hoe er toch een ei ontsnapt kan zijn, als antwoord was het vaag: sja, als je een keer niet lekker bent, en je zit net in die fase van de cyclus dat er bijna een ei komt, kan het net dat beetje zijn waardoor er toch een ei komt. Toen keek hij me aan en zei: over de bevruchting zelf hoef ik je zeker niks uit te leggen Hahahaha, nee dokter, daar heb ik niet 12 jaar voor hoeven studeren Vervolgens begon hij over vitamine B12 injecties, die ik bij Leo ook heb gehad. Eerst het bloed laten controleren en als de waarde te laag is, moet ik weer prikken, maar eventueel mag ik ook preventief wel injecties doen.... nee dank je. Morgen zal ik langs het priklab om de waarde te laten controleren. 17 december kan ik naar de gyn voor een echo, dan weet ik ook meteen hoever ik precies ben en wat de d-day zal zijn. Nu schat ik in 1-8-2008, maar het kan best zijn dat ik korter zwanger ben. Ik voel me goed, zere borsten wel, een beetje zweverig gevoel en een glimlach die niet van mijn gezicht af wil Mijn man begint er ook aan te wennen dat de klus al gepiept is en dat 3x daags er niet meer inzit voor 'm Nu maar aftellen naar de echo, want ondanks dat het goed voelt, wil ik toch zekerheid. Zoals een kloppend hartje. Op de valreep zei de arts nog: gefeliciteerd! Bijna vergeten. Mem in wording! Groet van Kiki
Hahaha, die Silvie... Je moet nog langer blijven hoor, anders mis je het goede nieuws van Maryloes, of van Djara. Misschien dat Carmen nog een verrassing voor ons heeft? En volgens mij is Carry ook nog niet uitgepoept Dusssss... reden genoeg om te blijven Groet van Kiki
Kiki onwijs gefeliciteerd! Wat super zeg, dit kleintje wilde wel heeeeeel graag bij jullie komen Geen pil was hem/haar teveel Geniet van die overheerlijke glimlach op je gezicht, kan het me heeeeelemaal voorstellen! Leuke huisarts hebben jullie ook trouwens dat je er zo over kan praten! En die Ilse, wat een kleine wijsneus! Van wie zou ze dat toch hebben En over je laatste zin Hier is het wel gedaan hoor! hier komen geen kleintjes meer bij.