Het gaat goed hoor. Heb de laatste tijd bewust even afstand genomen van dit forum. Ben veel te veel met zwanger worden bezig. Tot aan de mk nergens last van en het lijkt wel of ik nu nergens anders meer aan kan denken. Ik word er af en toe moedeloos van dat het maar niet wil lukken, maar we zijn nog helemaal niet lang bezig.......dus dan baal ik daar weer van, dat ik dat denk. Ach ja, ik probeer positief te blijven en we kunnen in ieder geval zwanger worden. Hopelijk wordt 2008 ons jaar en heb ik binnenkort goed nieuws. Hele fijne feestdagen meiden!
@Maryloes; Kan me voorstellen hoor dat je nu heeel erg met je hoofd bij zwanger worden zit. Je bent idd niet heel erg lang bezig, maar heel erg logisch toch, je bent net zwanger geweest en dit is mis gegaan, geen wonder dat je heel graag weer wil! Rustig aan voor jou meid! En ik duim voor jullie mee dat 2008 jullie jaar wordt! Voor alle meiden: Hele fijne kerstdagen en een heeel gelukkig 2008!
Pfff, deel 1 van de feestdagen weer gehad. Op naar oud en nieuw! Jammie jammie jammie met Jip & Janneke champagne Wat denken jullie, zullen de kindjes door het geknal heenslapen of maken jullie ze wakker voor de vuurwerkshows? @maryloes: kom op, de moed niet verliezen hoor. Ik kan me goed voorstellen dat elke maand langer een teleurstelling is, je bent toch immers nu bezig voor een kindje? Voel je nou niet schuldig omdat je het gevoel hebt van (nog) niet raak. Tuurlijk zijn er zat meiden die er (heel) lang over doen, maar gemiddeld is 50% binnen een halfjaar zwanger. En dan is het heel normaal om te balen als het weer niet gelukt is. Ik zou ook verbaasd of verwonderd zijn als het bij ons langer dan een half jaar geduurd zou hebben. En nee, ik voel ook geen plaatsvervangende schuld omdat het in ons geval in ronde 0 al bingo was. @allemaal: hoeveel woordjes zeggen jullie kids nu? Leo komt toch zeker op een stuk of 15-20, behalve mem (=mama) En mama zegt hij dan wel, maar dan meer als hij eten wil, een soort verbastering van ham ham ham. Ook mamp zegt-ie, maar dan bedoelt hij lamp. En Momo, dat is zijn slaapknuffeltje, maar mem? Ho maar. Als ik hem vraag: kun je mem (memmie) zeggen, dan zegt hij doodleuk: neej neej neej, met een heerlijk vertederende lach erbij. Groetjes van Kiki
Inderdaad deel 1 van de feestdagen zit er weer op! En hoe gezellig het ook was, ben blij dat het er weer op zit. Nu nog Oud en Nieuw en dan is het alweer 2008. Ik ga Milan niet speciaal wakker maken voor het vuurwerk. Vorig jaar heeft hij ook door het geknal heen geslapen. Mocht hij dit keer wel wakker worden, dan haal ik hem er uiteraard even uit, maar hopelijk blijft hij lekker slapen. Ik geef de moed ook niet op hoor! Ik kan in ieder geval zwanger worden en dat geeft moed. Ik wil het alleen zo graag en daarom is het toch elke maand weer een teleurstelling. Nu ik vakantie heb ben ik er helemaal niet mee bezig. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat wij komend jaar zwanger mogen worden, ik wil het alleen NU Milan kletst zoveel en weet zoveel woorden dat ik de tel kwijt ben. Hij praat regelmatig met 2 woorden en gisteren en vandaag betrapte ik hem er zelfs op dat hij een zinnetje met 3 woorden maakte. Ik lacht me rot als ik hem hoor praten. Gaat ie met zn vader een boodschap doen, zwaait ie naar me en zegt: tot zo! Of ben ik in de keuken bezig met de afwas en moet ik met hem spelen zegt ie: mama kom maar. Ik vind dit echt zon leuke leeftijd! Gaan jullie nog iets leuks doen met oud en nieuw? Wij vieren het samen met vrienden.
@kiki: Iris is een echte kletskous. elke dag weer woorden erbij... Iris zegt dus wel mem....maar geen heit. dat is gewoon papa. ze weet het wel hoor, als je haar vraagt en je geeft de eerste letter, dan zegt ze wel heit.
Hier ook zo'n kletskous en woordjes tellen doe ik ook niet meer aan. Lynn begint nu ook echt zinnetjes te zeggen, en ze begint steeds meer te zingen, daar heeft ze zo'n lol in! Mike had een hel leuk snt liedje geleerd en 1 zinnetje van het liedje is: Nee, nee nee, ik ga niet met je mee. Ze zingt nu de hele dag: Nee, nee, nee, ikkke niet mee Ook zingt ze vaak; visse inne water, visse inne water (visje in het water, visje in de kom) Ook bij alles wat ze allemaal vertelt noemt ze haar naam bij. -Mama, Lynny mee -Lynny heb pijn (roept ze de hele dag de aanstelster, dat is t nieuwst zinnetje,......en als ik erop in ga moet ze heel hard lachen) -Lynny wil drinke, beker pakke Dat soort dingen ratelt ze de hele dag door, ook tijdens het spelen met haar pop bijv: Poppe eete hebben, scone luierom...... Inderdaad een heerlijke leeftijd, ik vind het ook zooo hard gaan opeens. Gister wilde ik Lynn aan tafel zetten voor een broodje toen riep ze heel hard: Niet zitten, Lynny poep! Met een heel verontwaardigt gezichtje van: wat maak je me nou! Ik kan me zooo bescheuren om dit soort uitspraken bij zo,n klein hummeltje nog!
