Haha, een meid. Ik zou er geen geld op zetten hoor! Enne, blauwe babysokjes kunnen ook bij een meiske. Start maar met breien Dan ben ik intussen de bijpassende muts wel
@Carry, idd een erg leuke huisarts, als ik voor het gemak even mijn gezin en zijn gezin vergeet, kunnen we best eens een avondje stappen Zal we aan mijn hormonen liggen
o, ik wil wel meer horen, over die huisarts van je...mss kunnen we dan dubbeldaten met die van mij! (ik heb ook best een leuke HA) o meid, ik ben zo blij voor je! geniet ervan!
Hoe was het eigenlijk bij de h.a. Kiki? Ben wel erug blij voor je hoor! Jij zit helemaal happy te zijn dat je 'eindelijk mag stoppen met de pil' en met manlief gaat voor het echte werk, nesteld er ondertussen je derde wondertje in je buik. Die trekt zich mooi niets aan van de pil, des te meer van mama's verlangens. Als dat geen eigenwijse, koppige, lieve, ondeugende meid weet ik het niet meer! Behalve als het dan een zoon is die een echt mama's kindje is, dat kan ook natuurlijk...
Haha, eigenwijze kindjes... Als deze van mij is, zal het inderdaad een kleine eigenwijze bengel zijn Eerlijk gezegd maakt het me nu helemaal niet uit, terwijl ik al tijden roep dat ik graag nog een meisje zou willen. Clichè alert: als het maar gezond is Groet van Kiki PS @silvie: Hmm, begint het op te vallen van de HA?
Ja nogal .. haha .. is hij zo leuk dan? Word nu wel erg nieuwsgierig hoor. Heb een luie dag, nergens zin in ..
Hahaha wat een verhaal daar bij de HA, fototje van m Heerlijk hoor nog een mini mensje erbij! spannend de 1e echo!
sssstttt .. Britt ligt nu in bed en we hebben haar nog niet horen huilen. Doet ze nl altijd een minuut of 10
Wij vieren het helemaal niet. Kennen hier geen sinterklaas. Wij gaan vmi de kerstman wakker maken in de stad. Daar staat dan een hele grote kerstboom en daar zingen de kindjes liedjes en dan wordt de kerstman wakker en gaan de lcihtjes aan.