Ewout kletst hier hier de oren van m'n hoofd! echt heel erg leuk! hij kan alle woorden al na zeggen, en praat regelmatig met 2 of meer woordjes. Vind het echt super deze leeftijd ook, qwa ontwikkeling. Hij snapt al zoveel en doet echt dingen waar je om vraagt (en natuurlijk ook waar je niet om hebt gevraagd haha) Iedereen hele gezellige jaarwisseling morgen!
Eindelijk weer eens online, door een fout bij de telefoonmaatschappij bijna 2 weken zonder internet gezeten. Onze telefoonlijn was gewisseld met de lijn van iemand een straat verder. Serjenka spreekt behoorlijk veel, soms eens 2-woord zinnetjes maar niet zo heel veel. Ze kan meer, maar wil het niet altijd tonen. De laatste dagen wil ze helemaal geen warme hap meer eten. Ze zou de ganse dag door, boterhammer met chocco eten, maar daar stopt het ook bij. Hoop dat deze fase vlug voorbij gaat, want het is echt vervelend dat ze niet meer warm wil eten.
Allemaal nog een heel gezond, liefdevol en ,voor de mama´s die weer zwanger willen worden, vruchtbaar jaar
Ook vanuit een koud Steenwijk de allerbeste wensen voor 2008! En ja Silvie, we doen je straks allemaal na... - zwanger worden - banner - nieuwjaarwensen - enz... what's next? Groetjes van Kiki
Van hieruit ook aan iedereen een gezellig 2008 toegewenst! Zijn superbanners gewoon, waar je beide kindjes in kan vermelden!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Ik ga zo met Mike naar de oogarts toe, hij moet een controle voor zijn ogen hebben, en we hebben al een tijd dat Mike zijn pupillen erg verwijd zijn en daar gaat de oogarts zo ook naar kijken, want het is niet duidelijk waardoor dit is ontstaan! Het kan een bijwerking zijn van medicijnen die Mike slikt voor zijn astma en dat wordt momenteeel nog onderzocht, want tot op heden zijn dat geen bijwerkingen die ze kennen van deze mdicijnen! Dus dat wordt onderzocht. eerst maar eens kijken vandaag of erverder geen oogafwijking bij is gekomen. Op 16 januari gaat hij weer naar de kinderarts en horen we ook meer over zijn medicijnen die hij gebruikt nu! Verder heb ik vanmorgen onze oudste poes naar de dierenarts gebracht zij wordt geopereerd vanmiddag! Ze heeft al bijna een jaar nu een ontsteking die ze iedere keer helemaal open maakt. Elke 2 maand gingen we al naar de dierenarts en dan kreeg ze prikken om de ontsteking weer tegen te gaan en dat hielp dan vrij snel, maar na een week of 7 krabde ze het weer open, dus nu gaan ze wat drastischere maatregelen treffen en gaan de gehele plek weg snijden! Vanmiddag om 17uur kan ik bellen of ik haar weer kan ophalen! Hoop maar dat alles goed gaat, want ze is nu bijna 13 jaar! Dus nooit geheel zonder risico meer!
Iedereen vanaf hier ook nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Carry, hoe was het bij de oogarts voor Mike? En met je kat? Alles goed gegaan hopelijk. Hier is alles goed. Gaat allemaal z'n gangetje wel
Hoi Allemaal, vandaag heb ik een 2e echo gehad, 9 weken en 2 dagen volgens het plaatje. Toch bijzonder om te zien, ons kleine boontje heeft nu een kabeltje van zijn/haar buikje naar de placenta-in-wording, bovendien steken er nu 4 ledematen uit het boontje met kick-bewegingen Deze keer was Ilse erbij en die vroeg: hoe groot is jou baby nu memmie? ik kijk op het scherm, van kop tot kont 2,3 cm. Dus ik zeg zo: da's net zo groot als een euro ongeveer... Geldwolfje haar oogjes gingen twinkelen en ze zei: oh, dan heb je een eurobaby in je buik! De verloskundige moest er wel erg om lachen, en ik ook Sja, en nu zal ik wel weer 11 weekjes moeten wachten tot de screeningsecho. Wie weet zien we dan ook of Houdini roze of blauwe sokjes aan moet Groetjes van Kiki
whaha, duidelijk een kind van dr moeder. Heerlijk joh dat je jullie kleine Houdini gezien hebben. Nog 11 weekies en dan de 20 wkn echo .. leuk. Hebbie al een buikie?